UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

Użytkownik
4 4 0

Fatalne zachowanie technika - foch i stwierdzenie ze nie będzie instalować usługi

Witam, opiszę sytuacje która spotkała mnie dziś rano.

Jakiś miesiąc temu przeprowadziłem się ze Szczecina do Leszna.

Usługi UPC świadczone były w Szczecinie, zgłosiliśmy prośbe o przeniesienie usług.

Technika umówiono nam na konkretny dzień, między 9 - 11, wiec biorę wolny dzien w pracy i czekam.... mija godzina 12 technika nie ma, tel na infolinie i dowiaduje się że zlecenie zostało anulowane, żadnej informacji o odwołaniu nie dostałem, przyczyny też niebylo opisanej.

Kolejne umówienie technik na dzis te same godziny, nie musze mówić ze kolejny dzień wolny...

Pojawia się technik chwila rozmowy jak to zainstalowac, i zaczynają się schody.

Przewód doprowadzony wiadomo od klatki schodowej leci po całym korytarzu i tam sie kończy.

Rozmowa z technikiem i nformowanie go ze nie da rady puscic przewodu przez korytarz do salonu, bo bedzie on lezaj na ziemi, informacja ze ukrycie go w scianie nie jest możliwe, bo wlasciciel wykonał remont mieszkania i nie zgadza sie na kucie szpachlowanie i malowanie.

Kolejna informacja ze przewód z salonu jest juz poprowadzony i ukryty w scianie, oraz ze dostęp do niego jest w jednym z pokoi, wystarczy wykonac dwa otwory w listwach przypodłogowych i z glowy.

Technik ogląda kabel, część wychodząca ze ściany jest zagięta obudową gniazdka el, przewód przechodzi pod puszka elektryczną, po czym stwierdza ze jest on uszkodzony bo przewody sa bardzo czułe (sprawdzono wizualnie, na moje oko jest przygnieciony ale nie widze uszkodzen typu przeciecia albo tp.).

I od tego momentu zaczyna sie komedia z farsą.

Proszę technika o sprawdzenie syglnalu, czyli spięcie obu kabli bez wiercenia zeby zobaczyc jaki bedzie sygnał, dostaje odpowiedz ze on tego sprawdzac nie bedzie, kolejne 4 prośby, uparcie mowi ze tego nie zrobi.

Pada pytanie czy to taki problem założyć złączke i sprawdzic, czy sie panu po prostu nie che?

Odpowiedz: Nawet nie będę sprawdzał bo mi sie nie chce jeździc na serwisy co 5 min do pana, bo mi za to nie płacą....

Poziom zarzenowania wzrasta, jeszcze kilka prób rozmowy, pan stwierdza ze nie i juz....

Ode mnie pada info ze w takim razie musze zareklamowac pana usługę i napisac skarge ze odmawia pan podjecia instalacji....

W odp słyszę: Może sobie pan składać reklamacje mam to gdzieś, ja napisze ze przewód uszkodzony i nic mnie to nie obchodzi a pana mam gdzies (forma wypowiedzi burak - cwaniak).

Na moje stwierdzenie ze skoro nie moze pan zainstalowac, to bede musiał zrezygnować z usług, dostaje odp to niech sobie pan rezygnuje.

Po czym pan wyciągnął komórke i bez mojej zgody i wiedzy zaczął robic zdjęcia....

Finalnie usługi nie zainstalował, nawet nie wpiął kabla w skrzynce, tylko z fochem zabral sprzet i wyszedł, pokazując ze ma to absolutnie gdzies... Forma jego wypowiedzi tragiczna cwaniak i burak cały czas, przy rozmowie była moja partnerka, jak to słyszała to szczeka jej opadła i stwierdziła ze panu sie po prostu wiercic nie chciało i kłaść kabla.

 

Reklamacja została złożona, skarga w trakcie, infolinia zleciła kontakt przełożonego tego pana ze mną w pilnym trybie.

 

Swoją drogą że tacy ludzie reprezentują firmę to szok, bo to na pewno nie zachęca do korzystania z państwa usług.....

 

6 ODPOW. 6
Tytan
920 577 77

Re: Fatalne zachowanie technika - foch i stwierdzenie ze nie będzie instalować usługi

Co do technika, jeżeli był gburem to nalezy mu się reprymenda. Jaka była prawda to wiesz tylko ty i technik a wiadomo że każdy kij ma dwa końce.

