UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
Inspirator
6 3 0

Ile dni można czekać na wymianę kabla? MILIARD.

Z UPC korzystam od prawie 6 lat, ogólnie nie narzekałem, w tym roku pojawił się problem, zaczęło przerywać internet, rozłączało router Connect Box, na początku raz na 1-2 tygodnie, potem częściej, w końcu nie wytrzymałem, jak kilka godzin dziennie brakowało internetu. Dzonię na infolinię, wszystko super przyjdą sprawdzą. 

 

28.05.2019 - przychodzi technik - wizyta serwisowa - poprzestawiał ustawienia, powiedział że jak to nie da rady, należy wymienić kabel, tego samego dnia późnym wieczorem, brak internetu dzwonię, tłumaczę, że ma być wymiana kabla - ok umówimy na jutro wymiane kabla.

29.05.2019 - przychodzi kolejny technik (2) - tłumaczy że z parametrów on widzi że trzeba wymienić kabel ale on nie ma kabla, ani wiertarki ani niczego, bo umówili mu wizytę seriwsową a nie instalacyjną a musi być instalacyjna żeby położyć kabel, umawia się na następny dzień, przyjdzie osobiście położy kabel. 

30.05.2019 - przychodzi kolejny technik (3) - wizyta instalacyjna, bez kabla i bez zaplecza technicznego, mówi że nie może zrobić instalacji, nie przeciągnie kabla bo nie ma wieraki ani niczego i tyle. Założył filtr na kablu, powiedział że nie widzi szans żeby to zadziałało ale może, mam mu dać znać następnego dnia czy działa, i w ogóle to kpina że jest 3 technikiem z kolei i w systemie nic nie było że jest trudny montaż czy coś.

 

31.05.2019 - internet nadal nie działa, wysyłam informacje do technika, w tym dniu zgłosił w systemie że należy wymienić kabel.

 

Następny tydzień miałem dużo pracy, wyjechałem na weekendy do rodziny i słóżbowo, 12 czerwca kiedy znowu parę godzin bez internetu, dzwonię, na inforlinii znowu tłumaczę to samo kolejny raz, dostaję informacje że technik musi jeszcze potwierdzić wymianę kabla, po chwili okazuje się że już 31.05 jest taka informacja, a tak poza tym to nie wiedzą o co mam problem ponieważ jeden z techników (2) zgłosił że nie wyraziłem zgody na wymianę kabla?! - nie dość że niczego nie zrobił, umówił się na następny dzień i zwalił to na kogoś innego to napisał że nie wyraziłem zgody, kiedy przy świadkach powiedziałem że może bez problemu łupać każdą ścianę, włąściciele się zgadzają, fajnie. Na dzień następny umówiona instalacja kabla, ma przyjechać osoba z KABLEM (wreszcie).

13.06.2019 blisko końca terminu instalacji (11-13) dzowni pan technik że przyjedzie ale ma opóźnienie, ok, no problem. Przyjechał, poinformował mnie że wcześniejsi technicy na pewno mieli kable etc. i nie wie czemu zwalono to na niego, ale wziął się do pracy. Po ponad godzinie okazało się że - przełożył kabel z mieszkania na klatkę schodową, poprowadził go do skrzynki, wymienił modem ( chciał też wymienić horizon????), ale w skrzynce do której poprowadził kabel nie ma sygnału, nie poprowadzi kabla do skrzynki piętro niżej bo jest pełny peszel i nic nie może zrobić. Prawie 2 godziny, chociaż próbował, pierwszy któremu chociaż chciało się coś zrobić. Zgłosił w systemie że potrzebna jest instalacja inna i że ekipa która wyceni instalacje odezwie się do mnie dziś, najpóźniej jutro.

14.06.2019 - wieczór, nikt się nie odezwał, dzownię na infolinię - zgłoszone, na pewno w następny dzień roboczy się odezwą.

17.06.2019 - nikt się nie odezwał.

18.06.2019 - nikt się nie odezwał, z działem utrzymania klienta mnie nikt połączyć nie połączy, z oddziałem montażystów nikt nie połączy, rezygnacje z usług mogę sobie wysłać ale zapłacę karę umowną (nie no bo to że nie ma internetu to świetne działanie usług i naprawdę płacę za to żeby go nie mieć i korzystać z interentu z telefonu). Wszyscy mają to w czterech literach, nikt nie będzie się odzywał, poinformowałem że do czasu rozwiązania problemu nie będę płacił za żadne usługi, a jak ma odbyć się rozwiąznaie umowy to z winy UPC, bo kabel nie jest mój a UPC i to nie ja go nie naprawiam a UPC celowo opóźnia naprawę. 

