UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

Highlighted
Inspirator
7 1 0

Nieprofesjonalne zachowanie konsultantów.

Jest mi bardzo przykro. Uważam się za dobrego klienta UPC, moje rachunki zawsze płacone są na czas. Większość moich interakcji z BOK i działem technicznym przebiegała pomyślnie. 

 

Niestety podczas zmiany warunków umów doszło do potwornego poziomu dyletanctwa. Kiedy zaproponowano mi przejście do waszej sieci komórkowej z play początkowo się zgodziłem, ale kontroferta była lepsza więc zrezygnowałem z przejścia. Wasz konsultant (którego dane posiadam) oznajmił, że wystarczy że nie odbiorę przesłanej mi karty sim a on się zajmie resztą. Klika dni później czując że coś jest nie tak obyłem druga rozmowę z inną konsultantką która zapewniła mnie, że moje przejście do UPC zostało ANULOWANE. 

Proszę wyobrazić sobie moje zdziwienie kiedy wczoraj w nocy odłączono mi usługę, co spowodowało nagłą stratę numeru. Nie muszę chyba nikomu tłumaczyć, że brak telefonu to jak brak ręki szczególnie w tym trudnym okresie kiedy każda złotówka się liczy. Niestety telefon jest nieodzownym narzędziem w moje pracy, gdzie muszę być ciągle dostępny. Martwię się też o konsekwencje które moga pojawić się z tego podwodu po stronie PLAY. 

 

Zdziwiony zadzwoniłem do Play, gdzie wytłumaczono mi, że mój numer został przeniesiony do UPC. Z tą informacją zadzwoniłem do UPC o 8.30 zgłaszając sprawę, ponownie o 14:20 i o 14:35 pytając się konsultantek i PONOWNIE zgłaszając sprawę. Ostatnia pani OBIECAŁA że ktoś się ze mną skontaktuje i wyjaśni/załatwi sprawę. Od pierwszego zgłoszenia minęło 12 godzin, więc zdecydowałem się ponownie zadzwonić. KOLEJNA nowa osoba, konsultantka przyjęła zgłoszenie i wykazała się zainteresowanie moim problemem. Po chwili czekania dostałem informację że "tak mam rację i że sprawa jest procedowana w trybie pilnym" (cokolwiek to ma znaczyć), podobne zapewnienia otrzymałem wcześniej o godzinie 14. 

 

Reasumując najpierw dwoje nazywających się w stopkach swoich maili

"Przedstawiciel ds. Obsługi Klientów i Sprzedaży, Ekspert ds. Sprzedaży Klientów Biznesowych" ludzi którym najwidoczniej nie chciało się kliknąć jednego "ptaszka" w waszym systemie. Potem trójka konsultantów, która nie potrafiła/ nie chiała doprowadzić sprawy do końca i jakiś problem z wewntęrzną komunikacja w waszej firmie. Dodatkowo BRAK KONTAKTU z waszej strony. Sam musiałem dzwonić i za każdym razem tłumaczyć od nowa kolejnej osobie. Co uważam ze ewidentny problem w załatwianiu spraw na waszej infolinii. Dopiero ostatnia konsultantka wykazała się inicjatywe i "zapewniła mnie że sprawa jest w toku", zresztą tak samo jak poprzednia. 

 

Uważam że ta sytuacja to skandal. Dziś jest późno, jutro jest święto. Ja pracuje w święta, a telefonu dalej nie mam i jak przypuszczam miał nie będę. Kto wie ile nieudolność tych pracowników i ewidentne problemy z waszymi procedurami, kosztowały mnie dziś pieniędzy. 

 

Nauczony wcześniejszymi doświadczeniami nagrywam rozmowy. Rozumiem że poza ewentualnym załatwieniem sprawy nic więcej od was nie otrzymam, choćby głupiego przepraszam, które uważam że powineinem usłyszeć dziś co najmniej 4 razy rozmawiając z kolejnymi konsultantami. 

 

Kiedy jest problem kontakt z państwem jest bardzo utrudniony a jak widać sprawy są załatwiane niedokładnie. Tylko kiedy w grę wchodzi podpisanie nowej umowy jestem zasypywany niechcianymi telefonami. Jest mi przykro że nie dbacie o wieloletnich klientów. Jedna na sześć osób w waszej firmie okazuje się kompetentna, mam nadzieję. To słaby wynik.

13 ODPOW. 13
Highlighted
Zawodowiec
284 45 12

Re: Nieprofesjonalne zachowanie konsultantów.

Nie wiem czy Cię to pocieszy i czy to w czymś pomoże, ale usługi telefonii komórkowej UPC działają na infrastrukturze PLAYa. Teoretycznie więc nie powinno być większych komplikacji z Twoim numerem.

