UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Giga ConnectBox

Użytkownik
3 0 0

Utrata pakietów GCB

Cześć, od kilku miesięcy mam problemy z internetem spowodowane utratami pakietów przy łączeniu się przez Giga ConnectBox, mianowicie po pewnym czasie od restartu urządzenia zaczynają się pojawiać straty w pakietach rzędu 15-20% i ten stan utrzymuje się aż do restartu tego urządzenia... Do tej pory kontaktowałem się z UPC telefonicznie ale nawet w tej chwili w dalszym ciągu to się dzieje... Każdy telefon to standard, od ISP do modem sygnał super, w ciągu 3 miesięcy przerobiłem 3 modemy, ostatni dostałem w tą środę, już nie wiem co mam robić, dlatego piszę tutaj. Miał ktoś takie problemy i udało się je rozwiązać?? Poniżej wklejam zrzuty ekrany z pingplottera i parametrow urządzenia na tą chwilę.www.akamai.com.png1.1.1.1.pngAll Targets 24h.pngAll Targets.pngcb.pngdownstream.pnglog.pngmedivia.online.pngmediviastats.info.pngupc.pl.pngupstream.png

5 ODPOW. 5
Highlighted
Konto zbanowane
605 162 28

Re: Utrata pakietów GCB

Skoro wymieniają modem, musi być do tego podstawa... Ale w pierwszej kolejności rób testy na serwery należące do UPC, znajdujące się w ich sieci (DNS, Iperf), żeby nikt nie pisał, że problem jest poza siecią UPC.

 

Reklamuj do skutku.

Inspirator
9 1 0

Re: Utrata pakietów GCB

Hej Mam dokładnie to samo. Po restarcie modemu sporadyczna utrata pakietów a po dniu kaszana taka, że masakra - jakby zbierały się na nim jakies błędy. Pięknie to widać na poniższym tescie z winMTR pakiety równo lecą na wszystkich bramkach do serwera docelowego. W grach są takie krzaki, że nie da się ruszyć z miejsca.

Zaraz po restarcie jest lepiej i odziwo wtedy pierwsza bramka arrisatom.chello.pl ma 100% losów. jak nie ma 100% losów to pozostałe wezły zaczynają krzaczyć. Ten modem to jeden wielki badziew.

Z UPC oczywiście standardowo dostałem dzisiaj odpowiedź negatwyną na dwie złożone reklamacje o zmianę usługi na starą 600/60. Zgłaszam temat właśnie do UOKiKu i oddaję temat mojemu radcy prawnemu. Teraz to już jestem jestem maksymalnie  wk..y na to UPC.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------|

| WinMTR statistics |

| Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |

|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|

| arrisatom.chello.pl - 52 | 102 | 49 | 0 | 1 | 6 | 2 |

| 89-79-216-1.dynamic.chello.pl - 6 | 257 | 243 | 8 | 14 | 56 | 10 |

| 89-75-4-73.infra.chello.pl - 6 | 257 | 243 | 8 | 14 | 41 | 9 |

| pl-ktw01a-rc1-ae-6-2178.aorta.net - 6 | 257 | 243 | 13 | 19 | 37 | 15 |

| pl-waw26b-rc1-ae-40-0.aorta.net - 6 | 257 | 243 | 17 | 54 | 83 | 68 |

| pl-waw02a-ri1-ae-0-0.aorta.net - 6 | 257 | 243 | 11 | 20 | 48 | 14 |

| 213.46.178.66 - 6 | 257 | 243 | 12 | 20 | 39 | 16 |

| ae-1-3104.edge7.amsterdam1.level3.net - 7 | 249 | 233 | 54 | 61 | 100 | 60 |

| ip-transit.edge7.amsterdam1.level3.net - 6 | 257 | 243 | 48 | 55 | 105 | 50 |

| 23.111.28.128 - 6 | 257 | 243 | 54 | 64 | 107 | 60 |

| 23.111.28.241 - 6 | 257 | 243 | 54 | 61 | 74 | 57 |

| 23.111.28.243 - 6 | 257 | 243 | 56 | 70 | 155 | 59 |

| se-nl01-l4.servers.com - 6 | 257 | 243 | 56 | 63 | 77 | 57 |

| 188.42.141.252 - 6 | 257 | 243 | 52 | 57 | 75 | 57 |

|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|

WinMTR v0.92 GPL V2 by Appnor MSP - Fully Managed Hosting & Cloud Provider

Użytkownik
3 0 0

Re: Utrata pakietów GCB

Ehh, zdecydowanie najgorzej działające połączenie z internetem jakie do tej pory miałem, właśnie się zrestartował sam z siebie i wyplul kilka błędów... c8SYTzO

Użytkownik
3 0 0

Re: Utrata pakietów GCB

Ogólnie to połączenie to jakiś nieśmieszny żart, dziś modem zrestartował się 2 razy w ciągu 3 godzin, przed chwilą zrestartował się trzeci raz, ale tym razem chyba z powodu aktualizacji... Teraz modem działa na wersji oprogramowania 01.02.048.08.EURO.SIP, ciekawe czy to coś pomoże... Szkoda tylko że nie odpowiadają na zgłoszenia przez stronę, chwalą się "Dołożymy wszelkich starań, aby uzyskali Państwo odpowiedź na zgłoszenie w terminie do 7 dni, a w przypadku zgłoszeń wymagających wsparcia technicznego do 48 godzin. W wypadku złożenia reklamacji odpowiedź zostanie udzielona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. maksymalnie do 30 dni." ale to chyba oznacza że zajmie to 30 dni albo wogóle nie odpiszą Vn2UyDU

 

5lhhYVR

 

LdTTPtp

 

Użytkownik
1 1 0

Re: Utrata pakietów GCB

Widzę że więcej osób ma ten problem co ja notoryczna utrata pakietów i zabawa w restarty.

U mnie tak samo po godzinie 24 modem zrestartował się samoczynnie dwa razy w odstępie jakiejś godziny czasu.  Zobaczymy co to zmieni o ile cokolwiek zmieni. Bo jak zobacze znowu utrate pakietów i w jakiejkolwiek grze będę się teleportował to chyba oszaleje.