UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

Użytkownik
2 0 0

Cesja umowy - tragedia

Witam,

 

Na początku listopada złożyłem umowę cesji usług z mojej siostry na mnie.

Dokument złożyłem osobiście w jednym z salonów UPC.

Pod koniec listopada przyszedł do mnie e-mail z nowym numerem klienta (dziwne, bo skoro następuje cesja umowy to umowa wraz z numerem przechodzi na mnie a numer umwoy w UPC to numer klienta).

Próbowałem przesłany numer klienta dodać do panelu na stronie upc.pl niestety wyskakiwał komunikat, że taki klient nie istnieje, wiec czekałem cierpliwie na dalsze informacje od UPC.

Na początku grudnia otrzymałem fakturę za usługi. Niestety na fakturze widniało moje imię ale nazwisko siostry. Także nowe konto zostało utworzone na nieistniejącą osobę.

Widząc to natychmiast skontaktowałem się z biurem obsługi klienta. Tam konsultant zapewnił, że dane zostana poprawione oraz saldo z poprzedniego konta zostanie uwzglednione na nowym koncie. Wszystko miało odbyć się przed terminem płatnosci faktury.

 

Po tygodniu skontaktowałem sie ponownie z UPC, aby skontrolować status poprawy danych. Niemiły konsultant stwierdził, że oni danych poprawić nie mogą. Jedynym rozwiazaniem jest, abym przyszedł i wyprostował wszystko w salonie UPC. Poinformowałem, że wziąłem juz wolne na złozenie dokumentu cesji i w najblizszym czasie  nie dostane wolnego w pracy. Pan stwierdził, że o mozliwościach mnie poinformował i czy chcę coś jeszcze? Odpowiedziałem, że nie ja popełniłęm błąd, i że to po stronie UPC powinny zostać poprawione dane zgodnie z umową cesji.

 

Niestety nie będę opłacał faktury, która po pierwsze nie uwzglednia rozliczenia konta, z którego wykonywana była cesja a po drugie nie jest wystawiona na mnie tylko na nieistniejacą osobę.

 

Złożyłem reklamację 13.12.2018r. w panelu klienta. Do tej pory cisza. 

Ponadto UPC grozi odłaczeniem usług.

 

Pierwszy raz spotykam sie z taką ignorancją.

UPC popełniło błąd przeprowadzajac proces cesji umowy. Pomimo nieprawidłowości na fakturze widnieje opłata za "prawidłowe" wykonanie cesji.

Skoro UPC wprowadziło błędne dane to dlaczego ja mam sie zwalniać z pracy, aby prostować temat?

Skoro cesjonowana jest umowa z wszelkimi prawami i obowiazkami to dlaczego na zamknietym koncie została ujemna kwota, z którą nic sie nie da zrobić?      

3 ODPOWIEDZI
Moderator
840 551 141

Re: Cesja umowy - tragedia

@qdesigner1 wyślij mi proszę w prywatnej wiadomości dane, które pozwolą na identyfikacje konta abonenckiego w naszym systemie (ID klienta/numer pesel + imię i nazwisko) to przeanalizuję Twoje zgłoszenie i postaram się pomóc.

Profesor
1291 586 48

Re: Cesja umowy - tragedia

@qdesigner1

Witamy na naszym forum.

 

Może to w czymś pomoże i masz może jeszcze kopię tej cesji?

Prześlij ją może też @GMateusz na PW - zawsze to mniej przebijania się przez jakieś tam dane w systemie operatora.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Użytkownik
2 0 0

Re: Cesja umowy - tragedia

Witam,

 

Wysłane na PW.

 

Dziękuję za chęć pomocy.

 

W BOK-u UPC można tylko usłyszeć: "Jeśli chce Pan zmienić nazwisko to musi Pan iść do salonu z dowodem osobistym". Od urodzenia noszę to samo nazwisko i nic się nie zmieniło. Pani w salonie UPC kserowała do umowy cesji również dowód osobisty. Dlatego nie wiem z jakiego powodu miałbym zmieniać coś co wpisywałem poprawnie. 

Ani razu nie usłyszałem, że komuś jest przykro lub że przeprasza za zaistniałą sytuację. Ktoś dał *****, dzięki temu ja mam problem. 

Jeden z konsultantów próbował mnie oszukać, że na umowie cesji widnieje złe nazwisko.

Współpraca z UPC jest dobra dopóki nie trzeba nic modyfikować, wtedy zaczynają się schody