UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Horizon Go

ROZWIĄZANE
Innowator
19 1 1

Re: Horizon GO po aktualizacji

Aplikacja "Horizon Go" została przetestowana przeze mnie na czterech różnych smartfonach i dwóch tabletach - po wi-fi - w domu i w bibliotece.

-smartfony-czarna ramka dookoła, obraz tragiczny

-tablety-jest ok, aczkolwiek zdarza się, że przytnie

Na smartfonie mam telewizję przez przeglądarkę (horizon.tv) jest idealnie, obraz na cały ekran, nic nie tnie

Aplikację należy doprowadzić do porządku.

Dziękuję Koleżeństwu za zainteresowanie się tematem

Tytan
Tytan
1894 949 146

Re: Horizon GO po aktualizacji


@dziadek54 napisał(a):

 

Aplikację należy doprowadzić do porządku.


Faktycznie z jakością obrazu jest coś nie tak

Jest tak jak piszesz - zbędna ramka, obraz rozmazany w SD

 

potwierdzają to również komentarze pod aplikacja w Sklepie i stalo się to po ostatniej aktualizacji

 

@Kamil @GMateusz  

 

---
"Inteligentny wszystko zauważa.
Głupi wszystko komentuje".
Tytan
2335 534 105

Re: Horizon GO po aktualizacji

Również potwierdzam. Coś jest nie tak z tą appką.

https://zanimnapiszesz.info
Pracuję w UPC
43 22 11

Re: Horizon GO po aktualizacji

@MrPepka @dziadek54 @GDA

 

Panowie, problem z widoczną ramką w aplikacji Horizon GO dla urządzeń pod systemem Android jest nam znany. Trwają prace nad poprawieniem niedogodności.

Tytan
Tytan
1894 949 146

Re: Horizon GO po aktualizacji

Świetnie

Rozumiem że wraz z usunięciem ramki wróci wysoka rozdzielczość obrazu?

---
"Inteligentny wszystko zauważa.
Głupi wszystko komentuje".
Moderator
1420 824 562

Re: Horizon GO po aktualizacji

@GDA tak dokładnie tak. Warto również dodać, że problem z "paskami" czy skalowaniem obrazu, nie występuje na każdym urządzeniu - zależnie od wersji systemu operacyjnego.

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Inspirator
20 0 0

Re: Horizon GO po aktualizacji

chciałbym zapytać, czy inni użytkownicy Horizon Go nie mogą przełączać kanałów z aplikacji Horizon Go na Telefonie, Windows czy via www?Przechwytywanie.JPG

 

 

 

Na dekoderze działają wszystkie usługi bo np. nagrywanie można nastawić zdalnie, dekoder przechodzi wszelkie testy i konsultanci nie widzą z nim żadnych problemów.

Czy ta opcja zosatła wyłączona możen na dekoderach Mediabox?

-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: Horizon GO po aktualizacji

Witam.

 

Po aktualizacji androida do wersji 8 mam problem z aplikacją Horizon GO. Starsze wersje aplikacji (2.2.xx), które do tej pory świetnie działały przestały w ogóle się uruchamiać. Natomiast nowsze wersje, 2.3.31 oraz 2.3.32 uruchamiają się, natomiast jest duży problem z jakością obrazu. Rozdzielczość jest tragiczna - obraz uruchamia się w 240p i nie chce się automatycznie przełączyć na wyższy po chwili (tak było do tej pory). Aplikacja natomiast nie ma natomiast opcji jej ręcznego podwyższenia, co było dostępny w poprzednich wersjach. Problemem nie jest połaczenie z internetem - posiadam łącze 120 mb/s, próbowałem poprzez wifi i kabel bezpośrednio wpięty do routera. Dlatego też uprzejmie proszę o poprawę aplikacji lub przywrócenie opcji ręcznego ustawiania rozdzielczości obrazu. Dawniej, w starszych wersjach (np. 2.3.5 ) można było w trakcie oglądania zmienić rozdzielczość. Uprzejmie proszę o przywrócenie tej funkcji.

ex-Moderator
49 31 13

Re: Horizon GO po aktualizacji

@- wspomniana przez Ciebie  opcja konfiguracji jakości transmisji dotyczyła połączenia komórkowego. Sprawdziłem i w wersji 2.3.32 także jest dostępna (Ustawienia >> Preferencje). Poprzez WiFi obraz powinien automatycznie dostosowywać sie do jakości połączenia.

 

Sprawdź proszę, czy pomoże przeinstalowanie aplikacji. Podobne objawy obserwujesz na innym urządzeniu?

 

-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: Horizon GO po aktualizacji

Niestety, w wersji tabletowej wspomnianej opcji nie ma. Instalowałem aplikację kilkanaście razy, ponieważ próbowałem róznych wersji (od 2.3.23 do 2.3.32. Sprawdzałem jakość obrazu na dwóch urządzeniach. Na poprzednich wersjach aplikacji obraz po kilku sekundach sam się poprawiał i wskakiwało 480p lub 576p, teraz ciągle jest 240p (o ile nie mniej).

ex-Moderator
49 31 13

Re: Horizon GO po aktualizacji

@- skontaktowałem się z Tobą w tej sprawie w wiadomości prywatnej, potrzebne są dodatkowe dane do eskalacji sprawy.

Użytkownik
5 0 0

Re: Horizon GO po aktualizacji

Witam, mam dokładnie to samo. Pod Androidem 8 nie przelacza się do wyższej rozdzielczości. Naprawicie to

Tytan
Tytan
1894 949 146

Re: Horizon GO po aktualizacji

po wifi jest ok

Galaxy S9+ Android 8.0

 

Screenshot_20180807-222505_Horizon Go.jpg

 

---
"Inteligentny wszystko zauważa.
Głupi wszystko komentuje".
-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: Horizon GO po aktualizacji

Może to kwestia prędkości połączenia? Z tego co pamiętam apka pod tym kątem dostosowywała rozdzielczość.

Tytan
Tytan
1894 949 146

Re: Horizon GO po aktualizacji

Nie wydaje mi się że prędkość łącza ma wpływ

 

Na LTE po chwili również osiąga najwyższa jakość - mam ustawioną opcję AUTOMATYCZNA

 

Screenshot_20180807-225846_Horizon Go.jpg

 

---
"Inteligentny wszystko zauważa.
Głupi wszystko komentuje".