UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Horizon Go

ROZWIĄZANE
Highlighted
-
Nie dotyczy
303 0 5

Horizon GO - replay tv

Moi drodzy ostatnio zauważyłem, ze przy probie obejrzenia czegoś używając replay tv dźwięk idzie bezbłędnie natomiast obraz tnie strasznie. Testowałem to na tablecie, telefonie przeglądarce, wszędzie to samo. Dodatkowo sprawdzałem na Wifi i LTE. Szczególnie problem występuje na kanale discovery. Pan z pomocy technicznej probuje mi wmówić, ze to wina modemu ( który zresztą jest od upc) modem stoi 1,5m od urządzeń nie jest niczym zasłonięty ani tez nie jest schowany. Czy ktoś z was ma może podobny problem ??

6 ODPOWIEDZI
Moderator
645 478 109

Re: Horizon GO - replay tv

Podaj przykładową audycję , na której to obserwujesz.

-
Nie dotyczy
303 0 5

Re: Horizon GO - replay tv

Prawie za kazdym razem na discovery chanell, konsultant nie widzi problemu na urzadzeniu testowym, zlomowisko, goraczka zlota ponizej filmik.

https://ufile.io/h3gxrLin

Moderator
645 478 109

Re: Horizon GO - replay tv

image.png

 

Podaj konkretną audycję proszę :-)

-
Nie dotyczy
303 0 5

Re: Horizon GO - replay tv

Napisalem powyzej, zlomowisko, giraczka zlota, przetrwac nad jukonem itp,

wieczorem przesiade sie na kompa inwrzuce na jakis serwis film ponownie

Pracuję w UPC
36 20 9

Re: Horizon GO - replay tv


MaraSalvatrucha napisał(a):

Napisalem powyzej, zlomowisko, giraczka zlota, przetrwac nad jukonem itp,

wieczorem przesiade sie na kompa inwrzuce na jakis serwis film ponownie


@-: Sprawdziłem dziś na Aplikacji Horizon GO na iOS i rzeczywiście pozycje z Discovery Channel HD wykazują przyciananie obrazu, zauważyłem to m.in. na:

 

Złomowisko PL 5 (odc. 1) – 17.01.2018, 6:00-7:00

Złomowisko PL 3 (odc. 2) – 16.01.2018, 20:00-21:00

Gorączka Złota 6 – 16.01.2018, 19:00-20:00

Przetrwać nad Jukonem 2 – 16.01.2018, 9:00-10:00

 

Weryfikujemy przyczynę.

-
Nie dotyczy
303 0 5

Re: Horizon GO - replay tv

@Pocokomulama

Dziękuje bardzo za sprawdzenie, konsultant z czatu próbował mi wmówic, że mam źle ustawiony router