UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Internet z Horizon

ROZWIĄZANE
Highlighted
Ekspert
105 27 2

Specyfikacja karty sieciowej

W najbliższym czasie planuje kupic nowego laptopa. Dlatego proszę o informację jakie parametry musi miec karta sieciowa w laptopie (bądź na co zwracać uwage) zeby móc swobodnie korzystać z internetu z Horizona. 

--
Pakiet Horizon Max z nagrywarką | Fiber Power 120 Mb/s | Minuty do wszystkich Max
16 ODPOW. 16
Nauczyciel
519 379 46

Re: Specyfikacja karty sieciowej

Wybacz że wtrące swoje 3 grosze ale w przypadku kart które sa w zestawie (na slocie wewnątrz) to nie masz za dużego pola manewru i jest to raczej słabe kryterium wyboru komputera.

Tak dla siebie to powiieneś  zadbać żeby była w standarach b/g/n/ac

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Ekspert
105 27 2

@Pablonapisał(a):

Wybacz że wtrące swoje 3 grosze ale w przypadku kart które sa w zestawie (na slocie wewnątrz) to nie masz za dużego pola manewru i jest to raczej słabe kryterium wyboru komputera.

Tak dla siebie to powiieneś  zadbać żeby była w standarach b/g/n/ac

A jesli chodzi o internet po kablu?

--
Pakiet Horizon Max z nagrywarką | Fiber Power 120 Mb/s | Minuty do wszystkich Max
Nauczyciel
519 379 46

To tyle żeby była 1Gbit. (jeszcze nie widziałem w lapkach kart 10Gbit)

Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Moderator
923 601 148

W zasadzie @Pablo temat wyczerpał, a to o czym pisał to obecnie raczej standard w nowych laptopach. Bardziej pomyśl o paru innych szczegółach, które uprzyjemnią korzystanie z nowego sprzętu - dysk SSD, dedykowana grafika, matowa matryca.