anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mediamoduł CI+

Użytkownik
2 1 0

CI+ Samsung 49mu8002 - dwa komunikaty

Dzień Dobry,

Mam od 11 miesięcy problem z telewizorem (Samsung 49mu8002).

Używam modułu CI+ 

Raz na jakiś czas wyskakują dwa komunikaty:
1. "brak sygnału.."

2. "ta usługa jest niedostępna"

W przypadku kominukatu nr 1. wystarczy przełączyć pilotem na inny kanał i telewizja zaskakuje, lecz niestety gdy ten problem występuje, a mam zaprogramowane nagrywanie to program się nie nagra.

W przypadku komunikatu nr 2. nic nie pomaga tylko odłączenie tv od zasilania.

 

Problem jak napisałem wyżej wystepuje od dłuższego czasu, ale ostatnio sie nasilił i jest to denerwujące w dodatku wtedy kiedy jakiś program się nie nagra. Moim zdaniem jest to problem z telewizorem i juz kilkukrotnie  zgłaszałem do Samsunga. Na kilka miesiecy pomaga przywrócenie ustawień fanbrycznych, lecz potem problem wraca. 

Przez UPC z jakieś pół roku temu miałem zdalnie odświeżany sygnał itp, ale to nic nie pomogło.

Dzisiaj zadzwoniłem do Samsunga i po analizie problemu kazali dowiedzieć się jaki standard karty CI+ mam w tv, bo mój tv obsługuje tylko standard 1,3. Dzwoniłem na infolinię UPC, ale niestety, ani Pani konsultantka, ani inni pracownicy nie wiedzieli.

Może ktoś z Was wie jaki standrard CI+ oferuje UPC?

A może ktoś miał podobny problem i wie co jest przyczyną?

Mam również na dzisiaj umówionego technika od UPC, może wymiana modułu coś pomoże.

 

Proszę o ewentualną pomoc,

Pozdrawiam.2020-01-04 22.12.39.jpgbrak sygnału.jpg