UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

Highlighted
Użytkownik
1 1 0

Festiwal niekompetencji

Nie mam zwyczaju obsmarowywać niskiego poziomu usług na przeróżnych forach, tym niemniej forum poświęcone danemu usługodawcy i przez niego założone i utrzymywane w mojej ocenie są mimo wszystko odpowiednim miejscem. Postaram się w skrócie żeby nie przynudzać. Klientem UPC jestm od ponad 15 lat. Korzystam z Internetu. Przez krótki czas miałem przygode z TV. Poniewaz strona techniczna usługi internet rozwija się na przestrzeni owych lat współpracy korzystałem z wydłużania okresu umownego i podwyższania prędkości usług. Dokładnie to samo chciałem zrobić i zrobiłem w maju br. Rozmowa z konsultantka była jak zwykle tradycyjna czyli, że cena i podwyzszenie to nowi kliencie itd itd. te same pierdoły, które konsultanci odczytują ze skryptów potem tradycyjne przęłączenie "wyżej" i zawarcie umowy. Umowe przedłuzyłem w pierwszej dekadzie maja. Zarówno strona internetowa jak i konsultant jednoznacznie potwierdzili dostępnośc usługi pod wskazanym adresem. Modem gigabox przyszedł po kilku dniach. Poniewaz nie jestem technologicznym idiota bez problemu wszystko zainstalowałem i jak to zwykle bywa przystąpiłem do kiludniowych testów szybkości. Okazało się że nic ponad 550MB/s nie da się wycisnąć mimo spełnienia wszystkich warunków technicznych , rozmów z obsługa techniczna itd itd. Standardzik został wykonany. Po około 2 tygodniach pojawił się u mnie technik, dla którego nawet zdemontowałem na stałe przymocowany do ściany mebel (niemały) żeby miał dostęp do skrzynki głównej w lokalu. Techni podiedział z póltorej godziny, pobadał, pomierzył, podzwonił i .....stwierdził ze lokal i sprzęt są cool ale budynek nie ma tej usługi. Zapytałem czy nie chce się przekoanć jeszcze na wejściu do loklau ale stwierdził, ze u mnie jednoznacznie wszystko jest ok. Poszedł i powiedział zeby czekac. Poczekałem swoje plus minus  10 dni i poniewaz była cisza ze strony UPC czy Portalu UPC skontaktowałem się z technikiem. Ten stwierdził, ze sprawa jest badana bo supertechnicy z centrali stwierdzili, ze budynek jest OK. Ponowiłem kontakt po kilku dniach i poniewaz jak to zwykle bywa za kazdym razem inny konsultant przyjmuje połacznie,  to wszystko zależy od jakości wspisów w systemie, a jakość jaka jest to możecie się domyślac , wiec co telefon to "wzruszyła  mnie Twoja historia" na okrągło. Po kilku telefonach któryś kolejny technik stwierdził ze sprawa jest u cytuję DYSPOZYTORA.... czyli chyba wylądowałem w MPK albo na kopalni...ale nie, byłem ciagle w UPC. Poniewaz cierpliwośc moja się skończyła, a doświadczenie moje niemałe w tematyce różnych zabaw z call center, wiec postanowiłem zagrać standardowo i trywialnie wręcz  czyli zadzwoniłem na inforlinie i poinformowałem że chce złożyć reklamację konsumencką. Pani ku mojemu zdziwieniu, nie kazała pisać pism tylko stwierdziła ze przyjmie reklamację - to było 28 maja. W reklamacji również zgodnie z ustawą zażądałem wykonywania usługi zgodnie z umową lub w przypadku braku takiej mozliwośc z przyczyn technicznych,i natychmiastowego rozwiązania stosunku umownego z UPC. No i chyba tutaj UPC strzeliło sobie gola bo jako konsument zgodnie z ustawą termin zaczyna "lecieć " od momentu złożenia reklamacji. Jak wynikneło z maila który dostałem 10 czerwca dział reklamacji dopiero wtedy dowiedział sie o reklamacji i napisał grzecznie ze odpowie do 30 dni.