10-03-2018 22:55 — edytowano 10-03-2018 22:56
Obecnie posiadam:
Internet 250MB
Dekoder Horizon z nagrywarką
Telefon MAX
Telewizja MAX
Multiroom
HBO
Filmbox
My Prime
Miesięcznie płacę 179,98zł
Nowy klient przy tej samej konfiguracji pakietów, ale z internetem 500MB i trzema kanałami Eleven zapłaci 176zł! Nie wspomnę już o prezencie w postaci głośnika JBL GO
Jeżeli chciałbym zwiększyć prędkość internetu do 500MB musiałbym dopłacić 15zł co w sumie dałoby kwotę 194,98zł miesięcznie.
Podsumowując nowy klient zapłaci o 18,98zł mniej i dodatkowo będzie miał pakiet Eleven i jako bonus głośnik o wartości 100zł
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
11-03-2018 01:43
@MarcinONYnapisał(a):Obecnie posiadam:
Internet 250MB
Dekoder Horizon z nagrywarką
Telefon MAX
Telewizja MAX
Multiroom
HBO
Filmbox
My Prime
Miesięcznie płacę 179,98zł
Nowy klient przy tej samej konfiguracji pakietów, ale z internetem 500MB i trzema kanałami Eleven zapłaci 176zł! Nie wspomnę już o prezencie w postaci głośnika JBL GO
Jeżeli chciałbym zwiększyć prędkość internetu do 500MB musiałbym dopłacić 15zł co w sumie dałoby kwotę 194,98zł miesięcznie.
Podsumowując nowy klient zapłaci o 18,98zł mniej i dodatkowo będzie miał pakiet Eleven i jako bonus głośnik o wartości 100zł
Żebym Cię dobze zrozumiał.
Czy masz umowę która jest w trakcie trwania a potencjalnie nowy klient może mieć lepsze warunku ?
czy
Skończyła Ci się umowa terminowa i w ramach przedłużenia masz gorsze warunki niż potencjalny nowy klienta ?
11-03-2018 07:56
Teraz przeczytałem co napisałem.
Jestem w trakcie trwania umowy, bodajże przedłużałem we wrześniu. Po kilku telefonach udało się uzyskać zadowalającą mnie ofertę jak na tamten moment. Tyle, że już wtedy nowy klient otrzymywał w tej samej cenie internet 500mb a ja musiałem się zdecydować na kontynuacje 250mb gdyż pięćsetka nie była jeszcze dostępna w mojej miejscowości.
Z tą dyskryminacją chyba przesadziłem.
Ale chciałbym zwrócić uwagę na to, że decydując się na zwiększenie internetu oprócz 15zł dodatkowo będzie mnie obowiązywała nowa umowa 24 miesięczna.
Wg mnie powinno być tak, że jeżeli decyduję się na dopłatę za szybszą usługę nie powinno to wpływać na czas trwania obecnej umowy. Czyli czas zobowiązania powinien zostać zachowany w moim przypadku 18 mc
Przeskoczenie na pakiet wyższy w przypadku najwyższych pakietów powinno być bezpłatne i wtedy może być nowa umowa na 24 miesiące.
11-03-2018 08:15
Jeśli chodzi o nowych klientów to trzeba ich w jakiś sposób zachęcić dlatego trzeba dać im trochę niższą cenę heh ale to chyba u wszystkich operatorów tak to już wygląda.
12-03-2018 07:14 — edytowano 12-03-2018 07:14
dopiero teraz to zauważyłeś ? przeciez tak jest wszędzie, nawet w bankach
jedyne co możesz zrobić to jak się kończy umowa wysłać im wypowiedzenie,
zobaczysz że zaraz zaczną do Ciebie wydzwaniać i proponować lepsze warunki
22-03-2018 06:34
O ile jeszcze można "wyliczyć" staż nowego klienta , to jak wyliczyć "staż" stałego klienta uprawniający do większych ulg?
Czy klient 3 miesięczny jest już stałym klientem?
A może stały klient to ten z 3 letnim stażem, zatem jak wyliczyć bonifikaty dla klienta z 10 letnim stażem?
Niestety jest tak jak tu napisano - jest nowy klient i RESZTA (nie ma stałych, starych klientów).
I o ile jeszcze w grupie nowych klientów można czuć się wyjatkowym, o tyle druga grupa jest traktowana hurtowo i tak jak w wojsku (tam wszyscy mają rozmiar buta 45).
22-03-2018 06:56 — edytowano 22-03-2018 06:58
To proste, im większy staż tym większe bonusy,
gdyby to jeszcze było podane z góry np że staż od 5lat to 10% zniżki, od 10 lat 15%
mogłoby to na trwale "przywiązać" klienta, ale ....... to marzenia ściętej głowy, czyste s-f
22-03-2018 07:04
No ale w sumie to takie bonusy przecież mamy - mój pakiet w singlu usług powienien kosztować lekko z 200 zł (jeśli nie więcej) - więc mój bonus to prawie 50% .
22-03-2018 07:20
a dostałeś to wszystko jako "stary" klient ?
bo z mojego doświadczenia wiem że jeśli chodzi o wartość abonamentu to ciężko coś uzyskac (in minus). 3 moje ostatnie umowy to taka sama kwota , ale za to dostaje bonusy typu szybszy internet czy ten nowy modem (nie ma jak konkurencja, w mojej okolicy jest od kilku m-cy spory wybór, 4 różnych dostawców, więc przy następnej umowie już inaczej będę negocjował)
22-03-2018 07:32
@Marionapisał(a):a dostałeś to wszystko jako "stary" klient ?
Tak - tylko, że to samo może otrzymać klient po 3 latach umowy i po 10 latach umowy - bonusy te same (jeśli oboje dostaną taką samą ofertę).
22-03-2018 07:34
Trochę z prawa tego biznesu.
Trzeba robić tak żeby kasa nie topniała, wręcz starać się żeby był większy przychód a to wszytko przez zaprezentowanie klientowi "marchewki".
Dajmy coś więcej (kilka/kilkanaście Mbitów nie robi różnicy bo to jest nieodczuwalne dla firmy)
Standard kasa musi sięzgadzać, tak było jest i będzie więc nie masz co liczyć na inne podejście.
22-03-2018 08:21
Nie wiem, po co taka walka przecież możesz, skorzystać z lepszej oferty od innego operatora jak Orange Love a sam zobaczy, że jednak UPC ma dobra ofertę i ceny. Ja po 18 lat bycia w TP/Orange przerzedłem na chwile obecna na Internet mobilny od T-mobile i mam lepszą cenę i usługę niż w Orange.
22-03-2018 08:27
w temacie internetu upc rządzi - tu nikt chyba nie ma pretensji
w temacie tv już tak różowo nie jest a najnowszy horizon dodatkowo psuje reputacje
22-03-2018 08:33
Dlatego też musisz sam "wyważyć" te proporcje i zdecydować na czym Tobie zależy i jeżeli rzeczywiście braki kanałów w UPC są dla Ciebie przeszkodą to szukać takiego operatora który je zapewni
22-03-2018 21:58
A ja obecnie posiadam:
Internet 120MB
Dekoder Horizon z nagrywarką
Telefon MAX
Telewizja MAX
Kanały Elewen, to wszystko za 160zł i też bym chciał mniej płacić ale co zrobię, nic nie zrobię