UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

Highlighted
Użytkownik
1 0 0

Czy 2 lata to długo na usunięcie awarii?

Witam. Pod koniec 2017 roku pojawiła się awaria. Po mojej interwencji w marcu 2018 UPC zapowiedziało usunięcie awarii do końca roku 2018. Firma doskonale wiedziała że nie jest w stanie zapewnić mi przesył 250 Mb/s ale kasowała i nie wyszła z propozycją zmiany stawki ( no bo po co Od końca 2018 otrzymywałem na email wiadomości że awaria w następnym miesiącu zostanie usunięta. W kwietniu 2019 pojawiła się 2 awaria. Tak jest do dziś 2 awarie!!!!!  Dodam kasują za 250 A mam Max 20 i kilka razy dziennie rozłączanie routera!  Mnóstwo telefonów nerwów gratuluje Upc. Mieszkam w Bolesławcu Dolny Śląsk. 

7 ODPOW. 7
Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Czy 2 lata to długo na usunięcie awarii?

@KRYCHA2002 Witaj na naszej społeczności.

 

Nie jestem do końca pewny jako możemy Ci tutaj pomóc i czego oczekujesz po swoim temacie. Nie piszesz czego dotyczy ta awaria i na czym polega ewentualne zaniechanie z strony UPC.

 

Aczkolwiek, skoro jest awaria i jest ona potwierdzona, a usługi działają poniżej parametrów określonych w umowie możesz złożyć reklamację, żądając zwrotu poniesionych kosztów. Przy czym możesz oczekiwać zwrotu za maksymalnie okres ostatnich 12 miesięcy. Z mojego doświadczenia wynika, że UPC jest bardzo fair w tym temacie.

 

Sam ostatnią poważniejszą awarię miałem kilka lat temu, ale nie było wtedy żadnego problemu by zwrócić mi całość poniesionych kosztów za okres w którym nie miałem dostępu do usługi. 

 

 

Highlighted
Tytan
Tytan
2329 1039 193

Re: Czy 2 lata to długo na usunięcie awarii?

Przykro mi bardzo ale na spolecznosci nie jestesmy w stanie Ci pomóc 

 

zastanawiam sie dlaczego az 2 lata męczysz sie z takim problemem?

-----
Mediamoduł CI+| Giga Connect Box | Horizon BOX | Horizon GO | Horizon TV
Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Czy 2 lata to długo na usunięcie awarii?


@GDAnapisał(a):

Przykro mi bardzo ale na spolecznosci nie jestesmy w stanie Ci pomóc 

 


Wręcz przeciwnie, możemy doradzić jak wyegzekwować ewentualne roszczenia co częściowo zrobił już @-.

 

@KRYCHA2002 
Opisz konkretnie swoje problemy, na czym polega awaria, ile wysłano zgłoszeń, czy byly reklamacje (uznane, nieuznane?).

Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Czy 2 lata to długo na usunięcie awarii?

@- My możemy pomóc z reklamacją, Tytani widocznie nie

Highlighted
Tytan
Tytan
2329 1039 193

Re: Czy 2 lata to długo na usunięcie awarii?


@- napisał(a):

@- My możemy pomóc z reklamacją, Tytani widocznie nie


co to znaczy mozecie pomoc z reklamacją?

 

reklamacje to juz mam wrazenie dawno kolega napisal- ja sobie nie wyobrazam abonowac uslugi przez 2 lata ktora nie spełnia wymagan

-----
Mediamoduł CI+| Giga Connect Box | Horizon BOX | Horizon GO | Horizon TV
Highlighted
Tytan
1441 824 567

Re: Czy 2 lata to długo na usunięcie awarii?

@- za następną zaczepkę w stronę Tytanów leci ban. Ich rola w Społeczności UPC została jasno określona więc sugerowanie, że czegoś nie mogą powiedzieć lub zasugerować, bo weszli we współpracę z naszą firmą jest jedynie Twoim domysłem i może wprowadzać w błąd innych użytkowników forum. Proszę bez zaczepek na przyszłość (bo nie wierzę, że nie napisałeś tego celowo).

 

@KRYCHA2002 witam w Społeczności UPC. Na początek wyjaśnię jedną kwestię, która szczególnie razi mnie w Twojej wypowiedzi tj. nieprawidłowy dobór słów (oczywiście nie bierz tego do siebie, większość ludzi nie rozróżnia tych pojęć, a jest to dosyć istotne w rozumieniu prawa telekomunikacyjnego).

