UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
BE
Użytkownik
2 0 0

niechciane usługi i nienależne opłaty

Czemu nie można się z UPC kontaktować mailowo, tylko muszę w tym celu przymusowo dołączyć do jakiejś "społeczności", skoro:
1 - z wyboru jestem "aspołeczna" (mam takie prawo),
2 – próby rozwiązania problemu/załatwienia sprawy przez telefon konczą się, jak niżej opisuję?
Czy mam do UPC listy polecone wysyłać, żeby mieć po swojej stronie "twardy ślad" kontaktów z Wami?
 
Ad rem:
już dwukrotnie w rozmowie telefonicznej nie przyjęłam - wyrażając to wprost i jednoznacznie, co zakładam można zweryfikować na archiwizowanych u Was nagraniach telefonicznych kontaktów z BOK - oferty nowych usług UPC w postaci rozszerzenia pakietu tv i przyspieszenia internetu połączonej z podwyższeniem regulowanych co miesiąc opłat.
Obiecano mi uwzględnienie mojego sprzeciwu w Waszym systemie i nie obciążanie ww. niechcianą opcją mojego rachunku.
Tymczasem kwota na kolejnej fakturze jest wyższa od tej, jaką opłacałam dotychczas.
Stanowczo nie zgadzam sie na jednostronną z Waszej strony zmianę warunków umowy!
 
Proszę to wszystko wyjaśnić i poprawić oraz przesłać mi do 21 bm. poprawną fakturę.
 
Niezależnie od tego, czy otrzymam skorygowaną fakturę, najbliższej wpłaty dokonam w dotychczasowej wysokości - podobnie jak kolejnych - i oczekuję, że żadne dodatkowe sumy nie będą już dopisywane do moich rozliczeń z UPC.
 
BE
6 ODPOW. 6
Tytan
Tytan
1939 965 152

Re: niechciane usługi i nienależne opłaty

@BE czy aby umowa nie przeszla na czas nieoznaczony?

to by tlumaczylo wyzsze oplaty ktore sa niezalezne od nowej umowy ktorej nie przyjelas

-----
Nie karm trolla. Zgłoś post moderacji!
Konto zbanowane
441 160 29

Re: niechciane usługi i nienależne opłaty

Przykład jak nie postępować z usługami...

 

Po 1 to nie jest oficjalny kanał kontaktu

 

Po 2 jak @GDA  pisze być może umowa przeszła na czas nieokreślony, tzn skończyło się zobowiazanie, wtedy z reguły kilka zł więcej

 

Po 3 Możesz podesłać dane do @GMateusz, jak zawsze pomoże (nr kl / pesel + imie nazwisko)

 

Po 4 nie ma czegoś takiego jak niechciane usługi, wszystko trzeba zamówić i potwierdzić, swoje obecne usługi i opłaty możesz sprawdzić w moim upc

 

 

I po 5 najlepiej płacić to co na fakturze, a później ewentualnie reklamacje złożyć, płacenie mniej bo tak mi się podoba to droga do działu windykacji i karnego odłączenia usług

BE
Użytkownik
2 0 0

Re: niechciane usługi i nienależne opłaty

do: Informatyga Zawodowca

 

Nieżyczliwie brzmi twój wpis - to przykład, jak zlekceważyć klienta.

Mój do twego wpisu komentarz:

 

- wskaż mi proszę oficjalny kanał kontaktu z UPC, po którym to kontakcie zostanie trwały (i legalny) ślad u klienta/usługobiorcy

- skoro mam umowę "miesięczną" (za którą płacę więcej niż za "długodystansową"), jakim sposobem mogła się ona "sama" zamienić na bezterminową?

- kim jest @GMateusz? anonimowym osobom nie przekazuję swoich chronionych prawem danych osobowych

- skoro UPC włącza mi usługi, których nie zamawiałam i w żaden sposób nie zatwierdziłam (przeciwnie: dwukrotnie w rozmowach telefonicznych z BOK wyraziłam jednoznacznie, że ich nie chcę), oraz nalicza opłaty za nie w fakturze, jak inaczej to nazwać, jeśli nie niechcianymi usługami i nienależnymi opłatami?

