UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
Inspirator
2 2 0

NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

Witam, w dniu dzisiejszym tj 30.01.2018 podczas wybierania pakietu na stronie https://www.upc.pl/pakiety/happy-home??intcmp=lp-horizon-sprawdzoferte-2pbau wybrałem pakiet HAPPY HOME SELECT 120 za 89 zł / msc w sklad którego wchodzi :
-Superszybki internet Fiber Power 120
-Mega telewizja do 106 kanałów w tym 68 w super jakości HD
-Telewizja mobilna Horizon Go - oglądaj na czym lubisz (smartfonie, tablecie, laptopie)
-Multimedialny dekoder HORIZON, który łączy w sobie telewizję i internet
-3 kanały Eleven Sports w pakiecie
- dodatkowo zdecydowałem się na opcję MULTIROOM za 10 zł/msc
-instalacja i aktywacja 1 zł
Razem 99 zł/ 24 msc.
Chwilę później zadzwoniła do mnie pani z działu sprzedaży i próbowała mi wmówić że taki pakiet nie istniał nigdy i że niemożliwe że ELEVEN SPORTS wszystkie 3 kanały były w pakiecie na cały okres umowy. Nie chcę umowy bez elevenów, lub w droższej cenie, chcę to co wybierałem, poniżej screeny pakietu który wybierałem. Nienawidzę jak ktoś ze mnie idiote robi i to już na początku umowy...

Bez tytułu.jpg2.jpg

24 ODPOW. 24
Omnibus
281 113 11

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

Dobrze że masz screeny, po mojemu nawet jeśli jest błąd na stronie (to wina upc) powinni ci dać to co wybrałeś i w tej cenie, daj znac jak sprawa się zakończyła.

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
-
Nie dotyczy
1070 0 58

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

Coś jest na rzeczy...Jeśli tak to jest naganne zachowanie.

Ja skontaktowałem się z przedstawicielem (opiekunem budynku).

Wybrałem pewne pakiety i poprosiłem o przesłanienie warunkow na maila.

W mailu pakiet C+ Prestige miał być liczony 1/2 przez 2 miesiące+ 10 x 59zł.

Zaakceptowałem warunki.

W czasie instalacji usługi , technik włączając pakiety polączył mnie z infolinią i jakież było moje zdziwienie gdy dowiedzialem się, że pakiet C+ mam mieć liczony 1/2 x 2 miesiące a potem po 69 zł.

Po konsternacji, pani zaproponowała pakiet 2 x po 0 zł i 10 x 59 zł.W innym przypadku zrezygnowalbym z UPC. (potw. telefonicznie)

W zasadzie warunki , na ktore pzrystalem są zdecydowanie lepsze niż oferowane na stronie UPC i radzę na swoim przykładzie tak negocjować warunki umowy.

 

Moderator
932 600 151

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

@1987kubanowak wyślij mi proszę w prywatnej wiadomości dane, które pozwolą na identyfikacje konta abonenckiego w naszym systemie (ID klienta/numer pesel + imię i nazwisko). Sprawdzę to co zgłaszasz.

Innowator
30 5 0

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

@GMateusz 

Użytkownik który założył temat nie posiada konta abonenckiego bo chciał dopiero zostać klientem .

Oferta którą chciał wybrać nowy klient  istnieje   na stronie ale konsultant chce mu wmówić ze  nie istnieje szczególnie chodzi w ofercie  o kanały eleven w pakiecie które są normalnie w promocji Happy Home .

Moderator
932 600 151

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

@Opiu dzięki ale udało mi się zrozumieć o co chodzi 

 

Skoro oferta została wystawiona to konto u nas już istnieje. Po jakichś danych muszę dokonać weryfikacji aby móc udzielić stosownej pomocy :-)

Innowator
30 5 0

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

Patrze sobie teraz na tą ofertę na głównej i jest taka oferta tylko 10zł  droższa  w cenie  110zł   chyba że coś źle patrze .

Inspirator
2 2 0

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

10 zł x 24 msc = 240 zł za błąd niekompetentnej pracownicy?! aż tak wysoko jej nie cenie

Adept
2 1 0

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

Szanowni Państwo, przede wszystkim jest zasada, której nauczyłem się będąc wiele, wiele lat abonentem UPC: włożyć między bajki to, co proponują przedstawiciele UPC telefonicznie.

 

Ja też miałem parę miesięcy temu ostrą jazdę, gdy zaproponowano mi (telefonicznie) kanały HBO w promocji. Konsultant przedstawił mi ofertę tak, że głupi byłbym, gdybym jej nie wziął - ale gdy następnego dnia dostałem konkrety na email, to się okazało, że głupi byłbym, gdybym to wziął. Konsultant wiele przemilczał, w dwóch przypadkach powiedział mi nieprawdę - dopiero na przysłanej umowie z warunkami oferty wszystko wyszło, jak na dłoni.