 

Co do instalacji, nie dziwi mnie to że jeżeli zauważył jakąś nieprawidłowść w okablowaniu nieznanego pochodzenia i jakości (dzisiaj jest dobre jutro może być złe bo np zmieniła się wilgotność w mieszkaniu) odmówił jego wykorzystania. Jeżeli dobrze zrozumiałem to na starcie zaproponował pociągnięcie nowej instalacji, odmówiłeś a on nie ma już wpływu na warunki zabudowy.

-------------------------------------------

hosting
Użytkownik
4 4 0

Re: Fatalne zachowanie technika - foch i stwierdzenie ze nie będzie instalować usługi

Cyt: Jaka była prawda to wiesz tylko ty i technik a wiadomo że każdy kij ma dwa końce.

To bym sobie na pana miejscu darował.

 

Nie nowa instalacja tylko wpiecie sie do kabla ktory lezy na podlodze w przedpokoju bo najkrótsza forma....

 

Primo: Przenosiłem usługi nie raz i nie w jednej firmie, nikt z tego żeby sprawdzić nie robił problemu...

 

Chyba że dla państwa podłączenie to rzucenie komuś kabla na glebe przez korytarz i pokój i do widzenia, a jak wiadomo w przewody mi ingerować nie wolno.

 

Aaaa... i jeszcze jedno reprymenda reprymendą, ale usługi jak nie bylo tak nie ma, ale za to FV bedzie...

 

 

Moderator
1426 825 566

Re: Fatalne zachowanie technika - foch i stwierdzenie ze nie będzie instalować usługi

@Przem_Jusz witam w Społeczności UPC. Znamy na razie Twoją wersję zdarzenia, które miało miejsce mimo to jest mi przykro jeśli spotkałeś się z taka jakością obsługi ze strony naszego podwykonawcy. Jest to oczywiście zachowanie karygodne, za które przepraszam w imieniu firmy UPC Polska. Przyjrzę się Twojej sprawie - wyślij mi proszę w prywatnej wiadomości dane, które pozwolą na identyfikacje konta abonenckiego w naszym systemie (ID klienta/numer pesel + imię i nazwisko).

 

Nadmienię jednak, że technik jak najbardziej miał prawo odmówić wykonania instalacji z wykorzystaniem już istniejącej infrastruktury, jeśli w jego ocenie nie miałoby to prawda działać prawidłowo. To w jaki sposób potoczyła się cała rozmowa oczywiście jest nie na miejscu i w ogóle nie powinno się wydarzyć.

 

Sprawdzę w takim razie jak to wygląda w opinii naszego podwykonawcy jak tylko prześlesz do mnie potrzebne dane.

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Użytkownik
4 4 0

Re: Fatalne zachowanie technika - foch i stwierdzenie ze nie będzie instalować usługi

Jeżeli dobrze zrozumiałem to na starcie zaproponował pociągnięcie nowej instalacji, odmówiłeś a on nie ma już wpływu na warunki zabudowy.

 

Proszę mnie nie rozsmieszać.

 

Chyba że panu nie przeszkadzają białe kable leżące na ziemi przez caly korytarz, albo spuszczone po nowo wyremontowanej ścianie, bo tak szybciej.

 

W obu mieszkaniach które posiadam w szczecinie technicy kladli instalacje bez problemu i tez wpinali sie w inne kable które wychodziły z pod płytek, sprawdzali siłe sygnału na dekoderze i nie bylo problemu

 

A tu odmówiono mi nawet próby

Użytkownik
4 4 0

Re: Fatalne zachowanie technika - foch i stwierdzenie ze nie będzie instalować usługi

Reklamacja zostala złożona 3 min później, w tej chwili jestem w drodze do Szczecina, w Lesznie będę w piątek, wtedy podeśle dane, dziekuje że chociaż pan się sprawą zainteresował.

Tytan
920 577 77

Re: Fatalne zachowanie technika - foch i stwierdzenie ze nie będzie instalować usługi

@Przem_Jusz 

Jesteśmy na forum tutaj z założenia sobie "nie Panujemy"

 

Jak chcesz się śmiać to się śmiej ja jedynie stwierdziłem fakty

-------------------------------------------

hosting