UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
Tytan
1987 793 70

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

@-

A dlaczego nie podpisać? - podpiszę dziś a jutro, za 2 dni na spokojnie sobie to zweryfikuję, mam na to 14 dni spokoju.

Nawet lepiej podpisać i sie w 14 dni wycofać - z nową umową jeszcze więcej zyskasz bo firma zobaczy, żeś nie jeleń.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Inspirator
8 6 0

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

Nie wierzcie w ani jedno słowo . Pięknie starndardowe formułki wyglądają na piśmie jednak nijak mają się do rzeczywistości.

 

Dokładnie jak MacSieniel jestem od wielu lat abonentem UPC i co 2 lata przy podpisywaniu nowej umowy przez parę miesięcy z nimi walczę aż w końcu oddają mi pieniądzę za błędnie naliczone rachunki, stracony czas i rozmowy telefonicznie. Tak jest za każdym razem bez wyjątku.

 

"W naszej firmie nie ma żadnej tolerancji dla tzw. "nieuczciwej sprzedaży"" Nie tylko jest tolerancja ale nawet przyzwolenie gdyż każda rozmowa telefoniczna to jest śmiech na sali i próbowanie wciśnięcia trefnej umowy nie zgodnej z tym czego dzwoniący potrzebuje. Problem jest taki, że większości ludzi nie chce się z nimi walczyć i akceptują to co oni im dali. Takich osób jak ja jest dużo mniej więc nie opłaca im się być uczciwymi i załatwić wszystkiego jak należy za pierwszym razem.

 

Na koniec jeszcze przytoczę mistrza z ich infolini który parę razy powtarzał mi przez telefon że "zapisu nie musi być w umowie wystarczy że jest w domyśle". Jest to klasyk, który cytuję za każdym razem gdy ktoś wspomina o upc. Oczywiście żadne konsekwencje nie zostały wyciągnięte a taka osoba powinna dyscyplinarnie wylecieć w trybie natychmiastowym.

Pieniądze za błędne naliczenie oczywiście mi zwrócili po 2 miesiącach walki.

 

Jakość usług tej firmy jest genialna i nie ma co narzekać jest najlepsza na rynku. Jednak obsługa klienta jest tragiczna i niestety nic się w tym nie zmieni z powodów napisanych wyżej.

 

Najgorsze jest to, że nie chcą przedstawić oferty mailowo. Dlatego zlikwidowali tą formę kontaktu gdyż chcą właśnie nieuczciwie wciskać tylko i wyłącznie telefonicznie niedopowiedziane i zakamuflowane umowy. Wiadomo, że przez telefon nie zada się tylu pytań ile by się chciało gdyż jest to nie wygodne i nie ma na to czasu tak jak w przypadku maila gdzie można wypunktować swoje wątpliwości związane z ofertą bądz oczekiwania w jej sprawie. Zlikwidowanie maila było celowym zabiegiem.

 

Na "Moje upc" oferują nieakceptowalną ofertę przedłużenia. W związku z tym chciałem wysłać do nich mail jak co 2 lata z moją propozycją z wypisanymi wymaganiami co potrzebuję a czego nie. I jak wyżej napisałem już w tym roku tego nie mogę zrobić gdyż zlikwidowali formę mailową.

Nawet jak przedstawiłem im ofertę w formularzu, który znalazłem w punkcie rezygnacji z umowy do dziś po 2 tygodniach nie otrzymałem od nich odpowiedzi na KOR/180124/2114. Gdzie odpowiedź powinien dostać do 7 dni.

Telefonicznie z wyżej wymienionych powodów nie mam zamiaru z nimi rozmawiać, więc zostaje rezygnacja z ich usług. 

 

Podsumowująć nigdy nie wierzcie w nic co wam mówią przez telefon. Na każde ich pytanie odpowiadajcie negatywnie i najlepiej sami nagrywajcie rozmowę z nimi tak jak oni nagrywają was, żeby mieć dowód.

 

Do was należy decyzja czy chcecie co 2 lata walczyć z nimi po 3, 4 miesiące aż wszystko będzie jak należy czy nie. No i czy chcecie nie mieć możliwości zobaczenia oferty przedłużenia, gdyż na chwilę obecną nie ma takiej możliwości.

Tytan
1987 793 70

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

@Lewy83

To co napisałeś, opisałeś jest tylko i wyłącznie TWOJĄ subiektywną oceną całej tej sytuacji, która w pewnych miejscach zahacza nawet o pomówienia.

 

Od podpisanej umowy na odległość możesz odstąpić w 14 dni - więc masz dużo czasu, by z ofertą i jej zapisami się zapoznać.

A jeśli nie było niczego na piśmie, to nadal masz te same 14 dni na odstąpienie - czego tu nie rozumiesz?

 

Innym zarzucasz brak wiedzy, a sam udowadniasz, że owej wiedzy nie posiadasz.

