UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Internet z Horizon

Highlighted
Użytkownik
1 0 0

Ciągłe zrywanie/ograniczenie połączenia internetowego

Dzień Dobry.

bardzo proszę o informację czy ktoś z Państwa miewa również cięgłe problemy ze zrywaniem lub ograniczaniem prędkośći połączenia internetowego. Umowa z UPC podpisana w październiku zeszłego roku, od tamtem pory miewałem sporadyczne (średnio 1-2 razy na tydzień) ograniczenia szybkości łącza, prędkość spadała do poziomu 1-1,5 MB/s, prędkość wracała do normy po resecie Horizona. Przez ostatni miesiąc dodatkowo doszły codzienne zrywania połączenia (internet znika na chwilę i wraca po kilku minutach), a ograniczenia prędkośći zdarzają się codzinnie. Dodam, żę mój główny PC podłączony jest do Horizona kablem w związku z tym dzieje się tak niezleżnie czy jest to stałe połączenie czy Wi-Fi. Dzwonie na pomoc techniczne, konsultant coś tam sprawdza i resetuje i wszytsko niby ma być ok, ale problem wciąż wraca. Moje pytanie co najlepiej z tym zrobić? Czy przysługuje mi prawo do zerwania wcześniej umowy w związku z tymi problemami? Wcześniej miałem internet z Netii i powiem szczerze, że na jednej ręcę policzyłbym ilość usterek przez 6 lat użytkowania. 

9 ODPOW. 9
Highlighted
Tytan
2705 577 130

Re: Ciągłe zrywanie/ograniczenie połączenia internetowego

W momencie gdy występują problemy z prędkością na PC zrób certyfikowany test tym narzędziem aby określić czy problem nie jest po Twojej stronie:
https://pro.speedtest.pl/

Highlighted
Moderator
27 17 13

Re: Ciągłe zrywanie/ograniczenie połączenia internetowego

@LukaszDG witamy na Społeczności.

 

Skontaktuj się ze mną poprzez wiadomość prywatną, abym sprawę mógł zweryfikować indywidualnie.

Highlighted
Inspirator
10 1 1

Re: Ciągłe zrywanie/ograniczenie połączenia internetowego

Mam ten sam problem.

4 wizyty serwisantów, przy ostatniej wymieniono dekoder Horizon a problem nadal występuje.

Najbardziej nasila się w weekendy, nieraz wystarczy zrestartować dekoder, innym razem to nie pomaga i dopiero po paru godzinach ponowny restart przywraca normalny transfer.


FE666657-C06A-4DA7-9021-39F49DF68C1A.jpeg

Highlighted
Tytan
1196 620 114

Re: Ciągłe zrywanie/ograniczenie połączenia internetowego

Problem wystepuje po wifi?

-------------------------------------------
Highlighted
Inspirator
10 1 1

Re: Ciągłe zrywanie/ograniczenie połączenia internetowego

Problem jest po kablu i po wifi. Konsultant UPC podczas rozmowy telefonicznej też pingował mój dekoder i otrzymywał pingi ponad 300ms. Po resecie dekodera wszystko wraca do normy, ale zdarza się że przez kilka godzin nawet resety nie pomagają.

Highlighted
Tytan
1196 620 114

Re: Ciągłe zrywanie/ograniczenie połączenia internetowego

Czy mógł.bys wykonac zrzuty ekranu z parametrami pracy modemu w chwili kiedy wystepuje problem ?

-------------------------------------------
Highlighted
Inspirator
10 1 1

Re: Ciągłe zrywanie/ograniczenie połączenia internetowego

Mam z 13 lutego gdy wystąpiła usterka, ale zawsze pokazuje że sygnały są w porządku,  Jedynie w logu pojawia się wpis podczas wystąpienia usterki (9, 13, 14 lutego) -  [crit] Received response................. 04CA072B-6585-426C-99F0-6F65EA5D2D6D.png

94A0076D-0767-43FA-89F8-90CBC52598CF.jpeg

Highlighted
Innowator
116 5 1

Re: Ciągłe zrywanie/ograniczenie połączenia internetowego

Informacje identyfikacyjne

Prędkość pobierania - download [Mb/s]58.81
Prędkość wysyłania - upload [Mb/s]29.58
Opóźnienie (RTT – ping) [ms]21
Zmienność opóźnienia - jitter [ms]15
ID pomiaru475680269
ID użytkownika435701774
Data i godzina rozpoczęcia
pomiaru, znacznik czasu
2020/03/16 20:22:25,
1584386545
Data i godzina zakończenia
pomiaru, znacznik czasu
2020/03/16 20:25:10,
1584386710
IntegralnośćTAK
PlatformaWindows
StatusCERTYFIKOWANY

 

Ja to tylko tu zostawię 

Highlighted
Inspirator
19 1 0

Re: Ciągłe zrywanie/ograniczenie połączenia internetowego

Niestety zauważam podobne usterki w dwóch mieszkaniach gdzie jest zainstalowany modem Horizon. Internet jest rozłączany średnio 1-2 razy dziennie, czasami po takim zerwaniu urządzenie nie może ponownie się połączyć. Problem dotyczy TV, PS4 i PC, które pracująna różnych kartach sieciowych. 

Czasami prędkość spada do maks. 10 Mb/s i utrzymuje się tak do momentu restartu, zaraz po restarcie jest ponad 100 Mb/s na 5GHz. 

Niestety nie umiem przewidzieć nigdy kiedy to nastąpi. Jeszcze 2-3 miesiące temu działo się tak prawie zawsze między 23-1 w nocy. Teraz to bywa bardzo różnie.