UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
Highlighted
Innowator
15 4 0

Brak świadczenia usług z winy pracowników UPC i brak reakcji firmy

W dniu 27 września 2018 w moim sąsiedztwie odbyła się instalacja Waszych usług u nowego klienta.
Instalatorzy nawet nie użyli klucza do otworzenia Waszej skrzynki - odgięli drzwiczki uszkadzając je (cały czas nie są zamknięte).
Niestety w trakcie prac Waszych instalatorów został uszkodzony światłowód prowadzący do mojego mieszkania. Około godziny 19:30 osobiście poinformowałem instalatorów o tym fakcie.
Zapewnili mnie, że podejmą kroki mające na celu przywrócenie działania usługi.
Wracając do domu około godziny 23:00 już ich nie spotkałem i w żadnym wypadku nie potwierdzałem im przywrócenia działania usług (a tak stwierdzili podczas rozmowy z instalatorem, który weryfikował uszkodzenia w poniedziałek)
Niestety jedyne kroki jakie podjęli to te prowadzące do domu...
W piątek 28 września 2018 w godzinach porannych po połgodzinnym oczekiwaniu zgłosiłem problem na infolinii.
Niestety nawet w przypadku uszkodzenia wynikającego z Waszej winy (to właśnie Państwa podwykonawcy dokonali uszkodzenia) termin został ustalony na poniedziałek 01 października 2018. 
Tego dnia pojawił się bardzo uprzejmy instalator, który po diagnozie i wykonaniu kilku telefonów stwierdził, że ze względu na zastosowaną technologię FTTH nie jest w stanie nawet zdiagnozować uszkodzenia, a tym bardziej go naprawić.
Tego samego dnia ponownie zadzwoniłem na Waszą infolinię. Po odczekaniu zwyczajowych 30 minut połączyłem się z mało kompetentnym Panem, który mocno rozmijał się z prawdą twierdząc, że aktualnie czekacie na zgodę administracji (taka zgoda nie jest wymagana) potem twierdził, że musicie czekać na jakiś kosztorys (uszkodzenia dokonali Wasi ludzie - niech więc wezmą odpowiedzialność za swoje działania i naprawią szkody, które wyrządzili).
Konsultantowi temu cały czas podpowiadała osoba, którą słyszałem w tle. Z tego powodu rozmowa była bardzo męcząca i bardzo mało efektywna. Nie uzyskałem żadnej informacji, z której by wynikał nawet przybliżony termin usunięcia usterki oraz plan działania.
03 października 2018 po zwyczajowym oczekiwaniu około 30 minut uzyslałem połączenie z konsultantem na Waszej infolinii. Dowiedziałem się, że moje uszkodzenie nie wiadomo kiedy zostanie usunięte, a reklamacja nadal nie została rozpatrzona...
Natomiast jako jedyny zaproponował, że ustali w dniu jutrzejszym jak sprawa wygląda i mnie poinformuje telefonicznie - zobaczymy.
 
Reasumując: Wasi pracownicy w zeszłym miesiącu pozbawili mnie dostępu do internetu i uniemożliwili oglądanie telewizji.
 
Od tego czasu KOMPLETNIE NIC się nie wydarzyło, ja poświęciłem kilka godzin mojego życia na nadal bezproduktywne spalanie się nad tą sprawą.
 
Teraz rozumiem ludzi, którzy w nienajlepszych słowach wyrażali się o UPC, z których opiniami walczyłem, niestety teraz (przez Wasz brak działania, zaniechania i podejście do klienta) dołączyłem do ich grona...
 
Nawet Pomoc w sekcji Moje UPC nie działa i nie mam jak wysłać tej informacji.
 
Pozdrawiam
Krzysztof
 
 
EDIT by @Kamil: Usunąłem ID Klienta.
Tagi (2)
32 ODPOWIEDZI
Menedżer Społeczności
237 304 81

Re: Brak świadczenia usług z winy pracowników UPC i brak reakcji firmy

@krzychuy Witaj w Społeczności UPC. Przepraszam, że właśnie ta sytuacja skłoniła Cię do rejestracji konta.