Warszawa, mokotów, a żyję jak w miejscu bez dostępu do świata. Niepolecam nikomu tej firmy. 

15 ODPOW. 15
Menedżer Społeczności
457 410 137

Re: Ile dni można czekać na wymianę kabla? MILIARD.

@dark Cześć, witaj w Społeczności UPC! 

 

Żebym mógł Ci pomóc podeślij proszę w wiadomości prywatnej namiary na siebie: ID Klienta, adres oraz imię i nazwisko.

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
Inspirator
6 3 0

Re: Ile dni można czekać na wymianę kabla? MILIARD.

Wysłąlem wiadomość. Oczywiście nikt nadal się nie odzywa. Do dojenia kasy UPC jest pierwsze, natomiast naprawić usterkę po ich stronie to isę nie doczeka człowiek nigdy. 

Konto zbanowane
1248 359 57

Re: Ile dni można czekać na wymianę kabla? MILIARD.

@dark spokojnie. Daj chwilę @Kamilowi na weryfikację sprawy.  Kasę za cały okres od zgłoszenia usterki do jej naprawy powinieneś dostać z powrotem, jeśli tylko będziesz o to wnioskował. 

Inspirator
6 3 0

Re: Ile dni można czekać na wymianę kabla? MILIARD.

Dostanę też kasę za spóźnienie do pracy bo technik nie przyszedł w terminie? Dostanę kase za to że nie mogę pracować? Dostanę zwrot kasy za internet mobliny na którym musze siedzieć? Spokojny byłem pierwsze dni, to że dostaję informację że zadzwonią tego samego dnia, najpóźniej następnego, a potem tydzień bez kontaktu to nie jest spokoj tylko k*restwo. 

Nauczyciel
515 139 24

Re: Ile dni można czekać na wymianę kabla? MILIARD.

@dark 
Daj jeszcze kilka dni UPC na uporządkowanie tego bałaganu. Potem złóż reklamację i wypunktuj swoje roszczenia finansowe. Jak dobrze uzasadnisz to uzyskasz rekompensatę.

Konto zbanowane
1248 359 57

Re: Ile dni można czekać na wymianę kabla? MILIARD.

@dark Jeśli z powodu awarii pionisłeś jakieś starty i da się to uzasadnić na gruncie prawa cywilnego to możesz dochodzić rekompensaty. Ale spokojnie, najpierw niech usuną awarię. 

Menedżer Społeczności
457 410 137

Re: Ile dni można czekać na wymianę kabla? MILIARD.

@dark rozumiem Twoją irytację, uwierz mi. Aktualnie weryfikuję Twój przypadek i tak jak napisałem na privie - otrzymasz stosowne informacje.

 

Jestem odpowiedzialny za proces obsługi reklamacji w UPC Polska - bądź pewien proszę, że wnikliwie sprawdzę ten przypadek. Jeśli sytuacja będzie tego wymagała - podejmę stosowne decyzje odnośnie skorygowania rachunków.

 

Mam też prośbę do Ciebie o powściągnięcie się w stosowaniu języka jakim miałeś okazję popełnić poprzednie posty. Zdaję sobie sprawę, że jesteś postawiony w sytuacji podbramkowej i że najwyrażniej pokipilismy sprawę, niemniej jednak stosowanie hejtu nie jest środkiem, który będzie miał jakikolwiek wpływ na rozwiązanie Twojej sprawy. 

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
Menedżer Społeczności
457 410 137

Re: Ile dni można czekać na wymianę kabla? MILIARD.

@dark otrzymałem info, że zostałeś umówiony na wymianę okablowania. Będę pilotował ten temat, po zakończeniu aspektu technicznego wrócę z info co do rachunków.

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
Inspirator
6 3 0

Re: Ile dni można czekać na wymianę kabla? MILIARD.

Tak, dziś około 14:30 zadzoniono że kosztorys został już wykonany - i o czym poinformowała mnie osoba z kontaktu, chyba powinienem już wiedzieć? zaakceptowane pod tym względem żę nie będę ponosił dodatkowych kosztów. Pan zaproponował mi terminy instalacji od piątku przez wszystkie następne dni, z uwagi na umówione spotkania w piątek, ustaliłem termin na sobotę 11:00-13:00, termin dla mnie wręcz idealny. Co ciekawe na telefon od ekipy która miała przyjechać i wykonać wycenę instalacji, oraz zgodnie ze słowami technika (4) który próbował zainstalować kabel objerzeć również w mieszkaniu, się nie doczekałem. 

