UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
Highlighted
-
Nie dotyczy
1062 0 57

Kończy się umowa

Za niedługi czas kończy się mi umowa i chcę ją przedłużyć na kolejne dwa lata, na stronie UPC mam propozycje dla mnie za 165zł ale nie o to chodzi, nie mogę zrozumieć dlaczego za instalacje i aktywacje mam płacić prawie 50zł? Przecież mam już wszystko zainstalowane i aktywowane, czemu nowi klienci płacą 1zł za instalacje i aktywacje a stary klient jak chce przedłużyć umowę musi przepłacać?

14 ODPOW. 14
Nauczyciel
514 376 46

Re: Kończy się umowa

Skontaktuj sie z DUK i wytlumacz im jak sprawa wygląda 

813813813 i popros o przelaczenie do działu utrzymania klienta.

Było to już opisywane na społeczności.

Lenistwo nie zna granic

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Omnibus
471 98 3

W jakim czasie przed końcem obowiązujące umowy można się spodziewać pierwszych propozycji na Moje UPC?

...................................................................................................................................................
C+>HBO GO>NETFLIX UHD>AMAZON PRIME VIDEO
"Przyszłość to serwisy internetowe, gdzie zapłacisz i obejrzysz w dowolnym momencie oraz bez reklam."
GDA
Pan Abonent ;-)
1270 654 100

@- umowy w UPC podpisywane sa na czas nieoznaczony

wiec nie mozna powiedziec  ze umowa sie kończy dopoki jej nie wypowiesz

@Szeptacz sprawdz w Moje UPC czy juz nie masz propozycji, ja praktycznie caly czas mam oferty zmiany usług

-
Nie dotyczy
1062 0 57

@GDAnapisał(a):

@Szeptacz sprawdz w Moje UPC czy juz nie masz propozycji, ja praktycznie caly czas mam oferty zmiany usług