UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
Użytkownik
3 0 0

Moja przygoda z upc

Witam. 

 

Chciałbym opisać moją przygodę z UPC i trochę pomarudzić na sposób traktowania klienta. 

 

Dnia 3go Maja 2018 roku zgłosiłem przez kontakt z bok nieprawidłowości w działaniu telewizji (straszna pikselizacja obrazu) telewizja praktycznie nie do oglądania proceder trwał już kilkanaście tygodni. Wcześniej wzywałem dwa razy technika. Raz przyjechał posprawdzal podłączenie, akurat wtedy nie było pikselizacji jak na złość, technik stwierdził ze jest ok, 15 minut po tym jak wyszedł zaczeło się znowu. Zadzwoniłem do niego, czy mógłby się wrócić? Usłyszałem że nie, że muszę przez centrale znowu zgłaszać i umawiać się na termin. Tak zrobiłem. Dwa dni później miał przyjechać max do 12:00 (tak się dogadałem na infolinii) bo musiałem o tej godzinie już wychodzić do pracy. Technik zadzwonił 12:15 że jest pod blokiem, ja już w drodze do pracy... Powiedziałem że umówie znów przez infolinie wizyte, Technik stwierdził żeby tego noe robić, on podjedzie innego dnia. Zadzwonił chyba dwa dni później że jest pod blokiem, ale ja byłem w pracy. 

 

 

Napisałem wcześniej wspomnianego maila, opisałem sprawę, poprosiłem o pomoc. Była szybka odpowiedź telefoniczna z infolinii 5 maja, ale byłem w pracy i nie mogłem odebrać. Dostałem wiadomość tego dnia że próbował się ktoś kontaktować i nie doszło do skutku (telefon był 1 raz). Zostałem poinformowany, jak mogę zgłosić przez infolinię. Skontaktowalem się z infolinią i dostałem info, że technik był sprawdzał i że jest ok. Zasugerowano mi ze to wina telewizora.

Wezwałem serwis do Tv, sprawdzili, telewizor sprawny, wina dostawcy telewizji.

Miałem wyjazd, zresztą rzadko oglądam telewizję. Olałem temat. W listopadzie miałem trochę wolnego. Postanowiłem pooglądać telewizję. Zonk, nie da się. Taka pikselizacja że dramat. Nagrałem filmiki, wysłałem do bok 19go listopada. Kilka dni później telefon od bok i umówienie wizyty serwisowej. W dniu wizyty nikt się nie zjawił... Kontakt z bok, oni nie wiedza co sie stało, mają zaznaczone że naprawione, oddzwonią. Telefonu brak. 27 grudnia dostaje wiadomość: " 

Szanowny Panie

Dziękuję za dokładne nakreślenie poniższej sprawy przesłanej w dniu 19/11/2018.

Z informacji odnotowanych w systemie abonenckim wynika, że w po wizycie serwisowej z dnia 21/11/2018 udało się przywrócić prawidłowe działanie usługi telewizyjnej.

Liczę na to, że więcej tego typu zdarzeń nie będzie miało miejsca.

Przepraszam za nieprawidłowości w dostępie do Telewizji UPC oraz wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.

 

Jednocześnie zapewniam, że dołożymy wszelkich starań by zapobiegać takim sytuacjom w przyszłości." 

 

Odpisałem że nie... (Troszkę się wkurzyłem)

 

Dostaje odpowiedź 31 stycznia 2019 roku! O treści:

 

Szanowny Panie

Dziękuję za dokładne przedstawienie poniższego zgłoszenia z dnia 27/12/2018.

Z uwagi na konieczność dodatkowej weryfikacji przedstawionych niedogodności proszę niezwłocznie skontaktować się z Działem Technicznym naszej firmy w trakcie takiej sytuacji, co umożliwi natychmiastową diagnozę i szybsze przywrócenie ich prawidłowego działania.

