UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
ex-Moderator
181 130 26

Re: Awaria UPC

@- przecież zostało napisane wprost, że przyczyna jest  po naszej stronie. Nikt nie ma zamiaru tego ukrywać 

 

Tytan
1083 601 97

Re: Awaria UPC


@-napisał(a):

@KOCUREK1970 warto! ale również nie ma co ukrywać, że tym razem to ewidentnie wina operatora! 

Ja, zgodnie z zapowiedzią przestałem piać peany nad UPC... I skoro to ICH problem techniczny to nie widzę powodu dlaczego o tym wprost nie napisać. Dodam, że trochę długo przywracali sprawność po awarii, skoro tak dobrze monitorują sieć powinni wiedzieć o zakłóceniach i usunąć to znacznie szybciej, a tak tylko HBO GO uratowało mnie przed zemstą 5 latka


Marcinie, mam nadzieję że tak mogę się zwrócić.

 

Nie ma co się denerwować i bić niepotrzebnie piany.

Każdy zalicza wtopy a nie myli się tylko ten co nic nie robi.

 

Życzę więcej dystansu, to lepsze dla zdrowia, uwierz mi wiem coś o tym.

-------------------------------------------

hosting
-
Nie dotyczy

Re: Awaria UPC

@Pablo jasne, że możesz...

Nawet jak się nie zgadzamy, to twoje posty są merytoryczne i je cenie.

Uśmiech na końcu sugerował, że robie sobie jaja...ale rada cenna.

 

Innowator
27 12 1

Re: Awaria UPC

Tak na marginesie -  po  awariach czy też w zwykłe dni, ale w godzinach dużego ruchu, uwidacznia się  dość irytująco pomyślnay system kontaktu z konsultantem na czacie.  Zamiast pokazać od razu, że teraz nie ma sensu próbować, to każda próba wymaga najpierw sformułowania pytania, później wpisania danych i dopiero wtedy można sobie wpaść na ścianę z tekstem - w tej chwili nikt nie ma czasu z tobą gadać.


o-ooo-oo-ooo-o-o

Dżentelmen to ktoś, kto potrafi grac na akordeonie, ale tego nie robi.
ex-Moderator
181 130 26

Re: Awaria UPC

W najbliższym czasie wdrożona zostanie zupełnie nowa platforma do komunikacji tym kanałem. Tego typu sytuacje zostaną wyeliminowane.

-
Nie dotyczy

Re: Awaria UPC

Ok. godziny 23 wczoraj pixeloza w Szczecinie nadal występowała...

sgj
Inspirator
6 2 0

Re: Awaria UPC

Witam

 

Wczoraj nagrywałem dwa kanały jednocześnie, przy dzisiejszej próbie obejrzenia nagranych programów pojawił się jak zwykle ten sam problem po kilku sekundach wyłącza się odtwarzanie nagranego programu.

 

Zawsze w takiej sytuacji robiłem przywracanie dekodera do ustawień fabrycznych, niestety dzisiaj pojawił się błąd 1030.

 

Próbowałem rozwiązać problem samodzielnie zgodnie z instrukcją zawartą na stronie UPC bez skutku.

 

Ponad dwie godziny temu konsultant Piotr w odpowiedzi na moje pytanie napisał, że nie może mi pomóc, ponieważ jest ogólnopolska awaria systemu, ale technicy pracują nad jej usunięciem o 18: 30 będzie system działać.

 

Jest już po dwudziestej dekoder w dalszym ciągu nie może pobrać oprogramowania.

Czy to prawda z tą awarią, czy konsultant mnie zbył?

 

Pozdrawiam

SGJ

sgj
Inspirator
6 2 0

Re: Awaria UPC

Przed chwilą skończyłem rozmowę z konsultantem awaria ma być usunięta do 17.

 

Moim zdaniem taka informacja powinna być dostępna na stronie UPC.

Tytan
1439 822 568

Re: Awaria UPC

Mogę jedynie potwierdzić informację, że serwis cały czas prowadzi prace związane z błędami 1030 i 1031 na platformie Horizon. Zgodnie z komunikatem prace mogą potrwać do 17:00. Jeśli coś by się drastycznie zmieniło to poinformuję Was.

