UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Internet z Horizon

Highlighted
Inspirator
17 0 0

Znika WiFi na Horizonie

Cześć!

 

Mam problemów kilka, a z tego co wyczytałem wcześniej, od razu podam kilka informacji:

 

- mam wyłączone IP6

- dekoder/modem stoi w dobrym miejscu, siła jest dobra, nic go nie zakłóca

- trochę sieci dookoła jest, ale nie za dużo, nie ma wielkiego tłoku

- 20Hz i 40Hz nie mam na sztywno, mam na auto

- mam internet 150 MB/s

 

WiFi regularnie mi znika, raz to w wersji 5GHz, raz to 2,4GHz, pojawia się po jakimś czasie. Oprócz znikania, problemy są różne, trwają od kilku tygodni, ciężko mi znaleźć jakiś wspólny czynnik, prócz uszkodzenia urządzenia. I tak, bywa, że po 2,4GHz internet idzie jak krew z nosa, na różnych urządzeniach, w tym samym czasie, 5 GHz działa szybko. Po kablu zazwyczaj idzie szybko, nie spotkałem się z problemami - sprawa dotyczy jakby moduły WiFi tylko.

 

I teraz, już się zgłaszałem z problemem, ale na infolinii mi ciągle mówą, że są w okolicy problemy - nie wiem tylko jak problemy w okolicy maja wpływ na znikanie mojej sieci WiFi.

 

Macie jakieś sugestie? Dzięki!

2 ODPOW. 2
Highlighted
Moderator
46 19 14

Re: Znika WiFi na Horizonie

Cześć!

Upewnijmy się, że masz dobrze zoptymalizowane połączenie bezprzewodowe: https://pytania.upc.pl/?q=fact_1008255

Sprawdź też proszę, czy w Twoim miejscu zamieszkania wszystko jest OK z naszym sygnałem na jakim pracuje dekoder: https://pytania.upc.pl/?q=fact_1009890

Jeśli nie będzie poprawy skontaktuj się proszę bezpośrednio z Działem Technicznym w celu podjęcia dalszej analizy sytuacji: https://www.upc.pl/pomoc/kontakt/#/klient-indywidualny/pomoc-techniczna/nieprawidlowe-dzialanie-uslu...

Mam jednak nadzieję, że powyższe podpowiedzi skutecznie ustabilizują działanie WiFi.

Pozdrawiam,
Adam

Highlighted
Zawodowiec
148 39 11

Re: Znika WiFi na Horizonie

Wszystko było opisane w wątku Horizon i Connect Box.