UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
ex-Moderator
181 130 26

Re: Awaria UPC

@- przecież zostało napisane wprost, że przyczyna jest  po naszej stronie. Nikt nie ma zamiaru tego ukrywać 

 

Tytan
973 580 81

Re: Awaria UPC


@-napisał(a):

@KOCUREK1970 warto! ale również nie ma co ukrywać, że tym razem to ewidentnie wina operatora! 

Ja, zgodnie z zapowiedzią przestałem piać peany nad UPC... I skoro to ICH problem techniczny to nie widzę powodu dlaczego o tym wprost nie napisać. Dodam, że trochę długo przywracali sprawność po awarii, skoro tak dobrze monitorują sieć powinni wiedzieć o zakłóceniach i usunąć to znacznie szybciej, a tak tylko HBO GO uratowało mnie przed zemstą 5 latka


Marcinie, mam nadzieję że tak mogę się zwrócić.

 

Nie ma co się denerwować i bić niepotrzebnie piany.

Każdy zalicza wtopy a nie myli się tylko ten co nic nie robi.

 

Życzę więcej dystansu, to lepsze dla zdrowia, uwierz mi wiem coś o tym.

-------------------------------------------

hosting
-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: Awaria UPC

@Pablo jasne, że możesz...

Nawet jak się nie zgadzamy, to twoje posty są merytoryczne i je cenie.

Uśmiech na końcu sugerował, że robie sobie jaja...ale rada cenna.

 

Innowator
26 12 1

Re: Awaria UPC

Tak na marginesie -  po  awariach czy też w zwykłe dni, ale w godzinach dużego ruchu, uwidacznia się  dość irytująco pomyślnay system kontaktu z konsultantem na czacie.  Zamiast pokazać od razu, że teraz nie ma sensu próbować, to każda próba wymaga najpierw sformułowania pytania, później wpisania danych i dopiero wtedy można sobie wpaść na ścianę z tekstem - w tej chwili nikt nie ma czasu z tobą gadać.


o-ooo-oo-ooo-o-o

Dżentelmen to ktoś, kto potrafi grac na akordeonie, ale tego nie robi.
ex-Moderator
181 130 26

Re: Awaria UPC

W najbliższym czasie wdrożona zostanie zupełnie nowa platforma do komunikacji tym kanałem. Tego typu sytuacje zostaną wyeliminowane.

-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: Awaria UPC

Ok. godziny 23 wczoraj pixeloza w Szczecinie nadal występowała...

sgj
Inspirator
6 2 0

Re: Awaria UPC

Witam

 

Wczoraj nagrywałem dwa kanały jednocześnie, przy dzisiejszej próbie obejrzenia nagranych programów pojawił się jak zwykle ten sam problem po kilku sekundach wyłącza się odtwarzanie nagranego programu.

 

Zawsze w takiej sytuacji robiłem przywracanie dekodera do ustawień fabrycznych, niestety dzisiaj pojawił się błąd 1030.

 

Próbowałem rozwiązać problem samodzielnie zgodnie z instrukcją zawartą na stronie UPC bez skutku.

 

Ponad dwie godziny temu konsultant Piotr w odpowiedzi na moje pytanie napisał, że nie może mi pomóc, ponieważ jest ogólnopolska awaria systemu, ale technicy pracują nad jej usunięciem o 18: 30 będzie system działać.

 

Jest już po dwudziestej dekoder w dalszym ciągu nie może pobrać oprogramowania.

Czy to prawda z tą awarią, czy konsultant mnie zbył?

 

Pozdrawiam

SGJ

sgj
Inspirator
6 2 0

Re: Awaria UPC

Przed chwilą skończyłem rozmowę z konsultantem awaria ma być usunięta do 17.

 

Moim zdaniem taka informacja powinna być dostępna na stronie UPC.

Tytan
1438 820 568

Re: Awaria UPC

Mogę jedynie potwierdzić informację, że serwis cały czas prowadzi prace związane z błędami 1030 i 1031 na platformie Horizon. Zgodnie z komunikatem prace mogą potrwać do 17:00. Jeśli coś by się drastycznie zmieniło to poinformuję Was.

