UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Horizon Go

Highlighted
Użytkownik
2 0 0

Horizon GO - niepoprawna nazwa użytkownika

Witam,

 

nie  mogę obejrzeć kompletnie niczego w aplikacji. Widzę komunikat:

 

"Niepoprawna nazwa użytkownika lub hasło. Wpisz poprawne dane.

 

Wybrany kanał nie może byc w tym momencie odtwarzany. Został on tymczasowo zablokowany przez nadawcę z powodów licencyjnych."

 

Oczywiście jestem zalogowany. W zakładce OGLĄDAJ TV jest pusto. Mam wykupiony pakiet Eleven Sports i tego też obejrzeć nie mogę. na infolinii potwierdzono, że powinno działać, że wszystko opłacone a jednak nadal zero. Dodam, że kiedyś normalnie oglądałem F1 w pracy na telefonie

 

Używam telefonu z Androidem.

//Proszę o niepodawanie danych Abonenckich do ogólnej informacji. - Moderacja UPC

 

Jak rozwiązać ten problem?

3 ODPOW. 3
Highlighted
Tytan
2177 1017 183

Re: Horizon GO - niepoprawna nazwa użytkownika

Przedewszystkm upewnic sie ze poprawnie wpisujesz login i haslo

 

do sprawdzenia w Moje UPC lub na infolinii 813 813 813

 

ten drugi komunikat pojawia sie wowczas gdy dana audycja zostala zablokowana przez nadawce kanalu - on decyduje co zezwala ogladac na urzadzeniach mobilnych

-----
Horizon | CI+| Giga Connect Box
Highlighted
Moderator
75 7 14

Re: Horizon GO - niepoprawna nazwa użytkownika

@pan_tymek witaj na społeczności!

Na wstępie, na przyszłość prosiłbym o niepodawanie w postach danych Abonenckich.

Możesz też sprawdzić jak sprawa ma się na innych urządzeniach, i innych przeglądarkach. 
Reinstalacja aplikacji na telefonie również może rozwiązać Twoją sytuację. 

Pozdrawiam,
Miłosz
Moderacja Społeczności UPC

Highlighted
Użytkownik
2 0 0

Re: Horizon GO - niepoprawna nazwa użytkownika

Wątpie żeby była możliwość ogólnego zalogowania się podając błędne dane. W ustawieniach apliakcja prawidłowo podaje moje imię i nazwisko. Po reinstalu apki nic się nie zmieniło.