anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Horizon Go

ROZWIĄZANE
Highlighted
Użytkownik
2 0 1

Horizon GO - błąd (-2030)

Witam;

Nieco ponad godzinę temu Horizon Go (Android) przestał odtwarzać wybierane kanały (sprawdzone na 5-6 kanałach) i na telefonie i na tablecie. Mam wyłączone automatyczne aktualizacje i początkowo kodem błedu był (-241). Po zrobieniu aktualizacji, na telefonie problem się rozwiązał, ale na tablecie został. Pełny komunikat brzmi: Niedostępny Wybrana pozycja nie może być w tym momencie odtwarzana. (-2030)

Sprawdzone na kanałach: Stopklatka, BBC First, WP, TNT, Epic Drama.

Ktoś ma jakieś pomysły na rozwiązanie problemu?

Pozdrawiam

3 ODPOW. 3
Zawodowiec
225 42 8

Re: Horizon GO - błąd (-2030)

Wszystkie wymienione kanały u mnie działają.

Highlighted
Tytan
2261 1031 190

Re: Horizon GO - błąd (-2030)


@MarcinONY napisał(a):

Wszystkie wymienione kanały u mnie działają.


potwierdzam rowniez prawidłowe działanie tych kanałów

-----
Horizon | CI+| Giga Connect Box
Highlighted
Użytkownik
2 0 1

Re: Horizon GO - błąd (-2030)

Witam Ponownie;

Pożar ogarnięty. Problem tkwi chyba w kompatybilności aplikacji z wersjami Androida.

Na tablecie mam wersję Androida 6.0.1, na telefonie 8.0. Tak jak pisałem na telefonie po zainstalowaniu najnowszej wersji wszystko działa bezproblemowo. Nie wiem którą wersję Horizon Go miałem na tablecie wcześniej, ale po aktualizacji do najnowszej 2.3.47 Prod aplikacja wyrzucała wzmiankowany błąd (-2030). Teoretycznie wersja Androida nie powinna być problemem, bo w minimalnych wymaganiach jest mowa o wersji 5.1, ale po zdeinstalowaniu wersji 2.3.47 Prod i zainstalowaniu starszej 2.3.38 Prod wszystko ruszyło i działa bez problemu. Nie zmienia faktu, że coś się dziś w transmisją pozmieniało i konfiguracje które do tej pory działały bez problemów, przestały działać.

Pozdrawiam