UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Internet z Horizon

ROZWIĄZANE
Użytkownik
2 0 1

Horizon / bridge / własny router

Witam. Mam dekoder Horizon, który służy również jako router. Niestety nie spełnia on moich wymagań i chciałbym wstawić swój własny router. Do teog potrzebny jest tryb bridge. Z przeczytanych tutaj wpisów wnioskuję, że włączenie trybu bridge w dekoderze Horizon jest niemożliwe. Ale gdy rozmawiałem dzisiaj z konsultantem to delikatnie się zdziwił gdy tak powiedziałem. Ostatecznie szybko się z tego wycofał i potwierdził, że do Horizona powinienem wziąć jeszcze modem Connect Box, w którym będę mógł włączyć bridge.

Jak to w końcu jest? Ja nie widzę opcji włączenia bridge na Horizonie, ale może serwisant będzie mógł włączyć taką opcję zdalnie, co? Pozdrawiam.

13 ODPOW. 13
Tytan
2272 533 100

Re: Horizon / bridge / własny router

Nie ma możliwości włączenia trybu bridge w Horizonie. Opcja ta jest zablokowana w sofcie Horizona

https://zanimnapiszesz.info
Naukowiec
1158 339 48

Re: Horizon / bridge / własny router

Tak na marginesie tylko dodam, że mi również konsultant-telesprzedawca próbował kilka dni temu wcisnąć bajkę, ze w horizon bridge jest. Skoro sytuacja powtarza się juz któryś raz, moze warto by było to poprawić systemowo i lepiej przeszkolić konsultantów. 

Moderator
1337 808 538

Re: Horizon / bridge / własny router

@Jaco skontaktuj się proszę jutro (zasadniczo to dzisiaj) z nowym kolegą @akrol i umów go na bezpłatną dekonsolidację sprzętu.

Użytkownik
2 0 1

Re: Horizon / bridge / własny router


@GMateusznapisał(a):

@Jaco skontaktuj się proszę jutro (zasadniczo to dzisiaj) z nowym kolegą @akrol i umów go na bezpłatną dekonsolidację sprzętu.


@GMateusz Co to jest ta dekonsolidacja?

Tytan
Tytan
1855 935 140

Re: Horizon / bridge / własny router

to znaczy że otrzymasz Connect Boxa i będziesz mógł skorzystać z rozwiązania o które prosisz

---
"Nie ma nic gorszego niż człowiek wykształcony ponad własną inteligencję." - Jerzy Dobrowolski
Użytkownik
2 2 0

Re: Horizon / bridge / własny router

Witam wszystkich na forum

 

Po kilka latach postanowiłem wrócić do UPC, zwłaszcza, że przez weekend była bardzo fajna promocja:
Internet 300Mb/s
Telewizja Horizon MAX
Do tego HBO i MY PRIME
W umowie na 2 lata za 89,99zł.

Jedyny warunek jaki postawiłem to tryb Bridge, który jak wiadomo nie występuje w dekoderze Horiozn, a więc zależało mi na dekonsolidacji sprzętowej i otrzymaniu dodatkowego modemu Connect Box.

Podczas rozmowy z konsultantem dowiedziałem się, że jest to nie możliwe.
Dowiedziałem się, że dodatkowy modem występuje tylko w opcji 500Mb/s.
Zapytałem w takim razie czy jest możliwe zwiększenie pakietu do 500Mb/s tu również odpowiedź była negatywna.

Po krótkiej rozmowie, konsultant zaproponował, że doda adnotację w zleceniu odnośnie oddzielnego modemu ale zaznaczył, że to technik zdecyduje czy modem zostanie dołączony czy też nie.

Próbowałem już kontaktować się z @GMateusz, widząc jego pomoc na tym forum, jednak moja wiadomość została bez odpowiedzi.

Termin montażu mam na dziś w godz. 17-19, jeżeli instalator przyniesie sam dekoder to oczywiście zrezygnuje z tej oferty.

 

A teraz pytanie, jak to właściwe jest, kto decyduje o możliwości dekonsolidacji sprzętu na dekoder i modemorouter ?
I jeśli nie jest to dla UPC żadnym kosztem, poza wypożyczeniem tego Connect Boxa na 2 lata, to czy warto rezygnować z nowego klienta, który gotów jest podpisać umowę na 2 lata ?

Moderator
1337 808 538

Re: Horizon / bridge / własny router

@Andrzej86 każdy klient jak dla nas tak samo ważny - zarówno nowy jak i taki, który jest z nami od lat. Są pewne wytyczne techniczne i matryce sprzętu, które decydują o tym jakie urządzenia są instalowane do jakich prędkości. Decydujesz się na nową, promocyjną ofertę - jej warunkiem jest posiadanie jedynie dekodera Horizon jako urządzenia za pośrednictwem, którego będą świadczone usługi. Dla Ciebie to opcja nie do przyjęcia, bo oczekujesz trybu bridge, którego wskazany dekoder nie ma i ja to oczywiście rozumiem, że masz takie a nie inne oczekiwania. Dlaczego jednak zawierasz umowę na pewne określone warunki, a oczekujesz innych, które nie są zgodne z regulaminem promocji ani ogólnym regulaminem świadczenia usług przez naszą firmę? 

 

Zagram karta "wilk syty i owca cała" i pomogę Tobie w Twojej sprawie, ale miej świadomość tego, że powinno być tak, że albo decydujesz się na to, co na piśmie, albo na nic. Dalszą korespondencję wyślę na priv - nie zrobiłem tego wcześniej bo podobnych wiadomości codziennie otrzymuje przynajmniej kilka, a na wszystkie staram się odpowiadam w kolejności.

Naukowiec
1158 339 48

Re: Horizon / bridge / własny router

@GMateusz, Super, tak powinna wyglądać obsługa klienta. 

Użytkownik
2 2 0

Re: Horizon / bridge / własny router

Dziękuję @GMateusz za pomoc. Mam to co chciałem, a UPC ma nowego klienta przynajmniej na 2 lata

Innowator
21 0 0

Re: Horizon / bridge / własny router

Witam,

w moim mieszkaniu mam Horizona i Connect Box. Po wizycie serwisanta z UPC, zgodnie zresztą z jego sugestią wyłączyłem propagowanie sygnału Wifi poprzez Horizona, było to 2 lata temu. Czy obecnie w Horizonie można tę funkcję z powrotem włączyć? Mi zależy w zasadzie na połączeniu kablowym  z horizona przez sitcha, którego on posiada , ale nie wiem czy po wyłączeniu funkcji wifi gniazda sieciowe również się wyłączyły czy działają niezależnie? Niestety nie mam możliwości sprawdzenia tego osobiście teraz.

Nauczyciel
815 181 29

Re: Horizon / bridge / własny router

@Bruno wefi mozna spokojnie wlaczac i wylaczac, schwitz normalnie bedzie dzialal bez wzgledu czy wi fi wlaczone, czy wylaczone


--
Użytkownik zbanowany za posiadanie multikonta
Innowator
21 0 0

Re: Horizon / bridge / własny router

Aha czy można ustawić ten sam SSID i hasło na Horizonie i CB, żeby poprawić zasięg netu? Czy nie da się tego zrobić?

Tagi (3)
Tytan
857 553 72

Re: Horizon / bridge / własny router

Tak, można. Musisz sie tyko liczyc z tym ze sieci sie moga przepinac w zależności od tego jak dziala algorytm na odbiorniku. W takim tandemie nie ma roamingu

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting