UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Internet z Horizon

Nauczyciel
524 139 24

Re: Problem z telefonem SIP na Horizon

@Haezernapisał(a):

Do pracy potrzebny jest mi mój firmowy telefon SIP Panasonic KX-TGP550 zaprogramowany przez Amerykańskiego operatora SIP - Nextiva. Od ponad roku użytkowania na funboxie od Orange oraz Connectboxie od UPC nie spotkałem się z żadnym problemem do dziś - czyli do momentu użytkowania telefonu na Horizonie UPC. 

 

Telefony do Stanów Zjednoczonych mogę wykonywać bez problemu, ale inni nie mogą się połączyć ze mną. Aby mogli do mnie zadzwonić, najpierw ja muszę wykonać do nich telefon.


Czyli wykonujesz  połączenie uprzedzające i wtedy przez pewien czas można się do Ciebie dodzwonić. Podejrzewam, że w Horizonie dość szybko zostaje wyczyszczona tablica NAT, stąd trudności tylko z dodzwonieniem się na Twój numer, a wychodzące działają, bo sam inicjujesz połączenie. Dlatego właśnie zalecam zmniejszyć interwał ponawiania rejestracji do serwera SIP z 1h na 60 sek. aby połączenie z serwerem było częściej nawiązywane, jest to obejście problemu wygasania okresu ważności mappingu NAT.

 

Reg Expire Time (Register Expires) jest jedną z podstawowych funkcji konfiguracji konta tel. więc powinieneś ją znaleźć, jak pisałam zacznij od lektury instrukcji. Pomocne jest również aktywowanie opcji popularnie zwanej NAT Keep Alive.