anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
Highlighted
-
Nie dotyczy

Cesja problem przy przenoszeniu +nowa oferta

Tak więc pojawił się problem podczas cesji, byłem w sobotę 30.11 przepisać umowę z taty na siebie Konsultantka przyjęła wniosek i ok załatwione (okazuje się że nie).

 

Dzwonię rano w poniedziałek do UPC i pytam czy wszystko jest zrobione Konsultantka powiedziała że w systemie nie ma żadnej cesji !

 

Tak więc musiałem znowu jechać do salonu to wyjaśnić i trafiłem na inną Konsultantkę którą wreszcie wprowadziła cesję do systemu ale do dzisiaj nie otrzymałem potwierdzenia na e-mail oraz nowego numer klienta do konta w moje upc.

 

Zadzwoniłem na infolinię oraz pisałem na czacie od poniedziałku i powiedziano że cesja jest w systemie ale przepięcie nie nastapiło...

 

Ostatnia sprawa jak byłem za pierwszym razem w salonie to Konsultantka powiedziała że nie mogę skorzystać z oferty podniesienia internetu na wyższą prędkość ponieważ jest zobowiązanie a znowu na infolini powiedziano mi że mogę skorzystać i wprowadzono mnie w błąd no ręcę opadają =/

 

Czy może ktoś z pracowników mi pomóc w rozwiązniu mojej sprawy ?

 

@Adrian @Miłosz @Darek @Martyna @Daniello 

2 ODPOW. 2
Highlighted
Moderator
13 5 4

Re: Cesja problem przy przenoszeniu +nowa oferta

Witaj @- 

 

możliwość, aby skorzystać z nowej oferty masz zawsze - okres zobowiązania nie ma tutaj znaczenia. 

 

W sprawie wyjaśnienia tematu z cesji, zapraszam Cie do kontaktu w wiadomości prywatnej. 

 

Pozdrawiam
Daniello
Moderator Forum UPC

Highlighted
Moderator
43 35 23

Re: Cesja problem przy przenoszeniu +nowa oferta

@-  sprawa zostanie wyjaśniona. Skontaktowałam się w wiadomości prywatnej. 
Pozdrawiam.