UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

Inspirator
1 0 0

Czekam na rozpatrzenie reklamacji ponad 2 miesięce.

Witam, osobiście jestem klientem UPC od kwietnia 2018 chociaż ten "dostawca" był u mnie w domu już dużo dużo wcześniej. Od paru latu internet zaczął się psuć (internet przerywa co najmniej 5 razy w ciągu dnia na 5-20 minut).Przysłano do mnie 5 fachowców, którzy stwierdzili że a) wina nie leży w domu tylko w całym bloku b) wina leży po stronie dostawcy. Doszło w końcu do tego że codziennie był u mnie fachowiec który na moich oczach dzwonił do UPC i kłócił się z gościem na infolinii że on tu nic nie zdziała. W późniejszych rozmowach na infolinii konsultant twierdził że fachowiec kłamie, a przy wizycie fachowca ten twierdził że to konsultant kłamie. Zrezygnowany już bezradnością tej firmy postanowiłem napisać bardzo szczegółową reklamację - o dziwo uznaną - pani zadzwoniła przeprosiła i opuszczono mi jeden miesiąc płatności. Pół roku później (czyli jakieś 7 tygodni temu) problem powrócił. Internet przerywa kilkanaście razy dziennie na 5/10 min. Oczywiście na infolinii wszyscy twierdzą, że nie widzą zakłóceń w mojej okolicy (pewnie sobie uroiłem). Napisałem więc reklamację (już drugą) tym razem jednak nie było odpowiedzi przez 30 dni (ba nie było jej nawet przez 40 dni). Gdybym nie zadzwonił i się nie upomniał to pewnie nikt by mi nie odpisał. Problem polega na tym że jakiś laik - bo inaczej tergo nazwać nie można. Uznał tą reklamację pomimo iż jej nawet nie przeczytał gdyż jego mail zwrotny był totalnie nie na temat. Przypomnę że zwlekał z tym ponad półtora miesiąca. Pan obniżył rachunek o 7 zł (to już przeginka) i napomknął coś że "przecież w umowie jest napisane że rzeczywista prędkość jest niższa" Przecież ja nawet o tym nie wspomniałem. Dodatkowo (i tu uwaga wisienka na torcie ) Pan Mateusz napisał iż DZWONIŁ DO MNIE ALE NIKT NIE ODBIERA - a tak sie składa że nikt nie dzownił (wydrukowałem nawet spis połączeń i upewniłem się że podałem dobry numer) Takie rzeczy tylko w UPC. Tak więc napisałem odwołanie od tej decyzji i znowu czekam i czekam i czekam... i tak mija drugi tydzień. Wysłałem już pismo z opisana całą sprawą do rzecznika praw konsumenta i też na razie czekam. Czy ktoś miał podobny przypadek? 

Aha i zapomniałem napisac że pare dni temu dostałem telefon... czy niechciałbym moze dokupić pakietu telwizji - myślałem że zniszcze tą konsultantkę przez telefon ale myśle sobie że jest bogu ducha winna. J

 

//Część wypowiedzi usunięta na podstawie pkt. 5 Zasad Społeczności UPC.

 

Pozdrawiam,
Mateusz,
Moderator Społeczności UPC

1 ODPOWIEDŹ 1
Menedżer Społeczności
232 306 77

Re: Czekam na rozpatrzenie reklamacji ponad 2 miesięce.

Cześć @Bartosz815,

 

witaj w Społeczności UPC!

 

Na początku  przepraszam za ton i styl wypowiedzi w jakim otrzymałeś odpowiedź w poniższym wątku od jednego z moderatorów, czym mogłeś poczuć się urażony.

 

Sprawą zajmuje się w tej chwili inny moderator i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią w tej sprawie. Osobiście też przyjrzę się Twojej sprawie i zweryfikuję dogłebnie kwestię reklamacji, odpowiedzi i Twojego odwołania.

 

Pozdrawiam,
Kamil

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
Tagi (1)