UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: O szacunku UPC do klienta

Szanowni Państwo,

 

pragnę na koniec ustosunkować się jeszcze do komentarza o następującej treści:

 

"Dlaczego pretensje zawsze mają osoby nie mające pojęcia o zachowaniu w sieci?"

 

Otóż w regulaminie niniejszego forum nie jest napisane, że korzystać z tego forum mogą wyłącznie osoby, które mają udokumentowane kwalifikacje w tym zakresie. Jeśli jednak chcecie Państwo mieć pewność, że moja osoba ma kwalifikacje do tego, aby korzystać z niniejszego narzędzia, to bardzo proszę o jasne wyartykułowanie takich wymogów w regulaminie. Dla mnie osobiście pojawienie się takiego zapisu nie stanowi żadnego problemu, ponieważ posiadam pełne kwalifikacje potwierdzone certyfikatem, a certyfikat ten dotyczy metodyki zdalnej obsługi klienta. Oprócz kwalifikacji formalnych posiadam również kompetencje w rzeczonym obszarze potwierdzone doświadczeniem praktycznym - od 2007 roku w każdym roku obsługuję zawodowo około dwustu klientów, a wykorzystuję do tego celu internet (obsługuję między innymi czat i forum na platformie Moodle, a wcześniej na platformie Oracle). Ani razu do żadnego z obsługiwanych przeze mnie klientów nie zwróciłam się w drugiej osobie, ponieważ ja akurat wiem o tym, że każdy człowiek zasługuje na szacunek bez względu na swoje wykształcenie.

 

Jeśli jednak w UPC brakuje wiedzy w zakresie etykiety, to służę pomocą - obowiązują w tym zakresie dwie następujące zasady dobrego wychowania:

  1. w miejscu pracy bez względu na płeć, wiek czy poziom wykształcenia zawsze osoba wyższa stanowiskiem proponuje przejście na "Ty" osobie na niższym stanowisku (nigdy na odwrót);
  2. natomiast poza miejscem pracy zawsze kobieta proponuje mężczyźnie oraz osoba starsza proponuje osobie młodszej i oczywiście wyłącznie wówczas, jeśli taka jest jej wola.
Tytan
2337 534 105

Re: O szacunku UPC do klienta

Tu nie chodzi o kwalifikacje, a o tzw "netykietę internetową". Według niej w sieci do każdego zwracamy się na "ty" ponieważ nie wiemy kto siedzi po drugiej stronie. To co opisujesz to zachowania w świecie realnym. Inne są zachowania w świecie realnym, a inne w sieci. To tyle. Z mojej strony EOT.

https://zanimnapiszesz.info
-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: O szacunku UPC do klienta

Jeśli nie wiemy, kto siedzi po drugiej stronie, to tym bardziej należy się do tej osoby zwrócić Pan / Pani, a nie używając "Ty".

-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: O szacunku UPC do klienta

@- eh... zrozum w końcu, że regulamin to jedno, a zasady ogólnie panujące w sieci to drugie...Tu jesteś taką samą osobą jak ja, czy kto kolwiek inny. 

 

Na dodatek zobacz, moich wypowiedzi możesz się czepiać, ale @GDA chciał Ci pomóc, zaczął od początku bo założył, że jako debiutant możesz nie wiedzieć o ofertach w Moim UPC. Więc po co ten atak na niego? Człowiek chciał dobrze....a wiesz po co ja oznaczyłem Kamila i Mateusza? Po to, by im powiadomienie wyskoczyło i szybciej znaleźli twój problem w gąszczu innych postów na forum, też chciałem źle? Czasami warto zapomnieć o tytułach a być poprostu człowiekiem...


 

P.S.

Jeśli nie wiemy, kto siedzi po drugiej stronie, to tym bardziej należy się do tej osoby zwrócić Pan / Pani, a nie używając "Ty".

Takie zachowanie przyjęte jest wszędzie w sieci, na całym świecie i nikt nie będzie tego zmieniał dla jednostki.

-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: O szacunku UPC do klienta

Ani razu nikogo tutaj nie zaatakowałam, jak również ani razu nie minęłam się tutaj z prawdą. Biorę odpowiedzialność za wszystkie moje słowa.

