UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Łączność i konfiguracja

Innowator
54 1 0

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@zylx 

Mam jeszcze pytanie o czym informuje mnie kolumna Post RS Errors, bo jak to monitoruje to wartości są z dnia na dzień coraz większe a3a3.jpg

Zawodowiec
575 144 22

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

Post rs error to błędy po korekcji, których nie udało się naprawić. Liczba wzrasta wraz z czasem pracy modemu, to normalne. Na zamieszczonym screenie widać że u Ciebie dobrze to wygląda. Alarmujace było by, gdybyś po restarcie routera miał tam 5 cyfrowe liczby, albo gdyby na którymś kanale ilość błędów była znacznie większa niż na innych. 

Innowator
54 1 0

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@zylx 

UPC proponuje mi, że może wymienić mi modem na HITRON CGN4EU, czy on może rozwiązać te problemy ?

 

Zawodowiec
575 144 22

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@mareczko9, niestety nie jestem w stanie Ci odpowiedzieć. Nigdy nie miałem Hitrona. Ingressu nie rozwiąże,  ale być może lepiej sobie radzi z działaniem w takich warunkach. Z drugiej strony to ciągle modem na chipsecie Puma6 z wszystkimi jego bolączkami. Masz umowę na firmę?

Innowator
54 1 0

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@zylx

Nie no UPC twierdzi, że ingresu nie ma i sygnał jest podobno idealny, no właśnie się trochę tego boję, że zapłacę im 50zł i ciągle będe miał problemy. Tak mam umowę na firmę. Jeszcze mam pytanie, bo jak robię test WinMTR to przez pierwsze 2/5min na 12hopie nie wykrywa hosta, jest informacja" no response from host"  (jest wysłane np 50 a otrzymane 0) ale potem nagle zaczynają docierać zapytania do tego hosta, pojawia się ip i zmienia się wartość wysłanych i otrzymanych. I według mnie to chyba nie jest normalna sytuacja. taaak.jpg

Moderator
753 495 132

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów


@mareczko9 napisał(a):

@zylx

Nie no UPC twierdzi, że ingresu nie ma i sygnał jest podobno idealny, no właśnie się trochę tego boję, że zapłacę im 50zł i ciągle będe miał problemy. Tak mam umowę na firmę.


Sprzęt nie ma wpływu jeśli chodzi o ingress - czy to Connect Box czy Hitron to nie ma znaczenia. Oglądam sygnał i z całą pewnością nie można powiedzieć, że nie ma ingressu u Ciebie. Jest znacznie lepiej od 07.01.2019 r. ale zgłoszenie na ingress cały czas pozostaje u nas w systemie otwarte. Należy pamiętać, że to są zakłócenia występujące OKRESOWO. Informacja jakoby ingressu nie było to brednie - nie wiem kto i kiedy przekazał Tobie taką informację. Nawet nowy i mało doświadczony inżynier nie byłby w stanie przeoczyć takich spadków sygnału.

 

Podsumowując wymiana modemu nie da nic. Ingress nadal okresowo występuje w Twoim rejonie ale chwilowo go nie ma.

Innowator
54 1 0

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@GMateusz

Taką dostałem dzisiaj odpowiedź: " Modem Compal łączy się na 4 nośnych częstotliwościach i na jednej z sesji miał 13 timeoutów, natomiast pozostałe pracują bez problemu z tego co widzę. Widzę również , że od 7 stycznia już nie występują zakłócenia ingresowe, więc być może ingres został ostatecznie usunięty."

Moderator
753 495 132

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

No to zgadza się to z tym co napisałem wyżej. Od 7 stycznia jest widoczna znaczna poprawa.