UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mediamoduł CI+

ROZWIĄZANE
Highlighted
Moderator
838 551 141

Re: Wymiana Horizon na CI+


@zylx napisał(a):

@asruszczak, napiszę jeszcze raz, bo widzę że twoim głównym celem jest wyładowania emocji na forum, A nie rozwiązanie problemu. 

Złóż reklamację, napisz, że podpisując umowę nie zdawałeś sobie sprawy, że z wymianą na CI+ w przyszłości będzie jakikolwiek problem. A nóż się zgodzą.


Żartujesz? Po co ma składać jakąkolwiek reklamację nie mając nawet do tego podstaw? 

 

Usługi są świadczone w oparciu o Umowę Abonencką. Integralną część Umowy stanowią m.in. Regulamin świadczenia usług, Regulamin Promocji, na którą dany abonent się zdecydował oraz Cennik usług, które przesyłamy w e-mailowym potwierdzeniu zamówienia. Oryginał Umowy o Świadczenie Usług dostarczamy w dniu montażu, potem przy zdalnych aktywacjach przesyłamy jedynie elektroniczne potwierdzenie zmiany warunków umowy. Składając podpis w dokumencie Umowy o świadczenie usług każdy abonent potwierdza, że zapoznał się i akceptuje wszystkie elementy w nim zawarte, dlatego świadczenie usług na takich zasadach jest wiążące. 

 

Nauczyciel
664 157 24

Re: Wymiana Horizon na CI+

@GMateusz, sugerujesz, że nie może złożyć reklamacji albo chcesz go do tego zniechęcić? 

 

Nie chciał bym być niemiły, ale zniechęcanie abonentów do złożenia reklamacji przez pracowników telekomów było juz przyczyną nakąłdania kar przez UKE/UOKiK.  Na wszelki wypadek zrobiłem screenshot

 

Chciałbym Ci też przypomnieć, że relacje abonent-usługodawca określa nie tylko umowa abonencka wraz z wszystkimi znacznikami, ale również obowiązujące przepisy prawa, które zobowiązują telekom do rozpatrzenia każdej reklamacje złożonej w ciągu 12 miesięcy od daty reklamowanego zdarzenia (zresztą podobny zapis jest w waszym regulaminie oidp). 

 

 

 

 

Moderator
838 551 141

Re: Wymiana Horizon na CI+

Klienci UPC mogą składać reklamacje dowolnej treści kiedy tylko chcą wybranymi kanałami kontaktu, które są do tego przeznaczone, a więc swoje śmieszne spekulacje zostaw dla siebie. Co więcej zgłoszenia, które nie noszą znamion reklamacji powinny pozostawać bez rozpatrzenia, jednakże wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów rozpatrujemy wszystkie zgłoszenia. Możesz robić screen czego sobie życzysz i w każdej chwili konsultować swoje zastrzeżenia z organami i urzędami do tego przeznaczonymi. 

 

Jeśli chodzi o znajomość prawa telekomunikacyjnego to zapewniam, że mnie pouczać nie musisz. Co do Twojej jego znajomości, to po wpisach wnioskuje, że coś tam wiesz jednakże fakty i obowiązujące przepisy łączysz słabo, bo ostatecznie mijasz się ze stanem faktycznym. I nie pytaj gdzie popełniasz - zwyczajnie nie mam czasu na takie rzeczy.

Użytkownik
2 0 0

Re: Wymiana Horizon na CI+

Jestem osobą niedosłyszącą więc napiszę po prostu o moim problemie. Jeżeli odmówią osobie z niedosłuchem która ma problem ze zrozumieniem treści materiału bo odgórnie blokuje się możliwość włączenia napisów a pomogłaby mi mała zmiana na moduł cam to bym się zdziwił. Bo po co sobie robić czarne pr. W ostateczności za rok kończą mi się 4 umowy kompleksowe więc je po prostu wypowiem bo tak korzystać z tv się nie da.

 

Dziękuję za rady. Spróbuję na tv jak działają napisy i nagrywanie bo będę wiedzieć czy wogóle warto walczyć czy wracać do nc+.