 

Dla mnie się skończyło dobrze - po kilku rozmowach i dwóch furiach wykaraskałem się z tej "cudownej promocji" - ale nauczka jest na zawsze: zero zaufania w takich sytuacjach. Jeśli wybieracie jakiś abonament, jeśli chcecie skorzystać z jakiejś oferty czy promocji - ZAWSZE okażcie nieufnośći i NIGDY nie mówcie konsultantowi "Zgadzam się" - tylko NAJPIERW zażyczcie sobie całą ofertę wraz z cennikiem na email, by ją sobie przeanalizować. Inaczej co jakiś czas trafią się tu ludzie, którzy opiszą coś zaczynając od słów "próbowano mnie oszukać".

Moderator
932 600 151

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

@MacSieniel tego rodzaju przypadki proszę zgłaszać w formie oficjalnej skargi/reklamacji na zachowanie naszego pracownika/celowe wprowadzenie w błąd. W stosunku do nieuczciwych agentów, którzy dopuszczają się tego rodzaju praktyk nasza firma wyciąga stosowne konsekwencje.

 

@1987kubanowak nadal czekam na dane by móc zweryfikować Twój przypadek.

Adept
2 1 0

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

Chyba Pan nie przeczytał mojego wpisu - napisałem, ze rozwiązałem problem, właśnie poprzez dzwonienie do UPC. A sytuację przedstawiłem tu nie po to, by się poskarżyć - tylko by pokazać innym, by uważali na to, co mówią konsultanci - oraz by najpierw zgłaszali chęć przejrzenia oferty, zanim uwierzą na słowo.

-
Nie dotyczy
1070 0 58

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

Oczywista  oczywistość "podkładka" w formie maila musi być.Jak cos trzeba będzie wyjasnić. Konsultantka z rozbrajającą szczerosćią wyznała na czacie ,że w sklepie UPC ofert są droższe...ale najpewniejsze.Za taką cene i przy ofetach promocyjnych ze strony UPC nie wziałbym tej kablówki-za drogo!

Z drugiej strony o ile jest kompetentny i uczciwy przedstawiciel (opiekun budynku jak kto woli) można uzyskać lepsze warunki. Brane są pod uwagę lokalizacja usługi, nowy klient , konkurencja..

GDA
Pan Abonent ;-)
1259 646 103

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

A wiesz po co w prawie zapisano 14 dniowe odstąpienia od umowy?

 

Właśnie po to gdy coś się nie zgadza można było się z niej wycofac

---
W internecie możesz być tym kim zechcesz.
Jednak dziwne jest to, że większość ludzi wybiera bycie debilem ...
Moderator
932 600 151

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać


@MacSieniel napisał(a):

Chyba Pan nie przeczytał mojego wpisu - napisałem, ze rozwiązałem problem, właśnie poprzez dzwonienie do UPC. A sytuację przedstawiłem tu nie po to, by się poskarżyć - tylko by pokazać innym, by uważali na to, co mówią konsultanci - oraz by najpierw zgłaszali chęć przejrzenia oferty, zanim uwierzą na słowo.


Ciesze się, że udało się Tobie rozwiązać problem po kontakcie z naszym pracownikiem. Natomiast sprawa wygląda tak, że jeśli w oficjalnej reklamacji lub skardze nie powiadomisz nas o tym niedopuszczalnym zachowaniu pracownika, nie możemy mieć 100% pewności, że sytuacja zostanie zweryfikowana, a konsekwencje zostaną wyciągnięte.

 

Informacja bardzo istotna dla wszystkich naszych klientów:

 

W naszej firmie nie ma żadnej tolerancji dla tzw. "nieuczciwej sprzedaży" - jeśli twierdzisz, że zostałeś/aś celowo wprowadzona w błąd przez jednego z naszych pracowników w celu zakupienia danej oferty, to informuj nas o tym drogą oficjalnej reklamacji, na którą w ciągu 30 dni musisz otrzymać odpowiedź i masz dodatkową pewność, że ta informacja dotrze tam gdzie powinna dotrzeć.

 

 

-
Nie dotyczy
1070 0 58

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać


@GDA napisał(a):

A wiesz po co w prawie zapisano 14 dniowe odstąpienia od umowy?

 

Właśnie po to gdy coś się nie zgadza można było się z niej wycofac


@GDA

Jeśli zapis w umowie się nie zgadza z ustalonymi warunkami (tel, mail) to umowy raczej normalny nikt nie podpisze z myślą o rezygnacji do 14 dni.