 

Jesteśmy do dyspozycji pod numerem telefonu 813 813 813 (opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora) w godzinach 7:00-23:00 lub poprzez dowolny kanał kontaktu dostępny według ścieżki na stronie internetowej: https://www.upc.pl/pomoc/kontakt/#/klient-indywidualny/pomoc-techniczna/

 

W celu udzielenia pomocy i weryfikacji zdarzenia chciałem się z Panem skontaktować telefonicznie dzwoniąc na podany numer kontaktowy 5********, jednak rozmowa nie doszła do skutku.

 

Przepraszam za utrudnione korzystanie z usługi telewizyjnej oraz za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.

 

Jednocześnie zapewniam, że dołożymy wszelkich starań by zapobiegać takim sytuacjom w przyszłości.

 

Mam nadzieję, że nasza dalsza współpraca będzie przebiegała bez zastrzeżeń.

 

 

Informuję, że po otrzymaniu tej wiadomości może do Pana zostać wysłana krótka ankieta. Udzielając odpowiedzi na zadane pytania będzie Pan mógł ocenić moją pracę i zaangażowanie w rozwiązanie Pana sprawy w skali od 0 do 10 punktów, gdzie 10 oznacza najwyższą ocenę. Zachęcam do wyrażenia swojej opinii i już teraz dziękuję za podzielenie się nią z nami.

 

 

 

Szczęka mi opadła.

 

Odpisałem dzień później. Na drugi dzień telefon z infolinii a właściwie dwa (jeden po drugim), cóż nie mogłem w danej chwili odebrać, miałem spotkanie.

 

8 marca 2019 roku odpowiedź:

 

Szanowny Panie

Dziękuję za czas poświęcony na przekazanie zgłoszenia drogą elektroniczną w dniu 01.02.2019.

Zgodnie ze wcześniejszą informacją, niezbędna jest ponowna weryfikacja sygnału telewizyjnego dostarczanego do Pana mieszkania.

Próbowałem skontaktować się z Panem telefonicznie, jednak moje połącznia nie zostały odebrane.

Uprzejmie proszę o kontakt z działem technicznym poprzez Asystenta kontaktu UPC, pozwalającego wybrać dowolny, najbardziej korzystny sposób otrzymania wsparcia (ścieżka dostępu: https://www.upc.pl/pomoc/kontakt/#/klient-indywidualny/pomoc-techniczna/nieprawidlowe-dzialanie-uslu...).

Serdecznie przepraszam za niedogodności, na jakie został Pan narażony w wyniku zaistniałej sytuacji oraz za wydłużony czas odpowiedzi. Liczę, że nasza dalsza współpraca będzie przebiegała bez zastrzeżeń.

 

 

Stwierdziłem że mam już dość tego absurdu. Odpisałem że czekam 14 dni na naprawę i zgłaszam sprawę do rzecznika praw konsumenta.

 

I tu po prostu magia. Bez wizyty serwisanta obraz żyleta po tygodniu!!! Nagle nie ma problemów z pikselizacją! Normalnie cud!!

 

 

Nie dostałem żadnych przeprosin, info choćby smsa.

 

 

 

Ostatnio wiecej czasu spedzam w domu, chciałby czasem pogapić się na telewizję pomyślałem że fajnie by było przedłużyć umowę i zamówić jakiś wiekszy pakiet internetu i tv (skoro teraz taki ładny obraz). Napisałem do bok że w sumie skończyła mi się umowa i mogę przedłużyć umowę, i czy ze względu na to że placiłem za tv przez dłuuuuugi czas i nie mogłem z niej korzystać mogę liczyć na ciut lepszą ofertę? Wysłałem wiadomość 10tego czerwca. 

 

15 lipca dostałem odpowiedź, że będzie się kontaktował dział obsługi klienta. 

 

Do dziś czekam na kontakt...

 

 

Moje pytanie brzmi: czy tak to powinno wyglądać? Czy to jest poważne podejście do klienta?? Gdyby nie działający dobrze internet i fakt że nie jestem tvmaniakiem to dawno bym zrezygnował z usług...

