UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Internet z Horizon

ROZWIĄZANE
Highlighted
Inspirator
10 1 1

Wysoki ping, wolny internet, ubsługa klienta UPC

Witam

Pod koniec listopada 2019 kończyła się umowa z UPC. Zaproponowano mi nową umowę ze zmianą Horizon 150Mbps na 300Mbps.

Po wymianie dekodera mam ciągłe problemy z internetem, ping 150-300, download od 0,2 do 50Mbps zamiast 300. Po restarcie Horizon wszystko wraca do normy i przez kilka dni jest spokój.

4 wizyty serwisu, przy ostatniej wymiana dekodera, niestety problem nadal występuje. Przez ostatnie 3 dni bardzo się nasilił, restart dekodera nie poprawia sytuacji. Zaproponowano mi instalację modemu 500Mbps za dodatkową opłatą 9zł/miesięcznie.

Technik umówiony na dzień dzisiejszy 09.04.2020 godzina 13-15. 

O 10.50 telefon od technika że dziś nie przybędzie i umawiamy nowy termin na 14.04.

Dzwonię na infolinię potwierdzić termin. Pani informuje że nic nie wie na ten temat i oddzwonią do mnie z działu instalacji.

Dzwoni pani z działu instalacji i informuje mnie, że to ja zrezygnowałem z dzisiejszego terminu, więc nowy wolny to 16.04.

Sprawa z wadliwym działaniem internetu ciągnie się od kilku miesięcy, zmęczony całą tą sytuacją zgadzam się na podwyższenie abonamentu i montaż modemu. Technik telefonicznie informuje mnie że nie przyjedzie w wyznaczonym terminie, a następnie kłamie w swojej firmie, że to ja zrezygnowałem.

Czy tak wyglądają standardy obsługi klienta w firmie UPC?

Pozdrawiam

 

 

10 ODPOW. 10
Highlighted
Moderator
166 64 46

Re: Wysoki ping, wolny internet, ubsługa klienta UPC

Witaj @marti701 ,

 

na wstępie przyjmij przeprosiny w związku z sytuacją, która miała miejsce.

 

Zapewniam, że nie należy ona do naszych standardów i dlatego chciałbym Ci pomóc.

 

Napisz do mnie w tej sprawie w Priv, abym mógł to sprawdzić i udzielić Tobie informacji.

Pozdrawiam

Adrian

Moderator Społeczności UPC

 

 

Highlighted
Inspirator
10 1 1

Re: Wysoki ping, wolny internet, ubsługa klienta UPC

Tak wygląda w dniu dzisiejszym:

Zrzut ekranu 2020-04-11 o 08.37.02.png

Uprzedzając pytania o typ połączenia, sprzęt,itp. informuję że tak samo wysoki ping potwierdzają technicy którzy podczas rozmowy telefonicznej  pingują mój dekoder Horizon.

Przy ostatniej rozmowie nawet nie udało im się ściągnąć konfiguracji dekodera, dopiero gdy wykonałem reset na ich prośbę połączyli się z nim.

W dniu dzisiejszym ping 60ms, często jest 300 i więcej.

@Adrian Dziękuję za zajęcie się moją sprawą, jeśli to ma pomóc to jestem nawet skłonny wrócić do poprzedniego dekodera Horizon i prędkości 150Mbps. Nie zależy mi na wysokich prędkościach, jedynie na stabilności łącza.

Pozdrawiam

Highlighted
Inspirator
10 1 1

Re: Wysoki ping, wolny internet, ubsługa klienta UPC

W dniu dzisiejszym wygląda tak, dodatkowo ping serwera DNS

Zrzut ekranu 2020-04-14 o 13.07.44.pngZrzut ekranu 2020-04-14 o 13.41.30.png

Highlighted
Moderator
166 64 46

Re: Wysoki ping, wolny internet, ubsługa klienta UPC

@marti701 z informacji którymi dysponuję na ten moment wynika, że sprawa ma zostać indywidualnie zweryfikowana poprzez serwis UPC na Twoim adresie.

 

Pozdrawiam

Adrian

Moderator Społeczności UPC

Highlighted
Inspirator
10 1 1

Re: Wysoki ping, wolny internet, ubsługa klienta UPC

Witam

30 minut temu był serwisant UPC. Podłączył tester pod kabel i stwierdził że coś jest nie tak. Wymienił wtyczkę(mam ich już łącznie 5), zrestartował dekoder i było ok.

5 minut po jego wyjściu znów ping 1000 i więcej, 1Mbps max, między 18 a 21 ma przyjść kolejny technik.

Teraz mają przysłać fachowca, takie info uzyskałem na infolinii.

Highlighted
Inspirator
10 1 1

Re: Wysoki ping, wolny internet, ubsługa klienta UPC

Serwisant wymienił dekoder. Na razie jest ok.

Highlighted
Moderator
166 64 46

Re: Wysoki ping, wolny internet, ubsługa klienta UPC

@marti701 ,

 

dziękuję za informację zwrotną.

 


@marti701 napisał(a):

Serwisant wymienił dekoder. Na razie jest ok.


Oby tak zostało

 

Pozdrawiam

Adrian

Moderator Społeczności UPC

Highlighted
Inspirator
10 1 1

Re: Wysoki ping, wolny internet, ubsługa klienta UPC

Niestety moje szczęście trwało krótko. W dniu dzisiejszym tragedia, po restarcie tylko 2-3 minuty jest ok i transfer spada do 0.2 - 0.8. Ping 4000-12000. Potwierdza to też technik z którym prowadziłem rozmowę telefoniczną. Zdecydowałem się na montaż dodatkowego modemu(w środę ma być technik), ale mam obawy czy to rozwiąże problem.

5 razy wymieniano wtyczki, 3 razy dekoder i nic nie pomaga, objawy te same.

@Adrian może macie możliwość sprawdzenia kabli, skrzynek, urządzeń pośredniczących, bo sytuacja ciągnie się od paru miesięcy i nie widać poprawy.

Pozdrawiam

Highlighted
Moderator
166 64 46

Re: Wysoki ping, wolny internet, ubsługa klienta UPC

@marti701 ,

 

wysłałem do Ciebie wiadomość prywatną w tej sprawie.

 

Pozdrawiam

Adrian

Moderator Społeczności UPC

Highlighted
Inspirator
10 1 1

Re: Wysoki ping, wolny internet, ubsługa klienta UPC

Wreszcie kompetentny Technik do mnie zawitał.

Tylko wszedł i poinformował, że jest problem z sygnałem. Zasugerowałem tak jak poprzednim 7 serwisantom, że u mnie na klatce kabel jest łączony beczkami w dwóch miejscach i może to tam jest problem. Jako jedyny poszedł sprawdzić, inni olewali sprawę i twierdzili bez sprawdzenia że to nie to. Zobaczcie jaka niespodzianka ukrywała się od wielu lat na moim kablu Pozostawiam bez komentarza.

 

PART_1587571355503.jpeg