UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

Adept
2 0 0

Brak Internetu od roku

Szanowne UPC jak to się dzieje kiedy człowiek jest tylko 1 z 100000 waszym napędem do opłat abonamentowych , od 2017 roku nie działa mi modem , wezwałam Pana Technicznego przyjechał , nie wymienił modemu na moją prośbę mimo że tłumaczę mu że od 2013 roku nie wymieniałam i włącza się i gaśnie. Pan stwierdził że wina leży w kablach które ja mam pod ścianą, Wytłumaczyłam Panu że byłoby prościej pociągnąć nowe kable do mieszkania od puszki . Pan powiedział że nie. Poszedł ... mija rok ja płace co miesiąc 100 zł na wasze konto , wzywam ponownie Technika czekam i czekam od 8-18 nie zjawia się , dzwonię każą czekać do 20:00 bo pracują do 20:00. Nie zjawia się , ponownie dzwonie zamawiam Pana Technika od 8-16 ponownie cisza. Od Grudnia 10 do dziś styczeń 2019 Pan techniczny się nie pojawił , Ale rachunek owszem jeszcze dziękujecie za terminowe wpłaty.  Dlaczego kiedy płacę nie mogę korzystać z usług ? Kto wróci mi moje pieniądze? 

14 ODPOW. 14
Nauczyciel
513 133 22

Re: Brak Internetu od roku

@Sensu Witaj. Prawdopodobnie a by dostać zwrot za niedziałająca usługę w każdej firmie musisz złożyć reklamacje. Może być przez moje UPC, lub pocztą tradycyjną. Piszesz reklamację na nie działająca usługę od kiedy do kiedy i zwrócisz się z prośba o zwrot abonamentu

CI+ | SELECT HD | FP 120 Mb | FilmBox , Cinemax|
Adept
2 0 0

Re: Brak Internetu od roku

Tak właśnie napisałam jedną reklamacje kilka minut temu po kolejnej rozmowie z Infolinią i wezwaniem Technika. Przykre to jest że tak się dzieje niestety ale dlaczego mam tracić moje pieniądze? ja przecież od 2017 roku od września zakupiłam dodatkowy interent w swojej sieci abonamentowej aby mieć internet w domu. Na całe szczęście wszystkie rozmowy są nagrywane.  Ale czy szary człowiek nie mający siły jest w stanie cokolwiek wygrać ? 

Nauczyciel
513 133 22

Re: Brak Internetu od roku

@Sensu co technik zaproponował?

CI+ | SELECT HD | FP 120 Mb | FilmBox , Cinemax|
Nauczyciel
517 377 46

Re: Brak Internetu od roku

Skoro napisałaś reklamacje to w przeciągu 30 dni od jej złożenia powinnaś dostać odpowiedz.
Straszny chaos panuje w twojej wypowiedzi w zwiazku z czym ciezko się do tego odnieść.

 

Kiedy była złożona reklamacja ?

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Moderator
923 601 148

Re: Brak Internetu od roku

@Karatakus post usunięty. Jak napiszesz go jeszcze raz nie myląc się w imieniu i nazwisku Dyrekotora Obsługi Klientów UPC i nie łamiąc pkt. 4 i pkt. 9 Zasad Społeczności UPC to wtedy zastanowię się czy post zostawić.

UWAGA! Do 7 kwietnia przebywam na urlopie i nie pełnię obowiązków moderatora Społeczności UPC. Nie odpisuję na wiadomości prywatne. Moim bezpośrednim zastępcą jest Adrian. W razie potrzeby kontaktujcie się z nim lub z pozostałymi moderatorami. GMateusz

Użytkownik
8 0 0

Re: Brak Internetu od roku

Mam tak samo jak @Karatakus i @ Sensu tyle że UPC zrzuciło odpowiedzialność za uzyskanie zgód od sąsiadów na mnie. Jako że ja nie jestem wykonawcą prac polegających na wymianie kabla a tylko klientem usług UPC . Poprosiłem o dokument ( pełnowmocnictwo/umowę/asystę pracownika UPC) który by legalizował żądanie UPC podczas pozyskiwania zgód. Po takiej reklamacji po ponad 60 dniach oczekiwania i pięciu telefonach przyszło wypowiedzenie. I kliencie masz 1,5 miesiąca na pociągnięcie sobie nowego dostawcy bez możliwości negocjacji wypowiedzenia. Dopiero z działem rezygnacji udało mi się porozumieć ale problemy jak były tak są i nawet technik na nowej umowie miał zgłosić nową wymianę kabla ale jak się dowiedziałem to tego nie zrobił.

@ Sensu pozostaje ci złożyć obszerną reklamacje i czekać ustawowe 30 dni a potem w przypadku negatywnej odpowiedzi kontaktować się w tej sprawie z UKE. U mnie jest o tyle komfort, że jako tako da się korzystać z internetu zwłaszcza po wymianie modemu na UBEE.

