UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
Użytkownik
3 0 0

Moja przygoda z upc

Witam. 

 

Chciałbym opisać moją przygodę z UPC i trochę pomarudzić na sposób traktowania klienta. 

 

Dnia 3go Maja 2018 roku zgłosiłem przez kontakt z bok nieprawidłowości w działaniu telewizji (straszna pikselizacja obrazu) telewizja praktycznie nie do oglądania proceder trwał już kilkanaście tygodni. Wcześniej wzywałem dwa razy technika. Raz przyjechał posprawdzal podłączenie, akurat wtedy nie było pikselizacji jak na złość, technik stwierdził ze jest ok, 15 minut po tym jak wyszedł zaczeło się znowu. Zadzwoniłem do niego, czy mógłby się wrócić? Usłyszałem że nie, że muszę przez centrale znowu zgłaszać i umawiać się na termin. Tak zrobiłem. Dwa dni później miał przyjechać max do 12:00 (tak się dogadałem na infolinii) bo musiałem o tej godzinie już wychodzić do pracy. Technik zadzwonił 12:15 że jest pod blokiem, ja już w drodze do pracy... Powiedziałem że umówie znów przez infolinie wizyte, Technik stwierdził żeby tego noe robić, on podjedzie innego dnia. Zadzwonił chyba dwa dni później że jest pod blokiem, ale ja byłem w pracy. 

 

 

Napisałem wcześniej wspomnianego maila, opisałem sprawę, poprosiłem o pomoc. Była szybka odpowiedź telefoniczna z infolinii 5 maja, ale byłem w pracy i nie mogłem odebrać. Dostałem wiadomość tego dnia że próbował się ktoś kontaktować i nie doszło do skutku (telefon był 1 raz). Zostałem poinformowany, jak mogę zgłosić przez infolinię. Skontaktowalem się z infolinią i dostałem info, że technik był sprawdzał i że jest ok. Zasugerowano mi ze to wina telewizora.

Wezwałem serwis do Tv, sprawdzili, telewizor sprawny, wina dostawcy telewizji.

Miałem wyjazd, zresztą rzadko oglądam telewizję. Olałem temat. W listopadzie miałem trochę wolnego. Postanowiłem pooglądać telewizję. Zonk, nie da się. Taka pikselizacja że dramat. Nagrałem filmiki, wysłałem do bok 19go listopada. Kilka dni później telefon od bok i umówienie wizyty serwisowej. W dniu wizyty nikt się nie zjawił... Kontakt z bok, oni nie wiedza co sie stało, mają zaznaczone że naprawione, oddzwonią. Telefonu brak. 27 grudnia dostaje wiadomość: " 

Szanowny Panie

Dziękuję za dokładne nakreślenie poniższej sprawy przesłanej w dniu 19/11/2018.

Z informacji odnotowanych w systemie abonenckim wynika, że w po wizycie serwisowej z dnia 21/11/2018 udało się przywrócić prawidłowe działanie usługi telewizyjnej.

Liczę na to, że więcej tego typu zdarzeń nie będzie miało miejsca.

Przepraszam za nieprawidłowości w dostępie do Telewizji UPC oraz wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.

 

Jednocześnie zapewniam, że dołożymy wszelkich starań by zapobiegać takim sytuacjom w przyszłości." 

 

Odpisałem że nie... (Troszkę się wkurzyłem)

 

Dostaje odpowiedź 31 stycznia 2019 roku! O treści:

 

Szanowny Panie

Dziękuję za dokładne przedstawienie poniższego zgłoszenia z dnia 27/12/2018.

Z uwagi na konieczność dodatkowej weryfikacji przedstawionych niedogodności proszę niezwłocznie skontaktować się z Działem Technicznym naszej firmy w trakcie takiej sytuacji, co umożliwi natychmiastową diagnozę i szybsze przywrócenie ich prawidłowego działania.

 

Jesteśmy do dyspozycji pod numerem telefonu 813 813 813 (opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora) w godzinach 7:00-23:00 lub poprzez dowolny kanał kontaktu dostępny według ścieżki na stronie internetowej: https://www.upc.pl/pomoc/kontakt/#/klient-indywidualny/pomoc-techniczna/

 

W celu udzielenia pomocy i weryfikacji zdarzenia chciałem się z Panem skontaktować telefonicznie dzwoniąc na podany numer kontaktowy 5********, jednak rozmowa nie doszła do skutku.

 

Przepraszam za utrudnione korzystanie z usługi telewizyjnej oraz za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.