(czytaj nie szybciej niż za 30 dni) Na co ja postanowiłem nie prostować tego drobnego błędu ....bo po co? W końcu ktos tym kierownikom, supervisorom i innym płaci żeby ogarniali temat. Nadal więc  kontynuowałem wyjasnianie reklamacji technicznej bo przecież na nia tez nie otrzymałem odpowiedzi. Kolejne połaczenia od informacji przez dział techniczny dział rezygnacji (nie przełączono mnie tylko do Prezesa ) i ping pong....za każdym razem inna informacja ... w końcu po chyba 10 próbie trafiłem na technika, który z rozbrajajacą szczerością około 20 czerwca poinformował mie że ponad wszelką wątpliwość w moim budynku nie ma warunków technicznych na 1GB/s i że to był błąd z ich strony że zaoferowali usługę i że taka informacja widnieje w systemie już od któregoś tam czerwca. Zadzwoniłem do Działu rezygnacji żeby zapytac co w takim razie zrobić, niezaleznie od złożonej reklamacji, bo byc moze znajdzie się inne rozwiązanie, to wyjątkowo niemiła kobieta powiedziała ze za podobną cenę jak 1GB/s moze mi zaoferowac 500MB/s ....No itutaj Pani trafiła w mój czuły punkt bo nie znosze byc traktowany "per noga". Słusznie sądząc że do 28 czerwca nikt do mnie się nie odezwie poczekałem i dzisja zadzwoniłem do UPC z grzecznym pytaniem co z moją reklamacją i dlaczego nie została rozpatrzona w terminie. Generalnie większosc była dosytć oipryskliwa i doradzła czekac. Ale niby dlaczego? Chroni mnie ustawa. Przebiłem sie przez kilka działów włącznie z osławiona rezygnacją i jakież było moje zdziwienie kiedy Pani powiedziała że ona niewiele może i że przełączy mnie do DZIAŁU REKLAMACJI...szok...bo rzeczywiście to zrobiła. I tutaj mój gigantyczny błąd ...nie zapisałem nazwiska gościa który ze mna rozmawiał ale wyraził szczere zdzwienie, że rozpartywanie reklamacji tyle trwa, absolutnie wiedział o jakiej ustawie z nim dyskutuje i generalnie powiedział że musi pogadac z konsultantem i za kwadrans do mnie oddzwoni,  upewniając się co do poprawności mojego numeru telefonu. Od tej rozmowy upłynęło 10 godzin Zadzwoniłem jeszcze raz do UPC powołując sie na rowzmowe ale 4 kolejne działy poinformowały że DZIAŁ REKLAMACJI...nie rozmawia. Pani z działu rezygnacji usług zasugerowała zebym złożył kolejne pismo/wniosek/cholera wiec co ale opisują ccął sprae bo jak nie opisze i poprosze o rozwiazanie umowy to dostanę karę. I tutaj muszę przyznac ze trafiła w kolejny czuły punkt. Słow  kara zadziałało mobilizująco i czym prędzej przygowotwałem pisemko już bez trywialnej tresci do Urzędu Ochrony Konkurencji iKonsumenta jak to bardzo czuje się żle że UPC narusz amoja prawa konsumenckei i nie szanuje Ustaw Polskich a co więcej nie szanuje przepisów Uniojnych. O rozstrzygnięciu bede szacowne grono informował. Oczywiście UPC zapomniałe że chroniąca mnie ustawa w praktyce zakończyła wspóprace pomioedzy mną a UPC no ale ja chce to zrobić w cywilizowany sposób...niezaleznie od UOKiK. W sumie było by fajnie gdyby tak Prezes UOKiK nałożył te 10tys EUR kary za opóźnienei w odpowiedzi na rerklmację konsumenta (chyba może ) a UPC odpwiedział tak za jakies 2 tygodnie. Ładnie podsumowali by nasza kilkunastoletnia współpracę. Generalnie obsługa Klienta na poziomie lat 90tych. Nie jestem w stanie wyliczyć ilości konsultantów, przełączęń i wysłuchiwania tych debilnych reklam pomiędzy. Oczywiści enie muszę przekonywac ze ostrzężenie o długim okresie oczekiwania działa naw szystkich poziomach infolinii...za wyjątkiem  wybrania Chcę zostac Klientem UPC......Broń Boże .....Nigdy więcej. Mogę sobie pozwolić na luzik bo na adresie mam juz potweirdzonych 3 innych operatoprów z 1GB/s i cminumum 100% wyszym uploadem....ale co by to było gdyby UPC był jedynym operatorem u mnie. Strach pomyślec i pozostały by modlitwy do Elona Muska. Pozdrawiam wszystkich konsultantów z UPC

 

Sam sobie jeszcze odpowiadam.....bo zapomniałem dwóch istotnych informacji z dzisiaj...Pierwsza to taka, ze na stronie nadal widnieje internet 1GB/s pod adresem....Fajnieeee.....Zwróciłem na to uwagę Pani z działu rezygnacji usług...i tutaj perełka.....Prosze Pana to tylko taka informacja.......rodzaj reklamy......No Pani do.......waliła.....

 

// Prosimy o korzystanie z opcji "Edytuj" - Moderacja Społeczności UPC

1 ODPOWIEDŹ 1
Highlighted
Moderator
166 64 46

Re: Festiwal niekompetencji

@MJASINSK Witaj na naszej Społeczności.

 

Wysłałem do Ciebie wiadomość prywatną w tej sprawie.

 

Pozdrawiam

Adrian

Moderator Społeczności UPC