UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Giga ConnectBox

ROZWIĄZANE
Innowator
14 2 1

Re: Problem z internetem

W końcu się udało dostać do panelu próbowałem różnych przeglądarek, czyszczenia pamięci cache, wpisywania róznych adresów i poszło tylko ciekawe dlaczego zaraz po zmianie softu urządzenia zaczęły się dziać takie rzeczy, Wracając do prędkości internetu to teraz nawet asystent prędkości łącza UPC jak i inne speed testy oraz program pro speedtest potrafią pokazywać wartości około 800 mbit/s. Druga sprawa, że wspomniane speedtesty oprócz programu w trakcie dnia jak ruch jest większy potrafią pokazywać wartości rzędu 300 mbit/s dodam, że taka sytuacja nie miała miejsca jak miałem internet 500 mbit/s i o każdej porze trzymał twardo 470-500 mbit/s. Dochodzę do wniosku, że zostało mi monitorować prędkość internetu, wtedy będę miał obraz tego czy mam chociaż te 40% z 1000 mbit/s

Wykładowca
815 193 10

Re: Problem z internetem

@Sebaa91 u mnie też po zmianie softu panel nie działał. Wyczyszczenie cache pomogło.


_____________________________________



Tytan
1029 593 86

Re: Problem z internetem

Brawo, gratuluje że udało Ci się ogarnąć temat.

 

Twój wątek zamykam, jeżeli będzie taka konieczność to napisz do mnie albo jakiegoś innego tytana bądź moderatora w celu otworzenia wątku.

-------------------------------------------

hosting