Inspirator
2 2 0

Re: Brak Internetu od roku

W nazwisku się nie pomyliłem, ale faktycznie nie Kamil tylko Konrad - Konrad Skórczyński. Zarzucasz mi niekonstruktywną krytykę, proszę wskaż w którym miejscu. Opisałem wszystko tak jak miało miejsce i moim zdaniem jeśli coś w tej historii godzi w dobre imię UPC to...samo działanie UPC. Nie był to również hejt, więc nie bardzo wiem, co miałbym w tym zakresie zmieniać. Przez miesiąc UPC nie zrobiło nic, a potem nagle (podobno) w 3 dni udało się skontaktować z administratorem i otrzymać od niego odpowiedź. Ja łamię regulamin forum, Wy łamiecie regulaminy, które obowiązują w relacjach z klientami, wypowiadając umowy w trybie natychmiastowym, mimo że nie macie do tego w takich sytuacjach prawa, bo temat leży po Waszej, a nie klienta stronie. Żebyś mi po raz kolejny nie zarzucił, że nie trzymam się głównego wątku, to  powiedz jak można odzyskać od Was pieniądze, które zobowiązaliście się zwrócić za okres od listopada, bo w zeszłym tygodniu przełączano mnie między trzema Waszymi pracownikami na infolinii i żaden nie potrafił mi na to odpowiedzieć, a na końcu usłyszałem że w soboty dział który się tym podobno zajmuje nie pracuje  Rozumiem, że znowu to ja się muszę fatygować i wysłać Wam wezwanie do zapłaty, bo sami nic nie zrobicie...Sami sobie wystawiacie świadectwo, ale pewnie i tak skasujesz, bo  "dlatego z punktu mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było. Tylko aplauz i zaakceptowanie."

Moderator
923 601 148

Re: Brak Internetu od roku

@Karatakus zacznę od tego, że nie mam obowiązku tłumaczyć się z podejmowanych działań. Opisujesz sprawę ze swojego punktu widzenia nie mając pojęcia jak to wygląda od drugiej strony, ale oczywiście uważasz, że Ty masz rację. Wypowiedzenie umowy przez operatora to ostateczność i zapewniam, że gdyby była inna droga to z pewnością byśmy ją wybrali. Co więcej Regulamin Świadczenia Usług działa w dwie strony - obowiązuje zarówno Ciebie jako abonenta jak i naszą firmę jako dostawcę usług. Umowa nie może zostać wypowiedziana "od tak". W piśmie, które otrzymałeś z pewnością widnieje punkt regulaminu ze względu, na który podjęto takową decyzję, więc proszę tutaj nie zarzucać nam łamania jakiegokolwiek regulaminu. Więcej nie powiem, bo sprawy nie znam, a nie jestem wróżką tylko moderatorem.

UWAGA! Do 7 kwietnia przebywam na urlopie i nie pełnię obowiązków moderatora Społeczności UPC. Nie odpisuję na wiadomości prywatne. Moim bezpośrednim zastępcą jest Adrian. W razie potrzeby kontaktujcie się z nim lub z pozostałymi moderatorami. GMateusz

Inspirator
4 1 0

Re: Brak Internetu od roku

Podepnę się pod temat.

https://forum.upc.eu/t5/lacznosc-i-konfiguracja/okresowo-wystepuja-zaklocenia-sygnalu/m-p/22404#M298...

Od trzech miesięcy nie mogą usunąć awaii super internet 250/20, jedna czerwona plama aha i jeszcze konsultanci zamiast cos pomóc proponują załatw sobie gościu na czas awarii inny internet. Może kiedyś ta awarie usuniemy.... Patoloigia dff.pngDesktop 2019-01-28 18-48-26-212.pngPING_2019-01-28_18-47-29.png

Profesor
1575 418 80

Re: Brak Internetu od roku

Prędkość proszę przetestować tym programem:

https://pro.speedtest.pl

https://zanimnapiszesz.info
Inspirator
4 1 0

Re: Brak Internetu od roku

@MrPepka wszędzie to samo

Profesor
1575 418 80

Re: Brak Internetu od roku

To znaczy? Co pokazuje PRO Speed Test? Pomiar certyfikowany?

https://zanimnapiszesz.info
Nauczyciel
517 377 46

Re: Brak Internetu od roku


@pakukonapisał(a):

Podepnę się pod temat.

https://forum.upc.eu/t5/lacznosc-i-konfiguracja/okresowo-wystepuja-zaklocenia-sygnalu/m-p/22404#M298...

Od trzech miesięcy nie mogą usunąć awaii super internet 250/20, jedna czerwona plama aha i jeszcze konsultanci zamiast cos pomóc proponują załatw sobie gościu na czas awarii inny internet. Może kiedyś ta awarie usuniemy.... Patoloigia dff.pngDesktop 2019-01-28 18-48-26-212.pngPING_2019-01-28_18-47-29.png


Czy u Ciebie nie ma internetu od ponad roku ?
Chłopie, ogarnij, załóż nowy temat a nie robisz śmietnik

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Inspirator
2 2 0

Re: Brak Internetu od roku

IMG_20190129_091733.jpg@GMateusz to jest ostatni post z mojej strony, więc proszę nie kasuj go. Takie pismo otrzymałem. Nie oczekuję od Ciebie tłumaczeń, bo nie jestem zwolennikiem odpowiedzialności zbiorowej. Chcę tylko aby ta sytuacja była też przyczynkiem do dyskusji po Waszej stronie i w Waszym gronie (jako UPC), bo skoro kilka (naście, dziesiąt) osób w różnych tematach pisze, że jedynym sposobem jaki widzą technicy, którym zlecacie usuwanie awarii jest kucie ścian i podłóg żeby zmieniać kable (na których inni operatorzy świadczą usługę bez najmniejszego problemu), to albo coś nie tak jest z kwalifikacjami tych osób, albo z ich podejściem do wykonywanych obowiązków. Nie jestem hejterem, bo tak jak pisałem w poście, który usunąłeś, przez ponad rok byłem zadowolony ze świadczonych przez UPC usług, ale sposób w jaki rozwiązywane są problemy (wymyślamy problem z kablami w ścianach i wypowiadamy umowę, a Ty się kliencie martw) spowoduje, że tych klientów zaczniecie tracić, ewentualnie będziecie mieć problemy z pozyskiwaniem nowych.