 

Dziękuję za obszerne informacje. Zweryfikuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
Tagi (2)
Innowator
15 4 0

Re: Brak świadczenia usług z winy pracowników UPC i brak reakcji firmy

Nadal otrzymuję jedynie zdawkowe odpowiedzi w stylu: "Nie martw się, myślimy o Tobie"

Jeżeli dobrze rozumiem to powinienem się cieszyć, że po ponad tygodniu sprawę skierowaliście do naprawy... ???

NIC się do tej chwili nie stało!

To Wasi instalatorzy uszkodzili przewód i nie robią nic, żeby uszkoszenie naprawić - UPC również - czyż nie jest to żałosne?

Podpisałem umowę, terminowo płacę abonament i chcę oglądać telewizję - czyż nie jest to oczywiste?

Na kolejny weekend Wasza firma zostawia mnie i moją rodzinę bez telewizji..

Co bardziej żenujące - nie robicie ŻADNYCH kroków w celu usunięcia usterki.

Niestety w ten sposób sami sobie tworzycie rzeszę osób mega niezadowolonych z Waszej obsługi, propagujących Wam czarny PR.

Pozdrawiam

Krzysztof

-
Nie dotyczy
1054 0 58

Re: Brak świadczenia usług z winy pracowników UPC i brak reakcji firmy

@krzychuy ale tak na spokojnie...czy napisałeś np. reklamację z żądaniem nie wiem obniżenia rachunku za ten okres? Nic się samo w przyrodzie nie dzieje. Uwierz, że jeżeli @Kamil pisze że się tym zajął to tak jest. I robi wszystko co może byś jak najszybciej uzyskał dostep do usług za które płacisz.

 

Wiem jak źle to zabrzmi, ale cierpliwości.

 

 

Innowator
15 4 0

Re: Brak świadczenia usług z winy pracowników UPC i brak reakcji firmy

@- - nie wiem czy dobrze zrozumiałeś mój przekaz:

- kompletnie nie chodzi mi o finanse

- instalatorzy UPC uszkodzili podczas innego montażu mój światłowód, zostali o tym poinformowani w momencie uszkodzenia 27 września,  do dzisiaj nie mam internetu, telewizji

 

Chciałem w tym czasie obejrzeć:

- finał mistrzostw świata w siatkówce

- formułę 1

- żużel

- Ligę mistrzów

- moja żona - jakiś film

- moje dzieci - bajki

 

UPC nie zrobiło NIC, żeby naprawić SWÓJ błąd, niczego co mogło by mnie przybliżyć do uruchomienia usługi.

 

Więc nie mów mi, że mam spokojnie siedzieć wierząc, że @Kamil się tym zajął.

UPC się tym zajmuje od 27 września - z ZEROWYM skutkiem.

 

Pozdrawiam

GDA
Pan Abonent ;-)
1214 637 96

Re: Brak świadczenia usług z winy pracowników UPC i brak reakcji firmy

O jakim twoim światłowodzie piszesz?

Innowator
15 4 0

Re: Brak świadczenia usług z winy pracowników UPC i brak reakcji firmy

@GDA o tym, który idzie z poziomu -1 do mojego mieszkania.

GDA
Pan Abonent ;-)
1214 637 96

Re: Brak świadczenia usług z winy pracowników UPC i brak reakcji firmy

Ale to nie jest światłowód UPC?

