UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Giga ConnectBox

Highlighted
Inspirator
5 1 0

Zakłócenia sieci występujące spontanicznie

Witam serdecznie. 
Mój problem polega na tym że moja praca wymaga ode mnie stałego połączenia z internetem o wysokiej prędkości.

Niestety ze względu na okresowe zakłócenia moja praca staje się niemożliwa. 
Zgłosiłem to do UPC i powiedzieli że rzeczywiście cały blok ma problem z zakłóceniami sieci i to naprawiają.

Pisze ten post ponieważ problem ten został zgłoszony przeze mnie po raz pierwszy około 10 listopada. 
Od tego czasu zadzwoniłem do UPC zgłaszając usterke łącznie 17 razy
6 razy został ustalony termin naprawy usterki i za każdym razem oczywiście termin mijał, a problem nie był rozwiązywany.

Dzisiaj zadzwoniłem po raz kolejny pytając się co mam właściwie zrobić w tej sytuacji i że powoli skłaniałbym się do rozwiązania umowy z winy UPC. 
Na co Pan w słuchawce powiedział mi dość dosadnie że problemy z internetem (trwające od miesiąca!) nie uprawniają mnie do rozwiązania umowy. 

Jestem w sytuacji w której nie jestem w stanie zarabiać, internet nie działa i nie będzie pewnie zapewne działał jeszcze długo ( Pan dzisiaj mnie poinformował że może w przyszłym tygodniu naprawią)

Czy ktoś znalazł się w takiej sytuacji już ?
Jak sobie z czymś takim poradzić?

2 ODPOW. 2
Highlighted
Tytan
Tytan
2345 1042 193

Re: Zakłócenia sieci występujące spontanicznie

Ktos wprowadzil ingress w siec 

 

a wiec rozszczelnil instalacje grzebiąc w niej - zalozyl jakis rozgaleznik z marketu ktory sieje po.sieci w całym bloku

 

szukanie "sprawcy" to jak szukanie igly w stogu siana

 

co robic? czekac, innej rady nie ma

-----
Mediamoduł CI+| Giga Connect Box | Horizon BOX | Horizon GO | Horizon TV
Highlighted
Ekspert
128 48 2

Re: Zakłócenia sieci występujące spontanicznie

Cześć @Lakarnum 

 

Proponuje reklamację formalizować do postaci pisma, wysłać poleconym, z wyraźnym wskazaniem oczekiwań.

 

Jeśli nie pomoże to w moim przypadku Miejski Rzeczniki Praw Konsumenta pomógł mi napisać finalnie pismo do operatora.

 

Po jego wysłaniu poskutkowało, umowa z operatorem została rozwiązana bez dodatkowych kosztów z mojej strony. Umowa była terminowa.

 

Nie wiem czy takie rozwiązanie cię satysfakcjonuje, ale jeśli obecny operator nie jest w stanie spełnić oczekiwać, po co się męczyć.

FB 500 / Horizon Max / CI+ / Eleven / Filmbox / Cinemax / HBO