UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
Highlighted
Inspirator
3 3 0

NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

Witam, w dniu dzisiejszym tj 30.01.2018 podczas wybierania pakietu na stronie https://www.upc.pl/pakiety/happy-home??intcmp=lp-horizon-sprawdzoferte-2pbau wybrałem pakiet HAPPY HOME SELECT 120 za 89 zł / msc w sklad którego wchodzi :
-Superszybki internet Fiber Power 120
-Mega telewizja do 106 kanałów w tym 68 w super jakości HD
-Telewizja mobilna Horizon Go - oglądaj na czym lubisz (smartfonie, tablecie, laptopie)
-Multimedialny dekoder HORIZON, który łączy w sobie telewizję i internet
-3 kanały Eleven Sports w pakiecie
- dodatkowo zdecydowałem się na opcję MULTIROOM za 10 zł/msc
-instalacja i aktywacja 1 zł
Razem 99 zł/ 24 msc.
Chwilę później zadzwoniła do mnie pani z działu sprzedaży i próbowała mi wmówić że taki pakiet nie istniał nigdy i że niemożliwe że ELEVEN SPORTS wszystkie 3 kanały były w pakiecie na cały okres umowy. Nie chcę umowy bez elevenów, lub w droższej cenie, chcę to co wybierałem, poniżej screeny pakietu który wybierałem. Nienawidzę jak ktoś ze mnie idiote robi i to już na początku umowy...

Bez tytułu.jpg2.jpg

24 ODPOW. 24
Omnibus
390 171 14

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

Dobrze że masz screeny, po mojemu nawet jeśli jest błąd na stronie (to wina upc) powinni ci dać to co wybrałeś i w tej cenie, daj znac jak sprawa się zakończyła.

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

Coś jest na rzeczy...Jeśli tak to jest naganne zachowanie.

Ja skontaktowałem się z przedstawicielem (opiekunem budynku).

Wybrałem pewne pakiety i poprosiłem o przesłanienie warunkow na maila.

W mailu pakiet C+ Prestige miał być liczony 1/2 przez 2 miesiące+ 10 x 59zł.

Zaakceptowałem warunki.

W czasie instalacji usługi , technik włączając pakiety polączył mnie z infolinią i jakież było moje zdziwienie gdy dowiedzialem się, że pakiet C+ mam mieć liczony 1/2 x 2 miesiące a potem po 69 zł.

Po konsternacji, pani zaproponowała pakiet 2 x po 0 zł i 10 x 59 zł.W innym przypadku zrezygnowalbym z UPC. (potw. telefonicznie)

W zasadzie warunki , na ktore pzrystalem są zdecydowanie lepsze niż oferowane na stronie UPC i radzę na swoim przykładzie tak negocjować warunki umowy.

 

Moderator
1307 790 531

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

@1987kubanowak wyślij mi proszę w prywatnej wiadomości dane, które pozwolą na identyfikacje konta abonenckiego w naszym systemie (ID klienta/numer pesel + imię i nazwisko). Sprawdzę to co zgłaszasz.

Innowator
41 7 1

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

@GMateusz 

Użytkownik który założył temat nie posiada konta abonenckiego bo chciał dopiero zostać klientem .

Oferta którą chciał wybrać nowy klient  istnieje   na stronie ale konsultant chce mu wmówić ze  nie istnieje szczególnie chodzi w ofercie  o kanały eleven w pakiecie które są normalnie w promocji Happy Home .

Moderator
1307 790 531

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

@Opiu dzięki ale udało mi się zrozumieć o co chodzi 

 

Skoro oferta została wystawiona to konto u nas już istnieje. Po jakichś danych muszę dokonać weryfikacji aby móc udzielić stosownej pomocy :-)

Innowator
41 7 1

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

Patrze sobie teraz na tą ofertę na głównej i jest taka oferta tylko 10zł  droższa  w cenie  110zł   chyba że coś źle patrze .

Inspirator
3 3 0

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

10 zł x 24 msc = 240 zł za błąd niekompetentnej pracownicy?! aż tak wysoko jej nie cenie

Adept
2 1 0

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

Szanowni Państwo, przede wszystkim jest zasada, której nauczyłem się będąc wiele, wiele lat abonentem UPC: włożyć między bajki to, co proponują przedstawiciele UPC telefonicznie.

 

Ja też miałem parę miesięcy temu ostrą jazdę, gdy zaproponowano mi (telefonicznie) kanały HBO w promocji. Konsultant przedstawił mi ofertę tak, że głupi byłbym, gdybym jej nie wziął - ale gdy następnego dnia dostałem konkrety na email, to się okazało, że głupi byłbym, gdybym to wziął. Konsultant wiele przemilczał, w dwóch przypadkach powiedział mi nieprawdę - dopiero na przysłanej umowie z warunkami oferty wszystko wyszło, jak na dłoni.