Highlighted
Inspirator
7 1 0

Re: Nieprofesjonalne zachowanie konsultantów.

Nie dostałem karty sim od UPC, ponieważ zrezygnowałem z migracji . Szkoda gadać.

Tak, wiem że to ta sama infrastuktura stąd pomysł przeniesienia. 

Highlighted
Zawodowiec
284 45 12

Re: Nieprofesjonalne zachowanie konsultantów.

W sensie chodziło mi o to, że teoretycznie z przeniesieniem i cofnięcie tego kroku nie powinno być większych problemów, skoro cała ta procedura odbywa się w obrębie jednego operatora.

Highlighted
Moderator
38 2 5

Re: Nieprofesjonalne zachowanie konsultantów.

Cześć @silvergun 

 

Przyrko mi z powodu tej sytuacji. Mam nadzieję, że sprawa została wyjaśnieona. Jeżeli nie, podaj mi proszę swoje ID w PW, sprawdzę status zgłoszenia.

 

Pozdrawiam Michał

Highlighted
Inspirator
7 1 0

Re: Nieprofesjonalne zachowanie konsultantów.

Sprawa dalej jest nierozwiązana,a mija trzecia doba od zgłoszenia problemu. Zero kontaktu ze strony UPC. 

Highlighted
Inspirator
7 1 0

Re: Nieprofesjonalne zachowanie konsultantów.

Właśnie dostałem maila że przenieśliście mój numer do UPC!!!!!!!

 

Miał wrócić da PLAY!!!!!

 

 

CO TAM SIĘ DZIEJE!!!!! ???????

 

 

Highlighted
Moderator
38 2 5

Re: Nieprofesjonalne zachowanie konsultantów.

@silvergun 

 

Dziękuję za PW z ID.

 

Mail, który dzisiaj dostałeś był wysłany automatyczne i dotyczył przeniesienia wykoanego 10.06.

 

Stan na teraz jest taki, że Play wysłał do nas wniosek o zwrot Twojego numeru. Sprawa jest załatwiana między operatorami w trybie pilnym, jednak na teraz mogę Cię jedynie prosić o cierpliwość. Działamy.

Highlighted
Inspirator
7 1 0

Re: Nieprofesjonalne zachowanie konsultantów.

W między czasie sam udałem się do waszego salonu i już wiem.

 

Dalej uważam że zachowanie i sposób załatwiania spraw w waszej firmie jest karygodny. Z tonu rozmowy jaką odbyłem w salonie widzę, że to u was norma i niespecjalnie przejmujecie się takimi sytuacjami. Wystarczyłaby jedna informacja z waszej strony po moim pierwszym telefonie i sprawa byłaby do przełknięcia, ale najwidoczniej przerosło to te kilka osób, które zajmowały się moją sprawą. Śmieszne jest też to że tryb pilny u was znaczy 3 dni.  

 

Więc sprawa nie jest załatwiona i pewnie nigdy nie będzie. 

Highlighted
Inspirator
7 1 0

Re: Nieprofesjonalne zachowanie konsultantów.

Pomimo mojej wizyty w salonie UPC i waszych zapenień, że sprawa będzie załatwiona, dalej czekam.  Tryb pilny wkroczył w czwarty dzień!  

Highlighted
Zawodowiec
284 45 12

Re: Nieprofesjonalne zachowanie konsultantów.

@silvergun 

Odezwij się do @Michał  na priv może pomoże.

Highlighted
Moderator
46 19 14

Re: Nieprofesjonalne zachowanie konsultantów.

Dzień Dobry

 

Twój numer telefonu jest już u operatora macierzystego.

 

Jeśli obserwujesz brak dostępu do usługi telefonicznej skontaktuj się proszę z Jego wsparciem technicznym.

 

Pozdrawiam,
Adam

Highlighted
Inspirator
7 1 0

Re: Nieprofesjonalne zachowanie konsultantów.

Właśnie zadzwoniłem do Play, twierdzą że nie numer nie został zwolniony i dalej jest u was.

Tryb pilny dzień piąty. 

 


@Adamnapisał(a):

Dzień Dobry

 

Twój numer telefonu jest już u operatora macierzystego.

 

Jeśli obserwujesz brak dostępu do usługi telefonicznej skontaktuj się proszę z Jego wsparciem technicznym.

 

Pozdrawiam,
Adam


 

Highlighted
Moderator
46 19 14

Re: Nieprofesjonalne zachowanie konsultantów.

Wysłałem do Ciebie wiadomość prywatną ze szczegółami sprawy.

Pozdrawiam,
Adam