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Tytan
1439 822 568

Re: Awaria UPC

Ogólnopolski problem został rozwiązany. Jeśli ktoś jeszcze obserwuje nieprawidłowości to proponuję wykonać to działanie naprawcze: https://pytania.upc.pl/?q=fact_1007470 Ten proces jest w pełni bezpieczny i Wasze dotychczasowo zapisane nagrania nie zostaną usunięte.

Jeśli nadal będziecie obserwować nieprawidłowości to proszę o kontakt z DWT pod numerem 813 813 813.

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Tytan
Tytan
2138 1009 177

Re: Awaria UPC

A jednak można

Bez dzwonienia, bez nerwów....

 

Info z Moje UPC 

Screenshot_20180801-175648_Samsung Internet.jpg

 

 

 

-----
Horizon | CI+| Giga Connect Box
Ekspert
118 28 4

Re: Awaria UPC


@GDAnapisał(a):

A jednak można

Bez dzwonienia, bez nerwów....

 

Info z Moje UPC 

Screenshot_20180801-175648_Samsung Internet.jpg

 

 

 


Myśle, ze ciekawym rozwiązaniem byloby rozsyłanie takich informacji sms`owo lub za pośrednictwem aplikacji Moje UPC - jesli zostanie udostępniona wszystkim abonentom.

--
Pakiet Horizon Max z nagrywarką | Fiber Power 150 Mb/s | Minuty do wszystkich Max
Tytan
1439 822 568

Re: Awaria UPC

@Pshemco zdajesz sobie sprawę, że jest też druga grupa abonentów, która nie życzyłaby sobie takiego powiadamiania? Nie wyobrażam sobie sytuacji, w której to system miałby informować sms'owo wszystkich abonentów objętych awarią. Dla przykładu awaria w Warszawie związana z uszkodzeniem naszego światłowodu wskutek prac przy budowie II linii metra miała wpływ na ponad 40 tysięcy aktywnych klientów. 

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Highlighted
Ekspert
118 28 4

Re: Awaria UPC


@GMateusznapisał(a):

@Pshemco zdajesz sobie sprawę, że jest też druga grupa abonentów, która nie życzyłaby sobie takiego powiadamiania? Nie wyobrażam sobie sytuacji, w której to system miałby informować sms'owo wszystkich abonentów objętych awarią. Dla przykładu awaria w Warszawie związana z uszkodzeniem naszego światłowodu wskutek prac przy budowie II linii metra miała wpływ na ponad 40 tysięcy aktywnych klientów. 


To abonent by wybieral czy zyczy sobie takie powiadomienia czy nie. W sytuacji kiedy padaja 3 uslugi kontakt z BOKiem jest utrudnione. Poza tym mozna byloby wyeliminowac niepotrzebne telefony potwierdzajace "tak jest awaria i robimy co mozemy zeby jak najszybciej ja usunac" :-) 

--
Pakiet Horizon Max z nagrywarką | Fiber Power 150 Mb/s | Minuty do wszystkich Max
Tytan
1439 822 568

Re: Awaria UPC

W trakcie połączenia z Infolinią system identyfikuje dzwoniącego i IVR odtwarza stosowną informację, o awarii w rejonie, to jest raz. Dodatkowo mamy jeszcze do dyspozycji weryfikator dostępny na stronie www, którego przykład zaprezentował @GDA. Pozostają także Twitter, Facebook i czat z konsultantem na stronie. Myślę, że to całkiem dużo sposobów na weryfikację stanu technicznego sieci.

 

Gdybyśmy mieli teraz wdrożyć taką metodę informowania, to jedynym sposobem na weryfikację czy klient chciałby korzystać z takiego rozwiązania czy też nie, jest skontaktowanie się z nim. Obdzwonienie wszystkich klientów nie wchodzi w grę. Informacja wysłana mailowo również nie wchodzi w grę bo wiele osób, nie korzysta z tego sposobu komunikacji. Moglibyśmy zmianę wprowadzić odgórnie, ale to z kolei spotkałoby się z wielką falą krytyki. Podsumowując - szczerze wątpię, że kiedykolwiek takie coś zostałoby zaimplementowane.

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.