UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mediamoduł CI+

ROZWIĄZANE
Naukowiec
1164 343 49

Re: Trwa uwierzytelnianie Samsung UE55MU6172UXXH

@KOCUREK1970, doładnie. Nieumiejetne grzebanie w Service Menu może trwale uszkodzić TV. Tylko jeśli się wie co się robi i na własne ryzyko. 

Z tą gwarancją to tak nie do końca, jesli się sami nie przyznamy że grzebaliśmy w service mneu nie ma za bardzo jak tego wykryć jeśli TV jest uszkodzony.

Tytan
2276 534 100

Re: Trwa uwierzytelnianie Samsung UE55MU6172UXXH

Dodatkowo grzebanie w Service Menu nic nie da jeśli problem ze zbyt wolnym uruchamianiem się CI występuje na poziomie sprzętowym (przez co softem nie da się tego naprawić)

https://zanimnapiszesz.info
Tytan
2001 800 70

Re: Trwa uwierzytelnianie Samsung UE55MU6172UXXH

@zylx

Każdorazowe wejście do menu serwisowego jest trwale zapisywane w układach tv i serwis diagnostykę tv zaczyna najpierw od tego - jest wpis, jest ślad do widzenia, albo płatnia naprawa.

Nawet jak dasz tv na reklamację do sklepu, to taki tv też najpierw idzie na diagnostykę do producenta tv i to samo co akapit wyżej.

 

Co do nieumiejętności poruszania się po menu serwisowym - no jeśli ktoś tam grzebie na ślepo, na pałę i nawet nie zrobi sobie fotek co i jak tam ustawione  - to potem taki leci na Elkę z płaczem i ratujcie.

Czasami taniej wyjdzie dokupić do tv jakieś urządzenie mające funkcje, które przez menu serwisowe chcemy uruchomić na naszym tv - niż bulić ciężkie pieniądze za naprawę (a tyle to kosztuje - ale nie ze względu na koszty, tylko by zedrzeć z klienta by miał nauczkę na przyszłość, bo "za głupotę się płaci").

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Naukowiec
1164 343 49

Re: Trwa uwierzytelnianie Samsung UE55MU6172UXXH

Samow wejście, mimo nabicia licznika, nie powinno z automatu powodować utraty gwarancji. Jedynie w przypadku gdy usterka powstała na skutek nieprawidłowych ustawień.  Ale Service Menu jest tylko dla osób które wiedza co robią i liczą się z konsekwencjami, w tym z mozliwością utraty gwarancji.

Tytan
2276 534 100

Re: Trwa uwierzytelnianie Samsung UE55MU6172UXXH

@zylx

To jest tak jak z wgraniem softu bez brandu operatora na smartfon. Nie powinno to powodować utraty gwarancji, ale i tak są tacy co odmawiają darmowej naprawy w ramach gwarancji po wykryciu zmiany softu.

https://zanimnapiszesz.info
Tytan
2001 800 70

Re: Trwa uwierzytelnianie Samsung UE55MU6172UXXH

@zylx

Ale jednak powoduje i nie ma znaczenia czy coś nabroiłeś czy nie - to menu nie jest dla klienta, więc nie ma klient co w nim szukać.

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Zawodowiec
150 31 7

Re: Trwa uwierzytelnianie Samsung UE55MU6172UXXH

Wejcie w menu serwisowym z pilota od TV to nie wszystkie opcje są dostepne ale wejsie pilotem serwisowym też powoduje zapis w menu serwisowym. Tak samo się dzieje jak infolinia połączy się zdalnie z TV.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Założyłeś temat i Ci pomogłem ? Oznacz najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie. Dla mnie to najlepsza motywacja
-----------------
Internet T-mobile
60/10Mb
Inspirator
10 0 0

Re: Trwa uwierzytelnianie Samsung UE55MU6172UXXH

Panowie,

Wiec sytuacja wyglada tak:

Godzinę temu oddzwonił do mnie konsultant z Samsunga. Po pierwsze komunikat nie powinien się wyswietlac. Soft który posiadam 1240 jest najaktualniejszy. Problem może leżeć po stronie karty która dostarcza UPC. Były już podobne zgłoszenia i wymiana karty na kartę innego producenta eliminowało powyższe. UPC ma różnych dostawców kart. Gdy był ostatnio technik nie zwróciłem uwagi jakiego producenta jest jego karta. Do tego karta danego producenta powinna spełniać standard CI + 1.3 , a niestety nie wszystkie karty spełniają ten standard. Dlatego polecił zrobić mi kolejne zgłoszenie w UPC i zapytać się wprost czy moja karta (konkretny producent) spelnia go. Oczywiście konsultant UPC tego nie jest w stanie sprawdzić. Umówiliśmy się ze tak zrobię. Jeśli sytuacja się nie zmieni po wymianie na kartę innego producenta Samsung będzie dalej sam drążył temat z UPC i swoim serwisem tak by rozwiązać problem i z nim mnie nie zostawić. 

