UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
Highlighted
-
Nie dotyczy
1062 0 57

Kończy się umowa

Za niedługi czas kończy się mi umowa i chcę ją przedłużyć na kolejne dwa lata, na stronie UPC mam propozycje dla mnie za 165zł ale nie o to chodzi, nie mogę zrozumieć dlaczego za instalacje i aktywacje mam płacić prawie 50zł? Przecież mam już wszystko zainstalowane i aktywowane, czemu nowi klienci płacą 1zł za instalacje i aktywacje a stary klient jak chce przedłużyć umowę musi przepłacać?

14 ODPOW. 14
Nauczyciel
514 376 46

Re: Kończy się umowa

Skontaktuj sie z DUK i wytlumacz im jak sprawa wygląda 

813813813 i popros o przelaczenie do działu utrzymania klienta.

Było to już opisywane na społeczności.

Lenistwo nie zna granic

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Omnibus
471 98 3

Re: Kończy się umowa

 W jakim czasie przed końcem obowiązujące umowy można się spodziewać pierwszych propozycji na Moje UPC?

...................................................................................................................................................
C+>HBO GO>NETFLIX UHD>AMAZON PRIME VIDEO
"Przyszłość to serwisy internetowe, gdzie zapłacisz i obejrzysz w dowolnym momencie oraz bez reklam."
GDA
Pan Abonent ;-)
1270 654 100

Re: Kończy się umowa

@- umowy w UPC podpisywane sa na czas nieoznaczony

wiec nie mozna powiedziec  ze umowa sie kończy dopoki jej nie wypowiesz

 

@Szeptacz sprawdz w Moje UPC czy juz nie masz propozycji, ja praktycznie caly czas mam oferty zmiany usług

 

-
Nie dotyczy
1062 0 57

Re: Kończy się umowa


@GDAnapisał(a):

@- umowy w UPC podpisywane sa na czas nieoznaczony

wiec nie mozna powiedziec  ze umowa sie kończy dopoki jej nie wypowiesz

 

@Szeptacz sprawdz w Moje UPC czy juz nie masz propozycji, ja praktycznie caly czas mam oferty zmiany usług

 


Właśnie już mam propozycje zmiany usług ale nie o to mi chodzi. Chce wiedzieć dlaczego mam płacić za instalacje i aktywacje prawie 50zł???20190223_154441.jpgA nowy kliet płaci 1zł. Dlaczego ja mam płacić więcej jak wszystko mam już podłączone????

Wykładowca
721 173 26

Re: Kończy się umowa

@-, zadzwoń do DUK, negocjuj. Nie dość że pozbędziesz się tej opłaty, to jeszcze obniżysz abonament. Tylko się odpowiednio przygotuj do rozmowy. 

-
Nie dotyczy
1062 0 57

Re: Kończy się umowa


@zylxnapisał(a):

@-, zadzwoń do DUK, negocjuj. Nie dość że pozbędziesz się tej opłaty, to jeszcze obniżysz abonament. Tylko się odpowiednio przygotuj do rozmowy. 


Odpowienidnio mam się przygotować do rozmowy? To znaczy jak mam się przygotować, co powiedzieć?

Wykładowca
721 173 26

Re: Kończy się umowa

@-, Takie porady są tutaj niemile widziane. 

Nauczyciel
550 132 6

Re: Kończy się umowa


@-napisał(a):

@zylxnapisał(a):

@-, zadzwoń do DUK, negocjuj. Nie dość że pozbędziesz się tej opłaty, to jeszcze obniżysz abonament. Tylko się odpowiednio przygotuj do rozmowy. 


Odpowienidnio mam się przygotować do rozmowy? To znaczy jak mam się przygotować, co powiedzieć?


Jeden argument już sam podałeś, że nowi klienci mają taniej, resztę sam poszukaj


_____________________________________


-
Nie dotyczy
1062 0 57

Re: Kończy się umowa


@-napisał(a):

@GDAnapisał(a):

@- umowy w UPC podpisywane sa na czas nieoznaczony

wiec nie mozna powiedziec  ze umowa sie kończy dopoki jej nie wypowiesz

 

@Szeptacz sprawdz w Moje UPC czy juz nie masz propozycji, ja praktycznie caly czas mam oferty zmiany usług

 


Właśnie już mam propozycje zmiany usług ale nie o to mi chodzi. Chce wiedzieć dlaczego mam płacić za instalacje i aktywacje prawie 50zł???20190223_154441.jpgA nowy kliet płaci 1zł. Dlaczego ja mam płacić więcej jak wszystko mam już podłączone????


To i tak jest tylko 5zł drożej z HBO i z internetem 300Mb, to się chyba opłaca?

Wykładowca
721 173 26

Re: Kończy się umowa

@-, prawdopodobnie nie 

-
Nie dotyczy
1062 0 57

Re: Kończy się umowa


@zylxnapisał(a):

@-, Takie porady są tutaj niemile widziane. 


Ja jestem trochę nerwowy i bardzo niecierpliwy to nie wiem czy takie negocjacje miałyby jakiś sens

Wykładowca
721 173 26

Re: Kończy się umowa

@-, Kto bogatemu zabronii. Twoje pieniądze. 

Omnibus
471 98 3

Re: Kończy się umowa


@zylxnapisał(a):

@-, Takie porady są tutaj niemile widziane. 


...czyli na łamach tego forum nie można porozmawiać o wynegocjowanych warunkach umów z UPC?O propozycjach z infolinii , DUK?

Nie śledzę na bieżąco każdego tematu, a tego typu treści pojawiają się dość rzadko.

...................................................................................................................................................
C+>HBO GO>NETFLIX UHD>AMAZON PRIME VIDEO
"Przyszłość to serwisy internetowe, gdzie zapłacisz i obejrzysz w dowolnym momencie oraz bez reklam."
Moderator
922 601 148

Re: Kończy się umowa


@Szeptacz napisał(a):

@zylxnapisał(a):

@-, Takie porady są tutaj niemile widziane. 


...czyli na łamach tego forum nie można porozmawiać o wynegocjowanych warunkach umów z UPC?O propozycjach z infolinii , DUK?

Nie śledzę na bieżąco każdego tematu, a tego typu treści pojawiają się dość rzadko.


Można o ile nie zostaną naruszone Zasady Społeczności UPC.

 

Temat wyczyściłem, ze spamu i postów naruszających wspomniane zasady. 

 

@- następnym razem zadaj sobie proszę więcej wysiłku i umieść temat w odpowiednim dziale. Co do opłaty instalacyjnej/aktywacyjnej to wynika ona z Regulaminu Promocji. Nie musisz przecież zgadzać się na nowe warunki i nową promocję - to w pełni dobrowolna kwestia.

UWAGA! Obecnie z powodów rodzinnych przebywam na urlopie i nie pełnię obowiązków moderatora Społeczności UPC. Najwcześniej można się spodziewać mojego powrotu po 7 kwietnia. Nie odpisuję na wiadomości prywatne i nie biorę czynnego udziału w życiu Społeczności UPC. Pod moją nieobecność wszystkie sprawy prywatne proszę kierować do pozostałych moderatorów. Moim bezpośrednim zastępcą jest Adrian, któremu przekazałem wszystkie niedokończone sprawy przesłane w wiadomościach prywatnych. Pozdrawiam całą Społeczność UPC Polska.

 

GMateusz, Moderator Społeczności UPC