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Tytan
1438 820 568

Re: Awaria UPC

Ogólnopolski problem został rozwiązany. Jeśli ktoś jeszcze obserwuje nieprawidłowości to proponuję wykonać to działanie naprawcze: https://pytania.upc.pl/?q=fact_1007470 Ten proces jest w pełni bezpieczny i Wasze dotychczasowo zapisane nagrania nie zostaną usunięte.

Jeśli nadal będziecie obserwować nieprawidłowości to proszę o kontakt z DWT pod numerem 813 813 813.

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Tytan
Tytan
1948 968 151

Re: Awaria UPC

A jednak można

Bez dzwonienia, bez nerwów....

 

Info z Moje UPC 

Screenshot_20180801-175648_Samsung Internet.jpg

 

 

 

-----
Trolli już nie widać?
Znakomicie!
Ekspert
114 27 3

Re: Awaria UPC


@GDAnapisał(a):

A jednak można

Bez dzwonienia, bez nerwów....

 

Info z Moje UPC 

Screenshot_20180801-175648_Samsung Internet.jpg

 

 

 


Myśle, ze ciekawym rozwiązaniem byloby rozsyłanie takich informacji sms`owo lub za pośrednictwem aplikacji Moje UPC - jesli zostanie udostępniona wszystkim abonentom.

--
Pakiet Horizon Max z nagrywarką | Fiber Power 120 Mb/s | Minuty do wszystkich Max
Tytan
1438 820 568

Re: Awaria UPC

@Pshemco zdajesz sobie sprawę, że jest też druga grupa abonentów, która nie życzyłaby sobie takiego powiadamiania? Nie wyobrażam sobie sytuacji, w której to system miałby informować sms'owo wszystkich abonentów objętych awarią. Dla przykładu awaria w Warszawie związana z uszkodzeniem naszego światłowodu wskutek prac przy budowie II linii metra miała wpływ na ponad 40 tysięcy aktywnych klientów. 

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Highlighted
Ekspert
114 27 3

Re: Awaria UPC


@GMateusznapisał(a):

@Pshemco zdajesz sobie sprawę, że jest też druga grupa abonentów, która nie życzyłaby sobie takiego powiadamiania? Nie wyobrażam sobie sytuacji, w której to system miałby informować sms'owo wszystkich abonentów objętych awarią. Dla przykładu awaria w Warszawie związana z uszkodzeniem naszego światłowodu wskutek prac przy budowie II linii metra miała wpływ na ponad 40 tysięcy aktywnych klientów. 


To abonent by wybieral czy zyczy sobie takie powiadomienia czy nie. W sytuacji kiedy padaja 3 uslugi kontakt z BOKiem jest utrudnione. Poza tym mozna byloby wyeliminowac niepotrzebne telefony potwierdzajace "tak jest awaria i robimy co mozemy zeby jak najszybciej ja usunac" :-) 

--
Pakiet Horizon Max z nagrywarką | Fiber Power 120 Mb/s | Minuty do wszystkich Max
Tytan
1438 820 568

Re: Awaria UPC

W trakcie połączenia z Infolinią system identyfikuje dzwoniącego i IVR odtwarza stosowną informację, o awarii w rejonie, to jest raz. Dodatkowo mamy jeszcze do dyspozycji weryfikator dostępny na stronie www, którego przykład zaprezentował @GDA. Pozostają także Twitter, Facebook i czat z konsultantem na stronie. Myślę, że to całkiem dużo sposobów na weryfikację stanu technicznego sieci.

 

Gdybyśmy mieli teraz wdrożyć taką metodę informowania, to jedynym sposobem na weryfikację czy klient chciałby korzystać z takiego rozwiązania czy też nie, jest skontaktowanie się z nim. Obdzwonienie wszystkich klientów nie wchodzi w grę. Informacja wysłana mailowo również nie wchodzi w grę bo wiele osób, nie korzysta z tego sposobu komunikacji. Moglibyśmy zmianę wprowadzić odgórnie, ale to z kolei spotkałoby się z wielką falą krytyki. Podsumowując - szczerze wątpię, że kiedykolwiek takie coś zostałoby zaimplementowane.

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.