 

Godzina 20:54 kolejny telefon z infolinii, że jednak realizacja w tym terminie nie będzie możliwa, przepraszają za pomyłkę poprzedniej osoby, i najwcześniej w poniedziałek 24.05. Szczerze mówiąc rozwala mi to plany kolejnego tygodnia, ale niech stracę, 15:00-17:00 ma być ekipa. Nie wiem czy tego dnia faktycznie będzie czy nie będzie. 

 

Nie chodzi mi o wykonanie usługi naprawy, chodzi mi o to co jest mówione i jak ma być realizowane. Ja nie mówię że naprawa ma być wykonana na następny dzień, ale jeśli ktoś informuje mnie że tego dnia, najpóźniej następnego zadzoni ekipa i określi termin wykonania kosztorysu - to dla mnie oznacza że zadzoni. Kiedy każdego kolejnego dnia dzownię na infolinię z pytaniem kiedy zadzonią i uzyskuję informację że na pewno następnego dnia się odezwą - to oczekuje że ktoś się odezwie - nawet jakby podał że najwcześniej wycenę mogą wykonać za tydzień - ok, niech będzie za tydzień no problem, tylko niech ustali ten termin skoro takie dostałem zapewnienie. Nie wiem jak wykonano wycenę bez mojej obecności, bez wejścia do mieszkania, bez obejrzenia problemu - technik informował że to jest konieczne i że wtedy można też umówić dodatkowo wiercenie w mieszkaniu - mniejsza, byle doprowadzić kabel, może iść nawet drzwiami, byle zainstalowali przyłącze do mieszkania które działa.

 

Odnośnie języka hejtu, serio, chyba nie wiecie co to jest język hejtu, ja za takie zachowanie w pracy (odnośnie wymiany kabla) miałbym już na głowie policje, media i pewnie prokuraturę . No ale prywatnej firmie wolno olać i nie kontatkować się z klientem przez tyle dni, bo przecież jak będzie chciał zerwać umowę to jeszcze zapłaci karę. Jest to ostrzeżenie że nawet w mieście jak Warszawa gdzie infrastruktura stoi raczej na wysokim poziomie może być problem z poprowadzeniem kabla z klatki do mieszkania. Myślę że gdybym sprawy nie zgłosił tutaj, codziennie nie dzownił z pytaniem o ten obiecany kontakt to nie była by w żaden sposób ruszona, tak jak jeden technik wprost powiedział, że inni to zrzucają bo trzeba się napracować. 

 

Mam nadzieję żę w poniedziałek się w końcu uda.

Menedżer Społeczności
457 410 137

Re: Ile dni można czekać na wymianę kabla? MILIARD.

@dark przepraszam Cię za to zamieszanie. Tak jak wspominałem wcześniej - mam przyłożoną lupę na Twój przypadek.

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
Inspirator
6 3 0

Re: Ile dni można czekać na wymianę kabla? MILIARD.

Dziś odezwał się technik, ze względów losowych (stłuczka auta) bardzo prosił o przełożenie wizyty która miała być dziś. Nie bardzo mi to pasowało, ale ok, może to faktycznie przypadek losowy więc ma być jutro 17:00-19:00. Przy okazji zapytał czego ma dotyczyć wizyta - nie wiedział kompletnie nic na temat tego jak ma wyglądać instalacja, po krótce go poinformowałem że to ma być 5 wizyta, wiążąca się z przeciągnięciem kabla zgodnie z tym co napisali wcześniejsi technicy. Pozostaje mi mieć nadzieję że jutro jednak ktoś dotrze, bo w reszcie tego tygodnia już nie mam jak poprzekładać swoich aktywności. 

Tytan
1439 822 568

Re: Ile dni można czekać na wymianę kabla? MILIARD.

Jak wyżej wspomniał @Kamil trzymamy rękę na pulsie. 

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Inspirator
6 3 0

Re: Ile dni można czekać na wymianę kabla? MILIARD.

Wczoraj był jeszcze jeden telefon, że auto udało się naprawić i technik by jednak przyjechał, tyle że zdążyłem już przełożyć spotkania i musiałem iść do pracy. 
Dziś po 8 telefon z informacją że muszą do tego przyjechać w 2 osoby i czy da radę wcześniej, umówieni jesteśmy na tel bo nie wiem o której dziś wyjdę z pracy, ale może się uda. Te dwie osoby dają nadzieje że ktoś się zapoznał ze sprawą od strony technicznej. 

Moderator
11 13 8

Re: Ile dni można czekać na wymianę kabla? MILIARD.

@dark czy po wczorajszej wymianie okablowania wszystko jest w porządku i usługa funkcjonuje prawidłowo?