 

Dla mnie się skończyło dobrze - po kilku rozmowach i dwóch furiach wykaraskałem się z tej "cudownej promocji" - ale nauczka jest na zawsze: zero zaufania w takich sytuacjach. Jeśli wybieracie jakiś abonament, jeśli chcecie skorzystać z jakiejś oferty czy promocji - ZAWSZE okażcie nieufnośći i NIGDY nie mówcie konsultantowi "Zgadzam się" - tylko NAJPIERW zażyczcie sobie całą ofertę wraz z cennikiem na email, by ją sobie przeanalizować. Inaczej co jakiś czas trafią się tu ludzie, którzy opiszą coś zaczynając od słów "próbowano mnie oszukać".

Moderator
1307 790 531

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

@MacSieniel tego rodzaju przypadki proszę zgłaszać w formie oficjalnej skargi/reklamacji na zachowanie naszego pracownika/celowe wprowadzenie w błąd. W stosunku do nieuczciwych agentów, którzy dopuszczają się tego rodzaju praktyk nasza firma wyciąga stosowne konsekwencje.

 

@1987kubanowak nadal czekam na dane by móc zweryfikować Twój przypadek.

Adept
2 1 0

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

Chyba Pan nie przeczytał mojego wpisu - napisałem, ze rozwiązałem problem, właśnie poprzez dzwonienie do UPC. A sytuację przedstawiłem tu nie po to, by się poskarżyć - tylko by pokazać innym, by uważali na to, co mówią konsultanci - oraz by najpierw zgłaszali chęć przejrzenia oferty, zanim uwierzą na słowo.

-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

Oczywista  oczywistość "podkładka" w formie maila musi być.Jak cos trzeba będzie wyjasnić. Konsultantka z rozbrajającą szczerosćią wyznała na czacie ,że w sklepie UPC ofert są droższe...ale najpewniejsze.Za taką cene i przy ofetach promocyjnych ze strony UPC nie wziałbym tej kablówki-za drogo!

Z drugiej strony o ile jest kompetentny i uczciwy przedstawiciel (opiekun budynku jak kto woli) można uzyskać lepsze warunki. Brane są pod uwagę lokalizacja usługi, nowy klient , konkurencja..

Tytan
Tytan
1843 934 139

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

A wiesz po co w prawie zapisano 14 dniowe odstąpienia od umowy?

 

Właśnie po to gdy coś się nie zgadza można było się z niej wycofac

---
"Nie ma nic gorszego niż człowiek wykształcony ponad własną inteligencję." - Jerzy Dobrowolski
Moderator
1307 790 531

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać


@MacSieniel napisał(a):

Chyba Pan nie przeczytał mojego wpisu - napisałem, ze rozwiązałem problem, właśnie poprzez dzwonienie do UPC. A sytuację przedstawiłem tu nie po to, by się poskarżyć - tylko by pokazać innym, by uważali na to, co mówią konsultanci - oraz by najpierw zgłaszali chęć przejrzenia oferty, zanim uwierzą na słowo.


Ciesze się, że udało się Tobie rozwiązać problem po kontakcie z naszym pracownikiem. Natomiast sprawa wygląda tak, że jeśli w oficjalnej reklamacji lub skardze nie powiadomisz nas o tym niedopuszczalnym zachowaniu pracownika, nie możemy mieć 100% pewności, że sytuacja zostanie zweryfikowana, a konsekwencje zostaną wyciągnięte.

 

Informacja bardzo istotna dla wszystkich naszych klientów:

 

W naszej firmie nie ma żadnej tolerancji dla tzw. "nieuczciwej sprzedaży" - jeśli twierdzisz, że zostałeś/aś celowo wprowadzona w błąd przez jednego z naszych pracowników w celu zakupienia danej oferty, to informuj nas o tym drogą oficjalnej reklamacji, na którą w ciągu 30 dni musisz otrzymać odpowiedź i masz dodatkową pewność, że ta informacja dotrze tam gdzie powinna dotrzeć.

 

 

-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać


@GDA napisał(a):

A wiesz po co w prawie zapisano 14 dniowe odstąpienia od umowy?

 

Właśnie po to gdy coś się nie zgadza można było się z niej wycofac


@GDA

Jeśli zapis w umowie się nie zgadza z ustalonymi warunkami (tel, mail) to umowy raczej normalny nikt nie podpisze z myślą o rezygnacji do 14 dni.