 

Nie jestem jakimś złośliwym człowiekiem ale jak ja mam zareagować na takie traktowanie mnie jako klienta? 

 

12 ODPOW. 12
Zawodowiec
399 154 30

Re: Moja przygoda z upc

Kontaktowali się wielokrotnie, ale nie mogłeś odebrać...  Więc jaka tu niby wina upc?

Jeśli chodzi o pikselizację może był jakiś probkem np w bloku/na ulicy i jak to naprawili to i u Ciebie sygnał się poprawił. Na pewno nic do rzeczy nie miał fakt straszenia rzecznikami, zbieg okoliczności, upc to nie jakaś mała firemka która miała by się tego bać 😂

 

A jeśli jesteś zainteresowany ofertą to najlepiej samemu przedzwonić, może nie masz zgód marketingowych i dlatego nikt w tej sprawie nie oddzwonił

 

 

Użytkownik
3 0 0

Re: Moja przygoda z upc

Drogi Informatyqu, czytałeś to co napisałem?

Rozumiem że uważasz że to moja wina? A UPC nie ma nic do zarzucenia? Bo przecież były tak liczne kontakty z ich strony... 😏

 

Oddzwanialem, ale łączyło mnie z osobą która nie miała pojęcia o sprawie i nie potrafiła mnie przełączyć

 

Nowy blok więc z instalacją ok. Światłowód. Internet śmiga swietnie.

 

Dzwoniłem sam po oferte. Na mój adres dostałem gorszą ofertę niż można dostać w innych kanałach dystrybucji.

 

Co to za standard obsługi?

Czy ja wymagam za dużo?

Zawodowiec
399 154 30

Re: Moja przygoda z upc

Tak przeczytasłem Twoje wypociny i jak najbardziej z tym serwisem czy pikselizacją jest to wina UPC.

 

Ale próbowali się kontaktować wielokrotnie, nikt sprawy nie olał, a to że Ty byłeś w pracy, to co na to moga konsultanci ? A jak dzwonisz do ups trafiasz do 1 wolnej osoby i nie mają możliwości przełączania do konkretnej osoby, ba może też po prostu już osoba zajmującą się tą sprawą nie pracowała, nie siedzą w końcu całą dobę tylko pracują na zmiany

I normalna sprawa, że inny konsultant nic nie wiedział o sprawiem, bo skąd ? Musiałby najpierw przeczytać jakieś notatki z Twojego konta jeśli były sporządzone :|

 

 

A to, że nie każdy kanał kontaktu ma każdą promocje wiadomo od zawsze, przeczytaj dowolny regulamin promocji i jest jasno podane, że zależne od kanału kontaktu i po prsotu konsultant zaproponował Ci to co widział w systemie, w każdym korpo tak to działa.

Pewnie też poróenywałeś ofertę np ze strony która jest DLA NOWYCH klientów zazwyczaj, więc Ty z tej promocji skorzystać nie możesz, bo jesteś obecnym klientem.


Ankieta ? nikt na to nie ma wpływu, są (zresztą jak w każdej chyba firmie) rozsyłane LOSOWO przez AUTOMAT i to i nie ważne czy sprawa zostałą rozwiązana czy nie to ankieta zostaje wysłana, przez co później tylko obrywają konsultanci po premii, bo zwykle nic nie zawinił, a przyjdzie taka ankieta i klient się wyrzyje i poleci po ocenach


PS: Nie wiem też jakiej za bardzo pomocy oczekujesz tutaj na forum, bo chyba jedyne co możemy Ci zaproponować to złożenie reklamacji 

PS2: Straszenie rzecznikami ogromnej korpo ?  Zbieg okoliczności, że akurat się poprawiło, a jeszcze co do serwisanta, to jeśli był w momencie w któym wszystko było OK, to jeśli jego miernik pokazuje, że jest wszystko OK to tak na prawedę co ma zrobić ? Jasnowidzem nie jest i nie wie czy za 15 min będzie w porządku czy nie, dlatego zakłócenia występujące okresowo zwykle naprawia sięzdecydowanie dłużej, bo zanim się zlokalizuje źródło tych zakłóceń to to torchę trwa, bo zwykle wygląda to tak, że technik jest na miejscu i nagle magicznie się poprawia  złośliwość rzeczy martwych