Zadzwonilem wiec do UPC, wyjaśniłem w czym rzecz. W piątek wieczorem mam umówiona kolejna wizytę technika. 

 

Inspirator
10 0 0

Re: Trwa uwierzytelnianie Samsung UE55MU6172UXXH

W uzupełnieniu wątku:

C9D6B476-D06B-4168-9607-C9C8E4E9F716.jpeg

 

 

 

Tytan
2276 534 100

Re: Trwa uwierzytelnianie Samsung UE55MU6172UXXH

No i jak tego nie powinno być? Pewnie chodzi o to, że powinno to się w tle odbywać. Ale niektóre TV w swoim sofcie mają rozwiązane to inaczej. Już ci tłumaczyłem. Wolne uruchamianie się CI może mieć przyczynę softwerową albo i sprzętową. Nie chcesz tego mieć? Jak już wspomniałem wyłączaj TV na kanale niekodowanym i na takich kanałach go włączaj.

https://zanimnapiszesz.info
Zawodowiec
150 31 7

Re: Trwa uwierzytelnianie Samsung UE55MU6172UXXH

@AdaśTen problem jest znany od kilku lat z tym modulem CI od UPC są przypadki uszkodzenie softu przez ten moduł.

Sam pracuje w serwisie Samsunga dlatego wiem.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Założyłeś temat i Ci pomogłem ? Oznacz najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie. Dla mnie to najlepsza motywacja
-----------------
Internet T-mobile
60/10Mb
Inspirator
10 0 0

Re: Trwa uwierzytelnianie Samsung UE55MU6172UXXH

Zobaczymy jak będzie z inna karta. Mam nadzieje ze z taka pojawi się UPC w piątek. 

Inspirator
10 0 0

Re: Trwa uwierzytelnianie Samsung UE55MU6172UXXH

Panowie,

Informacyjnie. Technik zadzwonił o 20:30 że się nie pojawi. Tłumaczył się iż jest podwykonawca i nie ma możliwości weryfikacji zamawianych kart pod katem producenta. Z kart które posiada (otwarte) po zwrotach wszystkie są tego samego producenta. Kazał mi jeszcze raz zgłosić się do BOK i wytłumaczyć iż jego wizyta jest bezcelowa. Wiec znowu zadzwoniłem i wszystko ponownie opisałem - rozmowa trwała 38 min. Masakra. Najlepsze jest to iż w poprzednim zgłoszeniu konsultant BOK napisał w zgłoszeniu do technika : karta CI nie działa, brak możliwości odbioru telewizji. Delikatnie mówiąc olano mnie, a technik dzwoniący do mnie spytał się w czym jest problem. To jest dbałość o klienta. We wczorajszej rozmowie przedyktowalem historie konsultantowi od momentu zamówienia karty ( dwa zamówienia  + 6 telefonów  i próśb o kartę CI) by ja otrzymać po ponad tygodniu, aż po olewające wpisy w zleceniach po wczorajsze nie pojawienie się technika. Zostało wystawione kolejne zlecenie wizyty na niedziele wieczorem. 

Ps. Zadzwoniłem tez ponownie do Samsunga. W skrocie, trafiłem na .... może pominę, generalnie ta osoba mnie zlała. 

Jak coś nowego się pojawi w sprawie dam znać. 

Nauczyciel
815 181 29

Re: Trwa uwierzytelnianie Samsung UE55MU6172UXXH

@Adaś ja juz do tego się przyzwyczaiłem zresztą uwazam, że ten typ tak ma(nie wiem czy to karta czy tv) a jeszcze jedno pytanie przy przełączaniu kanałów też ci ta plansza  wyskakuje?

 Zapytaj się @GMateusz czy nie ma możliwości podeslac ci karty poczta, może lepsza opcja niż wizyta technika


--
Użytkownik zbanowany za posiadanie multikonta
Inspirator
10 0 0

Re: Trwa uwierzytelnianie Samsung UE55MU6172UXXH

@ogromny-banned 

Podczas przełączania kanałów nie. Tylko przy każdorazowym włączeniu TV.