 

Jednocześnie zapewniam, że dołożymy wszelkich starań by zapobiegać takim sytuacjom w przyszłości.

 

Mam nadzieję, że nasza dalsza współpraca będzie przebiegała bez zastrzeżeń.

 

 

Informuję, że po otrzymaniu tej wiadomości może do Pana zostać wysłana krótka ankieta. Udzielając odpowiedzi na zadane pytania będzie Pan mógł ocenić moją pracę i zaangażowanie w rozwiązanie Pana sprawy w skali od 0 do 10 punktów, gdzie 10 oznacza najwyższą ocenę. Zachęcam do wyrażenia swojej opinii i już teraz dziękuję za podzielenie się nią z nami.

 

 

 

Szczęka mi opadła.

 

Odpisałem dzień później. Na drugi dzień telefon z infolinii a właściwie dwa (jeden po drugim), cóż nie mogłem w danej chwili odebrać, miałem spotkanie.

 

8 marca 2019 roku odpowiedź:

 

Szanowny Panie

Dziękuję za czas poświęcony na przekazanie zgłoszenia drogą elektroniczną w dniu 01.02.2019.

Zgodnie ze wcześniejszą informacją, niezbędna jest ponowna weryfikacja sygnału telewizyjnego dostarczanego do Pana mieszkania.

Próbowałem skontaktować się z Panem telefonicznie, jednak moje połącznia nie zostały odebrane.

Uprzejmie proszę o kontakt z działem technicznym poprzez Asystenta kontaktu UPC, pozwalającego wybrać dowolny, najbardziej korzystny sposób otrzymania wsparcia (ścieżka dostępu: https://www.upc.pl/pomoc/kontakt/#/klient-indywidualny/pomoc-techniczna/nieprawidlowe-dzialanie-uslu...).

Serdecznie przepraszam za niedogodności, na jakie został Pan narażony w wyniku zaistniałej sytuacji oraz za wydłużony czas odpowiedzi. Liczę, że nasza dalsza współpraca będzie przebiegała bez zastrzeżeń.

 

 

Stwierdziłem że mam już dość tego absurdu. Odpisałem że czekam 14 dni na naprawę i zgłaszam sprawę do rzecznika praw konsumenta.

 

I tu po prostu magia. Bez wizyty serwisanta obraz żyleta po tygodniu!!! Nagle nie ma problemów z pikselizacją! Normalnie cud!!

 

 

Nie dostałem żadnych przeprosin, info choćby smsa.

 

 

 

Ostatnio wiecej czasu spedzam w domu, chciałby czasem pogapić się na telewizję pomyślałem że fajnie by było przedłużyć umowę i zamówić jakiś wiekszy pakiet internetu i tv (skoro teraz taki ładny obraz). Napisałem do bok że w sumie skończyła mi się umowa i mogę przedłużyć umowę, i czy ze względu na to że placiłem za tv przez dłuuuuugi czas i nie mogłem z niej korzystać mogę liczyć na ciut lepszą ofertę? Wysłałem wiadomość 10tego czerwca. 

 

15 lipca dostałem odpowiedź, że będzie się kontaktował dział obsługi klienta. 

 

Do dziś czekam na kontakt...

 

 

Moje pytanie brzmi: czy tak to powinno wyglądać? Czy to jest poważne podejście do klienta?? Gdyby nie działający dobrze internet i fakt że nie jestem tvmaniakiem to dawno bym zrezygnował z usług...

 

Nie jestem jakimś złośliwym człowiekiem ale jak ja mam zareagować na takie traktowanie mnie jako klienta? 

 

8 ODPOW. 8
Użytkownik
3 0 0

Re: Moja przygoda z upc

Drogi Informatyqu, czytałeś to co napisałem?

Rozumiem że uważasz że to moja wina? A UPC nie ma nic do zarzucenia? Bo przecież były tak liczne kontakty z ich strony... 😏

 

Oddzwanialem, ale łączyło mnie z osobą która nie miała pojęcia o sprawie i nie potrafiła mnie przełączyć

 

Nowy blok więc z instalacją ok. Światłowód. Internet śmiga swietnie.

 

Dzwoniłem sam po oferte. Na mój adres dostałem gorszą ofertę niż można dostać w innych kanałach dystrybucji.

 

Co to za standard obsługi?

Czy ja wymagam za dużo?

-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: Moja przygoda z upc

Prawdopodobnie wypowiedzenie umowy skutkowaloby szybszym kontaktem ze strony UPC.

