UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Horizon Go

ROZWIĄZANE
Inspirator
9 2 0

Replay TV poza domem

Cześć. Mam pytanie o usługę replay TV w Horizon GO (czy to mobilnie, czy przez WWW). Czasami wyskakuje informacja, że ze względu licencyjnych dany program, który można "replay'ować" nie można odtworzyć. Czy to wiąże się z tym, że uruchamiam usługę poza internetem UPC? Na jakiej zasadzie to działa, że mimo, iż jest replay, to nie mogę tego zrobić?

7 ODPOW. 7
Highlighted
Nauczyciel
560 391 48

Re: Replay TV poza domem

Replay tv z powodu ograniczen licencyjnych narzuconych przez nadawce audycji moze nie dzialac za kazdym razem.

Tak,odtwarzanie treści poza siecia operatora moze byc jedna z przyczyn. Zdazaja sie audycje których w zadnym przypadku nie mozna zobaczyc za posrednictwe replay tv.

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Wykładowca
754 175 32

Jest tez trochę bałaganu z Replay TV. Ostatnio chciałem zobaczyć dokument Free Solo i był on dostępny w aplikacji na android i przez stronę w PC. Nijak jednak nie dało się to znaleźć w dekoderze Horizon....

PS: Jak ktoś chce mieć dostęp zdalny do treści dostępnych "tylko w sieci UPC" w aplikacji Horizon to wystarczy skorzystać sobie z VPN. 

Inspirator
9 2 0

Czy w takim razie, jest gdzieś księga z informacjami, co można oglądać, gdzie i w jaki sposób? Troche się irytuję, że za każdym razem sam muszę sprawdzać. Powinno to być gdzieś wypunktowane.

Tagi (1)
GDA
Pan Abonent ;-)
1258 645 103

@CamilloUPCnapisał(a):

Czy w takim razie, jest gdzieś księga z informacjami, co można oglądać, gdzie i w jaki sposób?

Nie ma

wszystko jest zalezne od nadawcy kanalów i UPC nie ma nad tym wladzy a co za tym idzie nie ma jak poinformowac uzytkownika

---
W internecie możesz być tym kim zechcesz.