UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
Highlighted
Ekspert
91 22 1

Dyskryminacja stałych klientów

Obecnie posiadam:

Internet 250MB

Dekoder Horizon z nagrywarką

Telefon MAX

Telewizja MAX

Multiroom

HBO

Filmbox

My Prime

Miesięcznie płacę 179,98zł 

 

Nowy klient przy tej samej konfiguracji pakietów, ale z internetem 500MB i trzema kanałami Eleven zapłaci  176zł! Nie wspomnę już o prezencie w postaci głośnika JBL GO

 

Jeżeli chciałbym zwiększyć prędkość internetu do 500MB musiałbym dopłacić 15zł co w sumie dałoby kwotę 194,98zł miesięcznie.

 

Podsumowując nowy klient zapłaci o 18,98zł mniej i dodatkowo będzie miał pakiet Eleven i jako bonus głośnik o wartości 100zł

 

21 ODPOW. 21
Nauczyciel
561 391 48

Re: Dyskryminacja stałych klientów


@MarcinONYnapisał(a):

Obecnie posiadam:

Internet 250MB

Dekoder Horizon z nagrywarką

Telefon MAX

Telewizja MAX

Multiroom

HBO

Filmbox

My Prime

Miesięcznie płacę 179,98zł 

 

Nowy klient przy tej samej konfiguracji pakietów, ale z internetem 500MB i trzema kanałami Eleven zapłaci  176zł! Nie wspomnę już o prezencie w postaci głośnika JBL GO

 

Jeżeli chciałbym zwiększyć prędkość internetu do 500MB musiałbym dopłacić 15zł co w sumie dałoby kwotę 194,98zł miesięcznie.

 

Podsumowując nowy klient zapłaci o 18,98zł mniej i dodatkowo będzie miał pakiet Eleven i jako bonus głośnik o wartości 100zł

 


Żebym Cię dobze zrozumiał.

 

Czy masz umowę która jest w trakcie trwania a potencjalnie nowy klient może mieć lepsze warunku ?

czy

Skończyła Ci się umowa terminowa i w ramach przedłużenia masz gorsze warunki niż potencjalny nowy klienta ?

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Ekspert
91 22 1

Re: Dyskryminacja stałych klientów

@Pablo

 

Teraz przeczytałem co napisałem.

 

Jestem w trakcie trwania umowy, bodajże przedłużałem we wrześniu. Po kilku telefonach udało się uzyskać zadowalającą mnie ofertę jak na tamten moment. Tyle, że już wtedy nowy klient otrzymywał w tej samej cenie internet 500mb a ja musiałem się zdecydować na kontynuacje 250mb gdyż pięćsetka nie była jeszcze dostępna w mojej miejscowości.

 

Z tą dyskryminacją chyba przesadziłem.

 

Ale chciałbym zwrócić uwagę na to, że decydując się na zwiększenie internetu oprócz 15zł dodatkowo będzie mnie obowiązywała nowa umowa 24 miesięczna.

 

Wg mnie powinno być tak, że jeżeli decyduję się na dopłatę za szybszą usługę nie powinno to wpływać na czas trwania obecnej umowy. Czyli czas zobowiązania powinien zostać zachowany w moim przypadku 18 mc

 

Przeskoczenie na pakiet wyższy w przypadku najwyższych pakietów powinno być bezpłatne i wtedy może być nowa umowa na 24 miesiące.

Omnibus
270 41 4

Re: Dyskryminacja stałych klientów

Jeśli chodzi o nowych klientów to trzeba ich w jakiś sposób zachęcić dlatego trzeba dać im trochę niższą cenę heh ale to chyba u wszystkich operatorów tak to już wygląda.

120 Mb/s + Telefon na start 40,97 zł
Omnibus
281 113 11

Re: Dyskryminacja stałych klientów

@MarcinONY

 

dopiero teraz to zauważyłeś ? przeciez tak jest wszędzie, nawet w bankach

jedyne co możesz zrobić to jak się kończy umowa wysłać im wypowiedzenie,

zobaczysz że zaraz zaczną do Ciebie wydzwaniać i proponować lepsze warunki

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
Profesor
1380 608 54

Re: Dyskryminacja stałych klientów

O ile jeszcze można "wyliczyć" staż nowego klienta , to jak wyliczyć "staż" stałego klienta uprawniający do większych ulg?

