UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Internet z Horizon

Inspirator
16 0 0

Netflix - bardzo słaba jakość

Cześć!

 

Jak tylko zamieniłem Ubee na Horizona, zaczęły się problemy z usługami Google. Teraz pad ło na Netflix.

 

Po zmianie starego modemu Ubee na Horizon, mam problemy z jakością filmów na Netflix - najpierw jest ok, ale po jakimś czasie jakość spada do jakiejś maksymalnie rozpikselowanej. Na różnych urządzeniach - konsola PS4, laptop, smartfony. Podłączenie po sieci Wifi, jakość  sygnału i połączenia b. dobra, pozostałe serwisy, w tym streamingowe, działają dobrze. Sprawdzałem też połączenie po kablu - to samo. Sprawdzanie prędkości w różnych testach wypada ok, prędkość jak trzeba 150 download, 10 upload, ping 10ms.

 

Niestety, dzieje się tak regularnie,odkąd zmieniłem modem Ubee na Horizon. Zgłaszałem się do pomocy Netflix, sprawdzali u siebie - jest wszystko ok z moim kontem. Sugerowali zgłoszenie się do dostawcy internetowego i poinformowania go o problemie, sugerowali konfigurację/poprawe.edycję DNS i routingu.

 

Jakieś sugestie? Ktoś tak miał? Zgłaszałem się już raz do pomocy UPC, ale z miłym panem pogrzebałem w ustawieniach Netflixa, zmieniałem jakość na sztywno, na różne parametry przestawiałem z auto (wysokie, średnie, niskie) ale na nic to się nie zdało.

O coś konkretnie prosić pomoc UPC, żeby sprawdzili, zmienili?

12 ODPOW. 12
Profesor
1579 418 80

Re: Netflix - bardzo słaba jakość

Jak rozumiem na innym łączu działa OK? Jak wygląda pomiar do Netflixa przez WinMTR?

https://zanimnapiszesz.info
Inspirator
16 0 0

Re: Netflix - bardzo słaba jakość

Na telefonie, jak przełączam się na LTE, zaczyna odtwarzać się normalnie.

 

WinMTR wygląda tak:

 

WinMTR statistics
Host%SentRecvBestAvrgWrstLast
192.168.1.1012612623113
89-72-16-1.dynamic.chello.pl01261267148910
89-75-8-193.infra.chello.pl01261267102410
pl-waw26b-rc1-ae14-2163.aorta.net01261267166910
pl-waw02a-ri1-ae18-0.aorta.net0126126810439
99.82.176.210012612635374937
52.93.18.116012612636437537
52.93.18.1250126126343913835
54.239.44.3012612648506050
54.239.41.117012612649505950
54.239.44.138012612648506850
No response from host1002500000
52.93.6.170012612648516751
52.93.101.41012612648506251
52.93.101.32012612650679874
52.93.7.153012612647516750
No response from host1002500000
No response from host1002500000
No response from host1002500000
No response from host1002500000
No response from host1002500000
No response from host1002500000
No response from host1002500000
No response from host1002500000
No response from host1002500000
No response from host1002500000
No response from host1002500000
No response from host1002500000
No response from host1002500000
No response from host1002500000
Profesor
1579 418 80

Re: Netflix - bardzo słaba jakość

No tak, Netflix przecież na ping nie odpowiada. Reset modemu w Horizonie nie pomaga? Horizon był już wymieniany?

https://zanimnapiszesz.info
Inspirator
16 0 0

Re: Netflix - bardzo słaba jakość

Dopiero co go dostałem, parę tygodni temu, to i jeszcze nie wymieniany. Zrobiłem reset, ale nie siedzię i nie oglądam Netflixa cały czas. Sprawdzę dzisiaj lub jutro i dam znać, czy reset, który właśnie zrobiłem, coś pomógł.

Wykładowca
724 174 26

Re: Netflix - bardzo słaba jakość

@Pudens, miałem podobnie, tj na jednym laptopie jakość zawsze zaczynała od najwyższej a z czasem spadała w dół. Co ciekawe na dużo słabszym sprzęie problemu nie było. Po jakimś czsie samo się naprawiło.

 

Do tego czasu radziłem sobie nastęoujaco: na początku oglądania wciskałem alt+ctrl+shift+s, zaznaczałem tylko najwyższy bitrate i klikałem override:

 

Inspirator
16 0 0

Re: Netflix - bardzo słaba jakość

@zylx, patent z Ctrl-Alt-Shift-S już chyba nie działa, niestety.

 

Wykładowca
724 174 26

Re: Netflix - bardzo słaba jakość

@Pudens, U mnie działa. Z jakiej przeglądarki korzystasz? 

Inspirator
16 0 0

Re: Netflix - bardzo słaba jakość

@zylx - sprawdzałem na Chrome i Edge. Statystyki spod Ctrl-Alt-Shift-D pokazują się...

Wykładowca
724 174 26

Re: Netflix - bardzo słaba jakość

@Pudens, zainstaluj sobie w chrome to rozszerzenieBędzie działać alt+ctrl_shift+s, a do tego odblokujesz sobie dźwięk 5.1 i wyższą rozdzielczość. 

Profesor
1579 418 80

Re: Netflix - bardzo słaba jakość

@zylc

Taka mała uwaga. Skąd pewność, że w taki sposób się rozwiąże problem skoro występuje on u Autora na wielu urządzeniach, a na innym łączu nie ma tego problemu?

 

https://zanimnapiszesz.info
Wykładowca
724 174 26

Re: Netflix - bardzo słaba jakość

@MrPepka, pewność żadna. Po prostu rozwiązało to problem u mnie więc się podzieliłem, by @Pudens też mógł wypróbować u siebie. 

Generalnie zablokowanie na sztywno jakości często pomaga w przypadku problemów z Netflixa. 

Moderator
923 601 148

Re: Netflix - bardzo słaba jakość


@MrPepka napisał(a):

@zylc

Taka mała uwaga. Skąd pewność, że w taki sposób się rozwiąże problem skoro występuje on u Autora na wielu urządzeniach, a na innym łączu nie ma tego problemu?

 


Pewności nie ma żadnej, ale każda próba udzielenia pomocy jest jak najbardziej na miejscu.

UWAGA! Do 7 kwietnia przebywam na urlopie i nie pełnię obowiązków moderatora Społeczności UPC. Nie odpisuję na wiadomości prywatne. Moim bezpośrednim zastępcą jest Adrian. W razie potrzeby kontaktujcie się z nim lub z pozostałymi moderatorami. GMateusz