 

edit: dobra doczytałem, pierwotnie myślałem że UPC uszkodziła światłowód pomarańczowych,

w takiej sytuacji niestety nic mądrego nie mogę dodać, pozostaje czekać apotem egzekwować zniżkę w abonamencie za okres kiedy byłeś pozbawiony dostępu do usług,

jakiś voucher na VOD rownież powineneś otrzymać z przeprosinami

Moderator
840 551 141

Re: Brak świadczenia usług z winy pracowników UPC i brak reakcji firmy

@GDA u @krzychuy instalacja jest niestandardowa bo to częściowo FTTH (nod optyczny jest w lokalu klienta). Stwierdzenie, że nic się w Twojej sprawie @krzychuy nie dzieje jest dalekie od prawdy. Ja rozumiem zdenerwowanie i utrudnienia na jakie zostałeś narażony, ale zarówno moderacja Społeczności UPC jak i moderacja Facebooka robi wszystko, aby przyśpieszyć działania naprawcze i postęp Twojej sprawy. Będą nowe informacje do przekazania to będziemy informować. 

Innowator
15 4 0

Re: Brak świadczenia usług z winy pracowników UPC i brak reakcji firmy

@GMateusz w mojej ocenie nic się konstruktywnego nie dzieje. 

Dla mnie przerzucanie się mailami wewneątrz UPC (jeżeli chociaż to się dzieje) lub z podwykonawcami nie jest wystarczajęcym działaniem.

Powinniście usunąć usterkę powstałą z Waszej winy, a w późniejszym terminie rozliczać winnych.

W tej chwili wraz z moją rodziną ponoszę konsekwencje działań Waszych instalatorów i niemocy w obsłudze klienta..

Wiem, że terminy nowych instalacji macie nawet następnego dnia., ale to są nowi klienci, których traktujecie zdecydowanie lepiej niż dotychczasowych.

Ale dobrą firmę poznaje się nie po procesie sprzedaży, ale właśnie po tym jak rozwiązuje trudne tematy i reklamacje.

Wnioski o UPC nasuwają się same...

Moderator
840 551 141

Re: Brak świadczenia usług z winy pracowników UPC i brak reakcji firmy

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Ja i cały nasz zespół robimy wszystko, a to, że tego nie dostrzegasz to inna sprawa. 

Innowator
15 4 0

Re: Brak świadczenia usług z winy pracowników UPC i brak reakcji firmy

Wyastarczy wykazać się odrobiną dobrej woli i wysłać  montera, żeby wymienił światłowód, wszystkie praejścia już są, całość nie więcej niż 30 minut.

Wybierzcie z zespołu jedną osobę, która zadzwoni lub wyśle mail do tego montera.

 

Ale oczywiście punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

 

Zazwyczaj najskuteczniejsze są te proste rozwiązania, a do wymiany światłowodu nie jest potrzebna kosmiczna technologia - jeżeli tego nie dotrzegacie to inna sprawa.

Omnibus
444 343 35

Re: Brak świadczenia usług z winy pracowników UPC i brak reakcji firmy

Czy napisałeś choć jedna reklamację? 

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.
Innowator
15 4 0

Re: Brak świadczenia usług z winy pracowników UPC i brak reakcji firmy

@Pablo chyba nie myślisz, że czekałem aż się sami zorientują.

Piszę, dzwonię od długiego czasu, za każdym razem zbywają mnie stwierdzeniem:

"Cały zespół pracuje nad rozwiązaniem Twojej sprawy".

 

Boję się pomyśleć o ile mogły by być tańsze abonamenty gdyby zatrudnili jednego, który by zaczął sprawy po prostu rozwiązywać zamiast "pracować nad ich rozwiązaniem".

 

Ale parafrazując stwierdzenie z "Kleru"

"Nie chodzi o to, żeby zebrać - chodzi o to, żeby zbierać"

tutaj mamy:

"Nie chodzi o to, żeby rozwiązać, ale żeby rozwiązywać"

GDA
Pan Abonent ;-)
1214 637 96

Re: Brak świadczenia usług z winy pracowników UPC i brak reakcji firmy


@krzychuy napisał(a):Boję się pomyśleć o ile mogły by być tańsze abonamenty gdyby zatrudnili jednego (ciach)

 


UPC ma 1,5 miliona abonentów, zdajesz sobie sprawę o czym piszesz