Czy klient 3 miesięczny jest już stałym klientem?

A może stały klient to ten z 3 letnim stażem, zatem jak wyliczyć bonifikaty dla klienta z 10 letnim stażem?

 

Niestety jest tak jak tu napisano - jest nowy klient i RESZTA (nie ma stałych, starych klientów).

I o ile jeszcze w grupie nowych klientów można czuć się wyjatkowym, o tyle druga grupa jest traktowana hurtowo i tak jak w wojsku (tam wszyscy mają rozmiar buta 45).

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Omnibus
281 113 11

Re: Dyskryminacja stałych klientów

To proste, im większy staż tym większe bonusy,

gdyby to jeszcze było podane z góry np że staż od 5lat to 10% zniżki, od 10 lat 15%

mogłoby to na trwale "przywiązać" klienta, ale ....... to marzenia ściętej głowy, czyste s-f

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
Profesor
1380 608 54

Re: Dyskryminacja stałych klientów

@Mario

No ale w sumie to takie bonusy przecież mamy - mój pakiet w singlu usług powienien kosztować lekko z 200 zł (jeśli nie więcej) - więc mój bonus to prawie 50% .

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Omnibus
281 113 11

Re: Dyskryminacja stałych klientów

a dostałeś to wszystko jako "stary" klient ?

bo z mojego doświadczenia wiem że jeśli chodzi o wartość abonamentu to ciężko coś uzyskac (in minus). 3 moje ostatnie umowy to taka sama kwota , ale za to dostaje bonusy typu szybszy internet czy ten nowy modem (nie ma jak konkurencja, w mojej okolicy jest od kilku m-cy spory wybór, 4 różnych dostawców, więc przy następnej umowie już inaczej będę negocjował)

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
Profesor
1380 608 54

Re: Dyskryminacja stałych klientów


@Marionapisał(a):

a dostałeś to wszystko jako "stary" klient ?

 


Tak - tylko, że to samo może otrzymać klient po 3 latach umowy i po 10 latach umowy - bonusy te same (jeśli oboje dostaną taką samą ofertę).

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Nauczyciel
561 391 48

Re: Dyskryminacja stałych klientów

Trochę z prawa tego biznesu.

 

Trzeba robić tak żeby kasa nie topniała, wręcz starać się żeby był większy przychód a to wszytko przez zaprezentowanie klientowi "marchewki".

 

Dajmy coś więcej (kilka/kilkanaście Mbitów nie robi różnicy bo to jest nieodczuwalne dla firmy)

 

Standard kasa musi sięzgadzać, tak było jest i będzie więc nie masz co liczyć na inne podejście.

 

 

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Zawodowiec
144 31 5

Re: Dyskryminacja stałych klientów

Nie wiem, po co taka walka przecież możesz, skorzystać z lepszej oferty od innego operatora jak Orange Love a sam zobaczy, że jednak UPC ma dobra ofertę i ceny. Ja po 18 lat bycia w TP/Orange przerzedłem na chwile obecna na Internet mobilny od T-mobile i mam lepszą cenę i usługę niż w Orange.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Założyłeś temat i Ci pomogłem ? Oznacz najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie. Dla mnie to najlepsza motywacja
-----------------
Internet T-mobile
60/10Mb
Omnibus
281 113 11

Re: Dyskryminacja stałych klientów

w temacie internetu upc rządzi - tu nikt chyba nie ma pretensji

w temacie tv już tak różowo nie jest a najnowszy horizon dodatkowo psuje reputacje

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
GDA
Pan Abonent ;-)
1259 646 103

Re: Dyskryminacja stałych klientów

Dlatego też musisz sam "wyważyć" te proporcje i zdecydować na czym Tobie zależy i jeżeli rzeczywiście braki kanałów w UPC są dla Ciebie przeszkodą to szukać takiego operatora który je zapewni

---
W internecie możesz być tym kim zechcesz.
Jednak dziwne jest to, że większość ludzi wybiera bycie debilem ...
-
Nie dotyczy
1070 0 58

Re: Dyskryminacja stałych klientów

A ja obecnie posiadam:

Internet 120MB

Dekoder Horizon z nagrywarką

Telefon MAX

Telewizja MAX

Kanały Elewen, to wszystko za 160zł i też bym chciał mniej płacić ale co zrobię, nic nie zrobię