 

Na koniec: podczas drugiej rozmowy telefonicznej z BOK przedstawicielka UPC powiedziała mi, że w opisanej przeze mnie sytuacji mam opłacić kolejną fakturę w uprzedniej wysokości i nie kłopotać się podyższoną kwotą, bo po uwzględnieniu mojego sprzeciwu co do rozszerzenia usług w komputerowym systemie UPC (do czego chyba dotychczas nie doszło) nie będę zobowiązana do wyższych opłat. Uznaję to za oficjalne stanowisko UPC i zamierzam postąpić, jak mi firma ustami swego pracownika zaleciła.

Howgh!

 

Co zaś do ew. reklamacji: jako amatorka w branży telekomów mogę zaproponować, by Szanowny Pan Informatyg opłacił w moim imieniu kwotę, o jaką zawyżono moją fakturę i odebrał ją potem od firmy we własnym zakresie - skoro jest Pan zawodowcem, nie będzie to dla Pana zbyt dużym wyzwaniem (dla jasności: to był sarkazm).

 

BE

 

Konto zbanowane
441 160 29

Re: niechciane usługi i nienależne opłaty

Nie podawaj NIGDY publicznie nr klienta!

Dlatego poprosiłem, żeby to np do @GMateusz  podesłać, bo jest on pracownikiem UPC i wielokrotnie tutaj pomagał na forum

 

Oficjalny kanał kontaktu po któym będzie ślad ? Czat, po prostu czat i masz opcje "save" i zapsiujesz sobie czat jako plik TXT i masz dowód czarno na białym. Rozmowę telefoniczną w teorii też można nagrać, ale nie wolno tego nigdzie upubliczniać.

 

Masz umowę, podejrzewam, że na 24 miesiące zobowiązania, jeśli się skończyło abonant mógł zgodnie z regulaminem promocji wzrosnąć

 

UPC na pewno nic samo nie włącza, wyjątek to zwiększanie neta / TV dla osób na umowie bezterminowej, ale to w tej sprawie się kontaktują i zawsze można to anulować i zostawić co się miało bez dodatkowych opłat

Omnibus
491 133 24

Re: niechciane usługi i nienależne opłaty

Jeśli chcesz mieć ślad kontaktów skorzystaj z MOJE UPC: https://www.upc.pl/mojeupc/overview/

Jest tam opcja czatu (toporny, ale jakoś działa), można zrobić zgłoszenie i zapisać sobie treść.


PS. Mnie również nie podoba się, że firmy rezygnują z obsługi mailowej.

Tytan
1436 818 568

Re: niechciane usługi i nienależne opłaty

@BE witam w Społeczności UPC, która jak słusznie zauważył @Informatyg nie jest oficjalnym kanałem kontaktu z naszą firmą i nie służy załatwianiu indywidualnych zgłoszeń abonentów. Oficjalne kanały to:

  • Infolinia 813 813 813
  • Czat na stronie www.upc.pl
  • Korespondencja wysyłana przez portal Moje UPC lub pocztą tradycyjną

Jeśli sprawa została wyjaśniona na etapie rozmowy z jednym z naszych pracowników na infolinii nie wiem czemu miałby służyć ten temat. Nie ma żadnego "przymusu dołączenia do Społeczności UPC" jak to napisałaś, to Twoja wola, że jesteś tutaj z nami. Informuję jednak, że Społeczność UPC nie jest także miejscem, w którym można pisać co się chce bo obowiązują tutaj Zasady Społeczności UPC, które powinnaś znać, i które zaakceptowałaś w momencie rejestracji konta na forum.

 

@BE i proszę, abyś na przyszłość nie zamieszczała swoich danych osobowych publicznie - tak numer klienta UPC również jest poufny.

 

Jeśli masz dodatkowe pytania to zapraszam na priv. Temat zamykam.

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.