UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Internet z Horizon

ROZWIĄZANE
Highlighted
Inspirator
8 2 0

PYTANIE NOOBA - Internet 500 i Horizon

Witam ,mam pytanie techniczne .

Będę zmieniał umowę i przyśpieszał internet z 250 do 500 mbit . Obecnie posiadam dwa dekodery Mediabox

oraz Modem ConnectBox ,dowiedziałem się ,że wymienią mi dekoder ,dostane Horaizon-a ,drugi dekoder zostanie.

Teraz chcialbym się zapytać gdzie podłączyć ten Horizon do salonu ,gdzie jest tylko telewizor i laptop czy do innego pokoju ,gdzie korzystam na codzień z komputera PC i tam mam modem oraz drugi telewizor , dekoder plus prywatny router z którego idzie sygnał Wi-Fi ( W Connect Boxie wyłączyłem Wi-Fi ) .

Jak w temacie nie znam się na technicznych sprawach więc czy umiejscowienie dekodera ma jakieś znaczenie ?

Zależy mi na stabilnym bezawaryjnym internecie ,na starych dekoderach i teraz tym co mam działa wszystko OK , nie wiem jak bedzie po przyśpieszeniu internetu i wymienie dekodera ,stąd moje wypociny .

Prosiłbym o jakieeś informacje . Pozdrawiam .

4 ODPOW. 4
Konto zbanowane
441 160 27

Re: PYTANIE NOOBA - Internet 500 i Horizon

Przy 500 mbps masz neta tylko z connectbox ( biały modem) więc horizona dajesz po prostu przy TV, będzie działać tak samo jak obecny mediabox, tyle, że ma dodatkowe funkcje, ale jego WIFI NIE będzie mało dostępu do internetu, więc net dalej CI zostaje na connectbox (czyli w Twoim wypadku na Twoim prywatnym routerze)

Żeby wifi z horizona miało dostęp do intenretu musisz połączyć skrętką (kabel rj45) horizona z modemem.

Inspirator
8 2 0

OK . Dzięki .

Zawodowiec
168 36 9

jedynie co musisz jeszcze zrobić to wyłączyć WIFI w horizonie żeby nie robić syfu w eterze

Connect Box 250/20 Mb/s || Horizon select TV DVR + multiroom TV mediaobox || minuty do wszystkich MAX
Tytan
2161 821 71

Temat zamykam.