Jeśli w Twoim bloku działa konkurencja (zwykle dla nowych są bardzo atrakcyjne oferty a UPC tu nie jest wyjątkiem), to może być dobry punkt od rozpoczęcia rozmowy z konsultantem.

* Gdyby spotkaly mnie wyżej opisane problemy z odbiorem telewizji nie mialbym tyle cierpliwości...

Innowator
28 8 1

Re: Moja przygoda z upc

Zamiast czekać, to powinieneś kontaktować się z działem utrzymania klienta, czy jak to się tam nazywa , telefonicznie, albo poprzez czat. Jeśli masz możliwość wypowiedzenia umowy, to zrób to na stronie albo listownie poleconym. 

 

Ja byłem niedawno zmuszony wypowiedzieć umowę, i zrobiłem to poprzez formularz na stronie UPC. Nie czekałem na kontakt, tylko na drugi dzień za telefon i kontakt z działem utrzymania klienta z pytaniem, czy moje wypowiedzenie już jest w systemie. 

Przy miłej spokojnej i rzeczowej rozmowie z przesympatyczną panią konsultanktą załatwiliśmy wszystko jak należy, i dostałem atrakcyjną ofertę, lepszą od poprzedniej, i obie strony są zadowolone 

 

A nowe oferty z atrakcyjnymi pakietami są kierowane do nowych klientów, bo tylko w ten sposób każdy operator może "złapać" nowego klienta. Starzy mają pod górkę , co wcale nie oznacza, że nie można powalczyć o lepszą umowę. Można  

 

 

 

 

Użytkownik
3 0 0

Re: Moja przygoda z upc

Ale Wy naprawdę uważacie że zachowanie upc na posczególnych szczeblach tak powinno wygladać? Czy te kontakty ze strony upc naprawde były takie liczne? Uważacie że tak powinna wyglądać obsługa klienta, podejście czy w ogóle?

Pracuje w duzej korporacji handlowo usługowej, i gdyby u mnie tak wyglądało podejście do klienta to by ludzie pracę stracili, no proszę Was. Naprawdę?

 

Z mojej strony mogę dodać, że zawsze byłem miły podczas rozmowy

 

P.s. jaki jest numer do działu utrzymania klienta?

Innowator
28 8 1

Re: Moja przygoda z upc

Możesz spróbować poprzez czat, o tu :

 

https://www.upc.pl/pomoc/kontakt/#/klient-indywidualny/pomoc-w-innych-tematach/14-dniowe-odstapienie...

 

Albo przez ogólny numer 813-813-813 i przy połączeniu z jakimkolwiek  konsultantem zapytaj, albo od razu poproś o połączenie z działem utrzmania klienta. 

Innowator
28 8 1

Re: Moja przygoda z upc

Dodam tylko, że połączyć się z kimś na czacie jest, jakby to powiedzieć ... trzeba dużej kawy w kubku , ale udaje się, bo często w ten sposób się kontaktuję z UPC gdy powiedzmy wi-free nie działa-ło w fonie 

Konto zbanowane
1248 359 57

Re: Moja przygoda z upc


@Informatygnapisał(a):

813 813 813 i ktoś musi Cie przełączyć, bo nie można bezpośrednio do nich trafić chyba, że przez czat

 

 

PS Uprzedzili o parę sek


Nie jest to prawda, ale jak wkleję bezpośredni numer publicznie to szybko wykasują. 

Moderator
77 40 22

Re: Moja przygoda z upc

@Paweł84  Witamy na naszej Społeczności. 

 

Przykro mi w związku z nieprawidłowościami, których doświadczyłeś, niemniej jednak staramy się, aby nasza obsługa była na jak najwyższym poziomie, dlatego dziękuję za czas poświęcony na napisanie posta oraz przekazanie swojej opinii.

 

Zgodnie z informacjami, które już otrzymałeś od użytkowników naszej Społeczności, pomoc techniczną możesz uzyskać poprzez oficjalne ścieżki kontaktu tj. pod numerem telefonu 813 813 813 lub korzystając z Asystenta kontaktu: https://www.upc.pl/pomoc/kontakt/#/klient-indywidualny/pomoc-techniczna/nieprawidlowe-dzialanie-uslu...

 

W kwestii przedłużenia oferty, mogę przekazać sprawę do odpowiedniego Działu naszej firmy, natomiast prosiłbym o podanie danych Abonenta w prywatnej wiadomości.

 

Pozdrawiam 

Adrian