 

Z Regulaminu Świadczenia Usług UPC Polska:

 

Awaria – techniczna wada Sieci całkowicie uniemożliwiająca korzystanie z Usług,
z wyłączeniem przerw spowodowanych koniecznością przeprowadzenia prac
konserwacyjnych oraz przerw wynikających z działania Siły Wyższej;

 

Usterka – techniczna wada Sieci obniżająca jakość Usługi, lecz umożliwiająca
korzystanie z tej Usługi, w tym również – w przypadku Usług Telewizji Kablowej -
techniczna wada Sieci uniemożliwiająca odbiór tylko niektórych Programów;

 

Wyjaśniwszy kwestię nazewnictwa przejdę do sedna. To prawda że w znaczącej części miasta Bolesławiec mamy rozległą usterkę sieci kablowej, która trwa nieprzerwanie od końca 2017 roku do dzisiaj. Okresowe zakłócenia parametrów pracy sieci, które powodują ograniczenie jakości usług w rejonie odbiorników w Bolesławcu mogą zostać zniwelowane i usunięte jedynie w ramach przebudowy znaczącej części sieci w całym mieście. Problemami, które do dzisiaj uniemożliwiają naszej firmie skuteczne przywrócenie prawidłowych parametrów sieci na terenie Bolesławca są m.in.: ograniczenia techniczne (brak dostępu do części okablowania, ze względu na uwarunkowania techniczne), ograniczenia prawne (brak zgód potrzebnych do wymiany okablowania w danych rejonach lub nawet brak możliwości ustalenia zarządcy danych nieruchomości, w których znajdują się przyłącza celem wystąpienia do niego o potrzebne zgody), ograniczenia terytorialne (budynki zakwalifikowane jako zabytki przez konserwatorów nie mogą uczestniczyć w procesie modernizacji sieci, konieczne byłoby ich obejście i zmiana szkieletu sieci). Podsumowując problem jest bardzo rozległy i nie widzę tutaj perspektyw, że w najbliższym czasie będzie można liczyć na poprawę obecnej sytuacji.

 

Jako abonent masz oczywiście prawo jak zostało to wspomniane wcześniej do złożenia reklamacji w związku z niedotrzymaniem parametrów technicznych świadczenia usług i wystąpienie o upust do abonamentu. Jako abonent na umowie bezterminowej, a taką właśnie posiadasz masz również prawo zrezygnować ze wszystkich świadczonych usług z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. Od siebie dodam jeszcze, że przykro mi, że znalazłeś się w takiej sytuacji, ale nie jestem w stanie Tobie w żaden sposób bardziej pomóc.

 

btw. do wszystkich szukających gorącego tematu, ostrzegam - dyskusja nie na temat będzie kasowana

 

Pozdrawiam,
Mateusz,
Moderator Społeczności UPC

 

---------------------------------------


Przestrzegaj tak jak ja, Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.


Od 01.09.2019r. nie pracuję w UPC Polska i nie pełnię obowiązków moderatora Społeczności UPC. Proszę o kierowanie swoich zgłoszeń do aktualnej moderacji forum.

Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Czy 2 lata to długo na usunięcie awarii?

W takich sytuacjach najlepiej jest poszukać innego operatora. Bo to co pisze @GMateusz nie nastraja optymistycznie.

Ale tak na marginesie - nasza wspólnota mieszkaniowa przed remontem elewacji poinformowała właścicieli sieci położonych na elewacji o remoncie i o tym, że po remoncie nikt nie dostanie zgody na kładzenie kabli na elwacji. Zero odzewu, więc jak się okaże, że jakiś kabel z instalcji budynkowej jest za słaby, czy też mieszkaniec bez przyłącza zapragnie usług UPC to czyja to będzie wina?

I na drugim marginesie - podczas prac związanych z przebudową ulic i chodników w mojej okolicy widać było jak na dłoni partyzantkę w układaniu sieci PTK (obecnie UPC). Cóż kable 20 cm pod ziemią, lub na skraju ulicy to nie jest budowanie sieci zgodnie ze sztuką, więc nie dziwią późniejsze problemy.

No i jeszcze jedno - proces inwestycyjny nie jest aż tak trudny, ale wymaga nakładów, w tym nakładów dla projektanta, aby ten miał mobilizacje w zbieraniu chocby zgód właścicieli. I nie ma czegoś takiego, że nie da się zidentyfikować właścicielów posesji. Aczkolwiek uzyskanie zgód na wejście czasami nie jest trywialne.