UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Internet z Horizon

Użytkownik
4 0 0

Problem z telefonem SIP na Horizon

Witam, 

Do pracy potrzebny jest mi mój firmowy telefon SIP Panasonic KX-TGP550 zaprogramowany przez Amerykańskiego operatora SIP - Nextiva. Od ponad roku użytkowania na funboxie od Orange oraz Connectboxie od UPC nie spotkałem się z żadnym problemem do dziś - czyli do momentu użytkowania telefonu na Horizonie UPC. 

 

Telefony do Stanów Zjednoczonych mogę wykonywać bez problemu, ale inni nie mogą się połączyć ze mną. Aby mogli do mnie zadzwonić, najpierw ja muszę wykonać do nich telefon. 

Wygląda mi to tak, jakby sieć przechodziła w jakiś stan uśpienia przy braku sygnałów z mojego telefonu do routera, a wybudzała się na jakiś czas w chwili gdy sam do kogoś dzwonię. 

Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.

15 ODPOW. 15
Konto zbanowane
815 181 29

Re: Problem z telefonem SIP na Horizon

@Haezer  może przestawić tryb oszczędzania w horizon na szybki? Zgaduje ale może ??? Jak nie to to telefon na infolinie


--
Użytkownik zbanowany za posiadanie multikonta
Tytan
999 588 82

Re: Problem z telefonem SIP na Horizon

Sprawdz czy masz uruchomione UPnP w opcjach dekodera.

-------------------------------------------

hosting
Nauczyciel
524 139 24

Re: Problem z telefonem SIP na Horizon

@Haezer 
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka, ale w ramach testu w telefonie u ustawieniach konta SIP zmień wartość REG EXPIRE TIME z domyślnej 3600 na 60 i sprawdź, czy pomogło.

Tytan
999 588 82

Re: Problem z telefonem SIP na Horizon

@zuzia patrzac na pierwszy post wnioskuje ze autor nie ma dostepu do konfiguracji konta sip na urzadzeniu koncowym

-------------------------------------------

hosting
Tytan
2162 821 71

Re: Problem z telefonem SIP na Horizon

@Haezer 

Można też spróbować zresetować HZN guzikiem z tyłu na obudowie.

Zostaną wtedy utracone ustawienia wifi wprowadzone przez klienta, ale jeśli nic nie było zmieniane to wszystko się "samo ustawi" na ustawienia domyślne producenta.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Użytkownik
4 0 0

Re: Problem z telefonem SIP na Horizon

@ogromny-banned 

 

Tryb szybki jest włączony cały czas.



@Pablo 

UPnP włączyłem - bez efektu.



@zuzia 

 

Niestety nie widzę reg expire time na stronie telefonu. Jedyne co, to widzę Port Close Timer (30 min) przy Web Server Port (Web Server Settings) 

 

 

@KOCUREK1970 

 

Masz na myśli przycisk „Modem Reset”? 
Jeśli tak to nie przyniosło to żadnego efektu.

 

Tytan
2162 821 71

Re: Problem z telefonem SIP na Horizon

@Haezer 

No to na moje nie wydaje się to problemem ani po stronie sprzętowej ani usługi operatora UPC.

Coś gdzieś po stronie abonenta czy usługodawcy SIP musiało zostać zmienione skoro wcześniej działało.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Użytkownik
4 0 0

Re: Problem z telefonem SIP na Horizon

@KOCUREK1970 

ISP których używałem wcześniej były w innych miastach. Najpierw korzystałem z Orange, później UPC używając ich Connectboxa. Nic nie było w opcjach telefonu przestawiane od kiedy przyleciał ze Stanów. Jedyne co się zmieniło to router przez który używam telefon. 

Nauczyciel
524 139 24

Re: Problem z telefonem SIP na Horizon


@Haezernapisał(a):

@zuzia 

 

Niestety nie widzę reg expire time na stronie telefonu. Jedyne co, to widzę Port Close Timer (30 min) przy Web Server Port (Web Server Settings) 

 


Musisz być zalogowany z prawami Administratora, nie zwykłego użytkownika. Zajrzyj do instrukcji i sprawdź jakie jest domyślne hasło konta admin (zwykle adminpass albo coś w tym guście), może zadziała jeśli nikt nie zmienił po drodze. Jak już będziesz zalogowany szukaj opcji, o której pisałam. Inna przydatna to Keep Alive Interval, ale najpierw zmień rejestrację z 3600 na 60 sek.

 

 

Tytan
999 588 82

Re: Problem z telefonem SIP na Horizon

Dla testu wylacz prosze firewalla.

 

Czy wiesz na jakim porcie dziala polaczenie do serwera sip twojego dostawcy?

 

 

-------------------------------------------

hosting
Tytan
2162 821 71

Re: Problem z telefonem SIP na Horizon

@Haezer 

Ale moment, to dziś odłączyłeś, odłączono Ci CB a podłączono HZN jako usługę internetową?

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Użytkownik
4 0 0

Re: Problem z telefonem SIP na Horizon

@zuzia 

albo jest coś ze mną nie tak, albo nie widzę tego. Loguję się na stronę telefonu jako admin.adminpass. 

@Pablo 
Firewall wyłączony - zero efektu. Niestety nie wiem. 

@KOCUREK1970 
W innym mieszkaniu mam również internet od UPC, ale przez Connectbox. 
W mieszkaniu w którym obecnie przebywam mam Horizon. 

Tytan
999 588 82

Re: Problem z telefonem SIP na Horizon

Moja ostatnia rada,

Ustawić w HZN statyczny wpis dla adresu IP sieci wewnetrznej po MAC (tak żeby urządzneie sip zawsze otrzymywało ten sam adres), przekierować port serwera sip na adres sieci wewnetrznej urządzenia.

Żeby zdobyć port można posłużyć się aplikacją wireshark.

Instalujesz ją na komputerze który jest podpięty pod HZN, uruchamiasz nasłuch i wykonujesz połączenie.

Wireshark pokaże cały ruch jaki się odbywa i będzie można ustalić port.

-------------------------------------------

hosting
Konto zbanowane
441 160 27

Re: Problem z telefonem SIP na Horizon

https://pytania.upc.pl/?q=horizon%20vpn weź dla pewności wykonaj to, w connectboxie domyślnie jest to włączone, a w horizonie nie. Może stąd różnica.

 

 

Po zmianie dobrze jest uruchomić ponownie sprzęt.