 

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Inspirator
8 6 0

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

@KOCUREK1970

 

Napisałem o błędnie naliczanych rachunkach w przypadku przedłużania umowy co 2 lata. Mam dowody w postaci faktur korygujących. 

Napisałem, że większości nie chce się walczyć telefonicznie przez dwa miesiące prostująć błędy pracowników upc i wolą zaakceptować np. 10zł wyższe rachunki ale mieć spokój zwłaszcza, że dzwonienie do upc kosztuje. Takie są fakty a  ja niestety nie pozwolę sobie na nieuczciwe traktowanie, w takim przypadku walczę i odzyskuję swoje na co również mam dowody w postaci maili i faktur korygujących.

Napisałem o mistrzu infolini który powiedział "zapisu nie musi być w umowie wystarczy, że jest w domyśle" i tutaj jedynie możesz pisać o pomówieniu gdyż nie wiedziałem jeszcze wtedy, że można nagrywać rozmowy na androidzie i tego żałuję bo ten koleś mnie rozbawił swoją głupotą. Nie chcesz wierzyć trudno ale tak powiedział. Chodziło bodajże o mistrzostwa europy gdzie naliczyli mi dodatkowe 70 zł za drugi dekoder czyli wsumie 140 mimo tego, że w umowie jasno i wyraźnie pisało, że multiroom się nie liczy za 70 zł będą oba telewizory. Dwa miesiące walki i na to również mam dowody w postaci faktur korygujących gdzie zwracali mi pieniądze.

Pochwaliłemich za genialną jakość usług TV, intenernetu i telefonu jednakże jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia na co również mam dowody w postaci maili. 

Napisałem że zawsze wytargowałem co chciałem i co było w ich możliwości tylko że dopiero po długim czasie i wielu mailach i telefonach gdzie wklejali te same sztywne formułki na co również mam dowody w postaci maili.

Piszesz o umowie, od której mogę odstąpić w ciągu 14 dni, wiem o tym tylko wyjaśnij mi jak jesteś taki mądry dlaczego mam dostawać nie interesującą mnie umowę i z niej rezygnować po czym dostawać następną i tak w kółko gdyż zawsze pierwsze 3 propozycje są zupełnie nie nadające się do zaakceptowania gdyż są droższe od obecnej za te same usługi bądź dające mi usługi, których nie potrzebuję i nie będe z nich korzystał?

Dlaczego nie mogę jak w każdej cywilizowanej firmie na spokojnie napisać maila z moimi wymaganiami i otrzymać odpowiedź co mogą a czego nie mogą i się w ten sposób z nimi dogadać jak od paru lat robiłem?

 

 

 

// Usunięte wycieczki personalne // @Kamil 

Tytan
1987 793 70

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać


@Lewy83 napisał(a):

Napisałem o błędnie naliczanych rachunkach w przypadku przedłużania umowy co 2 lata. Mam dowody w postaci faktur korygujących. 

Napisałem, że większości nie chce się walczyć telefonicznie przez dwa miesiące prostująć błędy pracowników upc i wolą zaakceptować np. 10zł wyższe rachunki ale mieć spokój zwłaszcza, że dzwonienie do upc kosztuje.



Jesteś masochistą? - co 2 lata Cię oszukują (i tylko Ciebie) i co 2 lata do nich wracasz...

A dzwonienie na infolinię jest PŁATNE u każdego operatora.

 

Co do otrzymywania nieinteresujących Cię umów - przestań pisać maila a zadzwoń a otrzymasz to co chcesz.

Myślisz, że też bym czytał Twoje maile i domyślał się o jaką ofertę Ci idzie?

Dzwonię i w pierwszej rozmowie otrzymuję co chciałbym otrzymać.

 

Ja wiem, cały świat jest taki okrutny i przeciwko Tobie się zmówił...

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Inspirator
8 6 0

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

 

// Usunięte wycieczki personalne // @Kamil

 

@KOCUREK1970

nie jestem masochistą tylko tak jak pisałem i kolejny raz wychodzi, że nie czytacie ze zrozumieniem mają najlepszą jakość usług na rynku dlatego u nich zostaję.

Nie zmienia to faktu, że co dwa lata muszę znosić tą tragiczną obsługę klienta i ich błędy.

Jeśli chodzi o opłaty za telefon to wytłumacz mi dlaczego mam płacić dzwoniąc do nich, żeby skorygowali swój błąd? Jakbym dzwonił tak sobie w jakiejś swojej sprawie nie ma problemu. Ale ja dzwonię, żeby odzyskać błędnie naliczone pieniądze. Teraz rozumiesz?

Jeśli chodzi natomiast o maile skąd wiesz jak mój mail wygląda a nawet jeśli byłby tragiczny to gdybyś był pracownikiem twoim obowiązkiem było by przeczytanie go.