PS3: A to, że naprawa trwałą bardzo długo, szczerze czy to wina UPC ? Po części pewnie tak, ale nie wiadomo czy to samo działo się u sąsiadów, bo jeśli nie, a Ty nie odbierałeś telefonów to po pewnym czasie po prostu mogli sprawę olać i zostawić do czasu aż się zaczniesz kontaktować, w końcu w robocie nikt nie ma czasu zwonić w kółko do tej samej osoby która... nie odbiera telefónów

 

Edit: Coś ta moja wypowiedź taka porozrzucana trochę, ale jeszcze dorzuce, SPRAW TECHNICZNYCH NIGDY NIE ZGŁASZAJ W BOK, jeśli chodzi o lokalne punkty to są to zwykłe salony sprzedaży, jak chcesz szybko uzyskać pomoć to bezpośrednio 813 813 813 z działem technicznym lub przez czat, bo załatwiając to przez lokalne biura tylko się przedłuża ta ścieżka. W salonach sprzedaży jak sama nazwa wskazuje sprawami technicznymi się nie zajmują, a   i tak skontaktują się z infolinią!

Nauczyciel
648 166 6

Re: Moja przygoda z upc

Prawdopodobnie wypowiedzenie umowy skutkowaloby szybszym kontaktem ze strony UPC.

Jeśli w Twoim bloku działa konkurencja (zwykle dla nowych są bardzo atrakcyjne oferty a UPC tu nie jest wyjątkiem), to może być dobry punkt od rozpoczęcia rozmowy z konsultantem.

* Gdyby spotkaly mnie wyżej opisane problemy z odbiorem telewizji nie mialbym tyle cierpliwości...

.....................................................................................................
Max, Eleven, HBO GO, C+ Prestige, Netflix 4K, Amazon Prime Video
Innowator
14 7 1

Re: Moja przygoda z upc

Zamiast czekać, to powinieneś kontaktować się z działem utrzymania klienta, czy jak to się tam nazywa , telefonicznie, albo poprzez czat. Jeśli masz możliwość wypowiedzenia umowy, to zrób to na stronie albo listownie poleconym. 

 

Ja byłem niedawno zmuszony wypowiedzieć umowę, i zrobiłem to poprzez formularz na stronie UPC. Nie czekałem na kontakt, tylko na drugi dzień za telefon i kontakt z działem utrzymania klienta z pytaniem, czy moje wypowiedzenie już jest w systemie. 

Przy miłej spokojnej i rzeczowej rozmowie z przesympatyczną panią konsultanktą załatwiliśmy wszystko jak należy, i dostałem atrakcyjną ofertę, lepszą od poprzedniej, i obie strony są zadowolone 

 

A nowe oferty z atrakcyjnymi pakietami są kierowane do nowych klientów, bo tylko w ten sposób każdy operator może "złapać" nowego klienta. Starzy mają pod górkę , co wcale nie oznacza, że nie można powalczyć o lepszą umowę. Można  

 

 

 

 

Użytkownik
3 0 0

Re: Moja przygoda z upc

Ale Wy naprawdę uważacie że zachowanie upc na posczególnych szczeblach tak powinno wygladać? Czy te kontakty ze strony upc naprawde były takie liczne? Uważacie że tak powinna wyglądać obsługa klienta, podejście czy w ogóle?

Pracuje w duzej korporacji handlowo usługowej, i gdyby u mnie tak wyglądało podejście do klienta to by ludzie pracę stracili, no proszę Was. Naprawdę?

 

Z mojej strony mogę dodać, że zawsze byłem miły podczas rozmowy

 

P.s. jaki jest numer do działu utrzymania klienta?

