anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

Highlighted
Użytkownik
3 0 0

Nie taką umowę chciałem

Witam.Wczoraj przedluzalem umowe przez telefon. Teraz widze, ze oferta wyslana na maila nie zgadza sie z tym co uzgodnilem z konsultantem. Brak jest opcji multiroom.Umowy na maila nie potwierdzilem, co moge zrobic

5 ODPOW. 5
Highlighted
Specjalista
57 13 2

Re: Nie taką umowę chciałem

Heh, skąd ja to znam ? 

Ponieważ miałem podobną sytuację, to od razu piszę co i jak. Przede wszystkim, by skrócić całą "ścieżkę", to dzwoń na 813-813-813 i od razu proś o przełączenie na dział utrzymania klienta. Tam wytłumacz co i jak, czyli co innego konsultant mówił, co innego przesłał.

Jeśli dobrze trafisz, to może uda się anulować obecną umowę, bez rezygnacji poprzez oficjalnyformularz, jak tu : https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006882

W mniej korzystnej czasowo opcji, będziesz musiał skorzystać z powyższego formularza, wysłać, po czym czekać na telefon, albo samemu wydzwaniać, niestety  

 

 

Highlighted
Moderator
79 9 16

Re: Nie taką umowę chciałem

cześć @uobu3

Jak aktualnie wygląda spawa? Kontaktowałeś sie ponownie? 

Jeśli nie, napisz proszę na PW, sprawdzimy co da sie zrobić. 

Pozdrawiam,
Miłosz
Moderator Społeczności UPC

Highlighted
Użytkownik
3 0 0

Re: Nie taką umowę chciałem

Dogadalem się jednak zostałem zmuszony do zaplacenia oplaty aktywacyjnej 29,90 gdyż jak to stwierdzil konsultant jest ona obowiązkowa od 1 stycznia tego roku, co jest dla mnie -  część usunięta -  pobieranie opłaty za przedluzenie umowy.

 

//Część wypowiedzi została usunięta, przez naruszenie zasad Społeczności UPC: Krytykuj konstruktywnie  i  Netykieta - Moderacja//

Highlighted
Moderator
79 9 16

Re: Nie taką umowę chciałem

@uobu3 prosiłbym o zachowanie kultury wypowiedzi. 

Opłata aktywacyjna jest pobierana przewaznie przy zmianie usługi. 

Chętnie jednak sprawdzę tą sprawę. Sprawdz skrzynkę PW. 

Pozdrawiam,
M.

Highlighted
Specjalista
57 13 2

Re: Nie taką umowę chciałem


@uobu3napisał(a):

Dogadalem się jednak zostałem zmuszony do zaplacenia oplaty aktywacyjnej 29,90 gdyż jak to stwierdzil konsultant jest ona obowiązkowa od 1 stycznia tego roku, co jest dla mnie -  część usunięta -  pobieranie opłaty za przedluzenie umowy.

 

//Część wypowiedzi została usunięta, przez naurszenie zasad społeczności UPC: Krytykuj konstruktywnie  i  Netykieta - Moderacja//


Ta opłata występuje gdy przedłużasz obecną umowę, ale w innym jej wariancie. Czyli, przykładowo zwiększono Ci prędkość internetu, dodano, lub anulowano pakiet kanałów, które były w poprzedniej umowie, itp.

 

Jeśli jednak dostałeś korzystniejszą ofertę od tej, którą miałeś obecnie, a najlepiej korzystniejszą finansowo , to nawet wliczając w to opłatę aktywacyjną, i tak jesteś na plusie, biorąc pod uwagę cały okres obowiązywania obecnie przedłużonej umowy