Mój mail jest prosty i zwięzły. Zaproponowali mi ofertę na Moje UPC więc odpisuję dlaczego ona mi nie odpowiada w paru prostych punktach co bym chciał zmienić. Prosto jasno i na temat. Dużo prościej jest napisać w wolnej chwili maila niż rozmawiać godzinę z kimś na infolini tłumacząc jakie zmiany by się chciało i wysłuchując "a może jednak pan weźmie ten pakiet to tylko 20zł" "ale na pewno nie?" "a może wtedy ten drugi pakiet" "teraz pan nie potrzebuje 250 ale w przysżłości będzie pan potrzebował" Oni muszą wciskać te oferty i to jest właśnie denerwujące w rozmowach z infolinią. Dodatkowo były już przypadki, że przez telefon mówią coś innego a w umowie potem jest zupełnie inna oferta. Dlatego mailowo wszystko było by jasno wyjaśnione.

Cieszę się, że nie masz takich problemów i przy pierwszej rozmowie otrzymujesz co chciałbyś otrzymać ja tak niestety nie mam.

Jak na razie jesteś jedyną osobą w tym temacie z którą jako tako da się rozmawać. Dziekuję.

Pozdrawiam.

Menedżer Społeczności
455 411 136

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

@Lewy83 przyjrzę się historii Twojej sprawy. Gwoli ścisłości: ani ja ani @GMateusz ani nikt z Zespołu Społeczności UPC pisząc posty nie posługuje się "formułkami" jak byłeś to uprzejmy napisać. Resztę napiszę Ci na privie.

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
Tytan
1987 793 70

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

@Lewy83

Nadal podtrzymuję moje stanowisko o bezsensowności pisania maili - to STRATA Twojego i Ich czasu.

Dlatego otrzymujesz takie odpowiedzi a nie inne. 

Wierz mi w to co mówię - zadzwoń tam a zmienisz zdanie.

Dla mnie każde takie "spotkanie" jest miłe i sympatyczne i nigdy mi się nie zdarzyło (może mam szczęście a może na moje argumenty druga strona nie ma odpowiedzi na "nie") by mi próbowano "wcisnąć" cokolwiek czego nie chcę.

 

Co do korekt faktur itd - niestety, ale nasze obecne prawo o podatku vat jest takie, że firma musi go zapłacić w momencie wystawienia faktury a nie jak kiedyś dopiero kiedy klient zapłacił i zapewne dlatego takie mecyje z korektami bo to wszystko trwa i do skarbówki trzeba to też "zanieść" a potem ich decyzja o zwrocie kasy (a kontaktu ze skarbówką, zwłaszcza po 2015 r najgorszemu wrogowi nie życzę).

 

Mnie się dwa razy przytrafiły "pomyłki" - raz kiedy UPC wystawiło fakturę na 151 zł a nie 115  i druga akcja ostatnio, kiedy żona się pomyliła i zamiast 109 zł za nasz pakiet wpłaciła 190 - ale telefon do UPC, rozmowa może 5 minut i MOJA propozycja "wie pani co, zamiast to teraz odkręcać, zwracać, korygować, czy można zrobić tak, że nasze wyższe płatności przechodzą a konto na następny miesiąc i po prostu wtedy zapłacimy mniej" - odpowiedz bardzo sympatycznej pani "oczywiście, już odpowiednią adnotację nanoszę w państwa płatnościach i kolejna faktura będzie opiewała tylko na różnicę kwoty wpłaconej a należnej jako abonament" - i tak też było, zero nerwów, miło i sympatycznie.

Wiadomo, że lepiej by było kasę sobie zostawić w portfelu - ale za miesiąc i tak to zapłacić trzeba.  

Prawda też jest taka, że płatności wystawia automat i to wedle zapisanym w nim danych o tych płatnościach i dlatego takie "babole" - żadna firma nie ogarnie 2 MLN klientów ręcznie z liczeniem i wystawianiem faktur.

 

Niestety, ale wszędzie tam gdzie pojawiają się pieniądze robi się nerwowo - ale twierdzenie, że celowo Cię oszukano, oszukuje się Ciebie jest w moim przekonaniu na wyrost (ja wiem, że to tak wygląda z Twojej strony) - ale w firmie by musieli być idiotami, by narażać dobre imię firmy, narażać się na konsekwencje w pracy i wkurzać klientów (bo to się zawsze mści).

 

Pozostaje życzyć Tobie, by zaangażowanie w to @Kamil było skuteczne i trwałe.

Czego Tobie, sobie i Nam wszystkim życzę.

 

Również serdecznie pozdrawiam.

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Nauczyciel
815 181 29

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

@Lewy83 nie łapię, albo wolno łapię. Dzwoniłem nie raz do UPC i zawsze nie zależnie czy to abonament czy karta koszt 0 zł. Ani razu nie zapłaciłem za połączenie.


--
Użytkownik zbanowany za posiadanie multikonta
Nauczyciel
795 191 10

Re: NOWA OFERTA - próbowano mnie oszukać

@ogromny-banned,

 


_____________________________________