anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

Highlighted
Użytkownik
1 0 0

Nowa oferta dla stałych klientów

Witam,
czy mógłbym prosić o kontakt w sprawie nowej oferty dla stałych klientów ?
zgłaszałem chęć przedlużenia oferty w rozmowie z konsultantem na chacie 27 listopada i do dnia dzisjejszego brak odzewu. Oferta przedłużeniowa która jest dostępna online na stronie upc nie spelnia moich oczekiwań a nie mam czasu ani ochoty na rozmowę telefoniczną z konsultantem gdzie decyzje podejmowane są pod chwilą emocji w pośpiechu
Pozdrawiam,
Łukasz

1 ODPOWIEDŹ 1
Highlighted
Moderator
79 9 16

Re: Nowa oferta dla stałych klientów

@LukasS  witaj na Społeczności. 

Forum nie jest oficjalnym kanałem kontaktu w sprawach ofert. 

Przykro mi, że nie masz czasu porozmawiać o ofercie przez telefon.  Jeśli jednak zmienisz zdanie, proszę o wiadomość prywatną w celu identyfikacji (podaj proszę numer identyfikacyjny, imię, nazwisko oraz adres instalacji) i  dalszej obsługi. Mogę Twoją sprawę przekazać do odpowiedniego działu. 

Inną możliwością jest kontakt przez czat na stronie: https://www.upc.pl/pomoc/kontakt/#/klient-indywidualny/zarzadzanie-kontem-i-uslugami/nowa-oferta-i-z...

Pozdrawiam,
Miłosz
Moderator Społecznośći UPC