Innowator
14 7 1

Re: Moja przygoda z upc

Możesz spróbować poprzez czat, o tu :

 

https://www.upc.pl/pomoc/kontakt/#/klient-indywidualny/pomoc-w-innych-tematach/14-dniowe-odstapienie...

 

Albo przez ogólny numer 813-813-813 i przy połączeniu z jakimkolwiek  konsultantem zapytaj, albo od razu poproś o połączenie z działem utrzmania klienta. 

Zawodowiec
399 154 30

Re: Moja przygoda z upc

813 813 813 i ktoś musi Cie przełączyć, bo nie można bezpośrednio do nich trafić chyba, że przez czat

 

 

PS Uprzedzili o parę sek

Innowator
14 7 1

Re: Moja przygoda z upc

Dodam tylko, że połączyć się z kimś na czacie jest, jakby to powiedzieć ... trzeba dużej kawy w kubku , ale udaje się, bo często w ten sposób się kontaktuję z UPC gdy powiedzmy wi-free nie działa-ło w fonie 

Naukowiec
1213 363 52

Re: Moja przygoda z upc


@Informatygnapisał(a):

813 813 813 i ktoś musi Cie przełączyć, bo nie można bezpośrednio do nich trafić chyba, że przez czat

 

 

PS Uprzedzili o parę sek


Nie jest to prawda, ale jak wkleję bezpośredni numer publicznie to szybko wykasują. 

Highlighted
Zawodowiec
399 154 30

Re: Moja przygoda z upc

@zylx  nieoficjalnmych numerów znam co najmniej kilka, ale nie nadają się one do publicznego ujawnienia, zwłaszcza, że wiązało by się to z szybką kasają jak nie banem na forum

 

Ale z oficjalnych metod polecam przez czat, sam się zwykle tam kontaktuje. Wgl czat to jedna z rzeczy której brakuje mi u konkurencji, ale trochę odbiegam od tematu

 

 

 

A wracając do tematu to jakiś większych zastrzeżeń nie mam do jupisi, ktoś nie odbiera kilka razy to się olewa sprawę i tyle, nikt sobie czasu nie będzie marnować jak klient nie odbiera i tutaj w 100% popieram upc, 3 próby kontaktu, jak nie ma odzweu to o sprawie zapominasz.

Sorry, ale sam podałeś, że się nie kontaktowałeś, nie odbierałeś itd, jeśli komuś zależy na naprawie to chociaż podaje nr kontaktowy innej osoby która jest zaangażowana w sprawę i będzie mogła odebrać, albo chociaż podajesz info konsultantom  z upc że mają się kontaktować np po 16

 

 

 

PS: Poza tym to co napisałem jest prawdą, bo z 813 813 813 IVR nie udostępnia możliwości przełączenia bezpośrednio do działu utrzymania, to że dzwonisz na inny numer to automatycznie pomijasz infolinię i absolutnie nie jest to oficjalny kanał kontaktu

 

Moderator
50 31 15

Re: Moja przygoda z upc

@Paweł84  Witamy na naszej Społeczności. 

 

Przykro mi w związku z nieprawidłowościami, których doświadczyłeś, niemniej jednak staramy się, aby nasza obsługa była na jak najwyższym poziomie, dlatego dziękuję za czas poświęcony na napisanie posta oraz przekazanie swojej opinii.

 

Zgodnie z informacjami, które już otrzymałeś od użytkowników naszej Społeczności, pomoc techniczną możesz uzyskać poprzez oficjalne ścieżki kontaktu tj. pod numerem telefonu 813 813 813 lub korzystając z Asystenta kontaktu: https://www.upc.pl/pomoc/kontakt/#/klient-indywidualny/pomoc-techniczna/nieprawidlowe-dzialanie-uslu...

 

W kwestii przedłużenia oferty, mogę przekazać sprawę do odpowiedniego Działu naszej firmy, natomiast prosiłbym o podanie danych Abonenta w prywatnej wiadomości.

 

Pozdrawiam 

Adrian