 

Natomiast uważam, że wypisywanie zdań typu: "Dlaczego pretensje ZAWSZE mają osoby nie mające pojęcia o zachowaniu w sieci?" to duża nieodpowiedzialność. "Zawsze" to znaczy tyle co "zawsze", czyli 100%. A skoro wszyscy się tutaj zgadzają, że nie wiemy, kto siedzi po drugiej stronie, to nikt nie ma prawa napisać, że ZAWSZE pretensje mają osoby nie mające pojęcia o zachowaniu w sieci (bo może być akurat tak, że klient ma większe o tym pojęcie niż się by Autorowi wyżej przytoczonych słów wydawało).

 

To jest dokładnie ta sama nieodpowiedzialność za słowo, jakiej się dopuściła konsultantka rozmawiająca ze mną dwa dni temu: (cyt.) NA PEWNO do Pani oddzwonimy. A NA PEWNO to nie jest na 10%, na 50% czy na 99%, ale właśnie na 100%. Chodzi więc o konsekwencję i przykładanie wagi do wypowiedzianych słów.

Tytan
Tytan
1896 951 148

Re: O szacunku UPC do klienta

Że co prosze? A słowa o naganiaczach personalnie uderzająe mnie i @- to co to jest jak nie atakowanie?

 

Mam do Ciebie prośbę załatwiłaś co miałaś załatwić cieszymy się twoim szczęściem i możesz już opuścić ten temat bo twój moralizatorski ton jest strasznie irytujacy

---
"Inteligentny wszystko zauważa.
Głupi wszystko komentuje".
Tytan
2337 534 105

Re: O szacunku UPC do klienta

Skoro masz TAAAAKIE pojęcie to powiedz nam dlaczego mamy w sieci mówć do każdego na Pan/Pani. Przecież skoro nie wiemy kto siedzi po drugiej stronie to możemy założyć, że po drugiej stronie siedzi jakiś dzieciak, a mówić do niego na Pan/Pani to trochę głupie nie sądzisz?

A używanie emotek też jest dozwolone czy nie?


@Klient_UPC napisał(a):

Ani razu nikogo tutaj nie zaatakowałam, jak również ani razu nie minęłam się tutaj z prawdą. Biorę odpowiedzialność za wszystkie moje słowa.

 

Natomiast uważam, że wypisywanie zdań typu: "Dlaczego pretensje ZAWSZE mają osoby nie mające pojęcia o zachowaniu w sieci?" to duża nieodpowiedzialność. "Zawsze" to znaczy tyle co "zawsze", czyli 100%. A skoro wszyscy się tutaj zgadzają, że nie wiemy, kto siedzi po drugiej stronie, to nikt nie ma prawa napisać, że ZAWSZE pretensje mają osoby nie mające pojęcia o zachowaniu w sieci (bo może być akurat tak, że klient ma większe o tym pojęcie niż się by Autorowi wyżej przytoczonych słów wydawało).

 

To jest dokładnie ta sama nieodpowiedzialność za słowo, jakiej się dopuściła konsultantka rozmawiająca ze mną dwa dni temu: (cyt.) NA PEWNO do Pani oddzwonimy. A NA PEWNO to nie jest na 10%, na 50% czy na 99%, ale właśnie na 100%. Chodzi więc o konsekwencję i przykładanie wagi do wypowiedzianych słów.


 

https://zanimnapiszesz.info
-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: O szacunku UPC do klienta

@GDA , @MrPepka dobra dajemy już spokój. Profesorka i tak nie rozumie, że internet a świat realny to dwie różne rzeczywistości rządzące się swoimi prawami. Tam jest jest kimś i wydaje się jej, że tu też...

Z mojej strony to koniec tematu bo i czasu szkoda i sami tylko go niepotrzebnie odświerzamy. Ostatnie godziny starego roku przed nami, lepiej je wykorzystać na coś bardziej owocnego niż tłumaczenie osobie ktora nie przyjmuje argumentów istoty sieci  
,

Tytan
Tytan
1896 951 148

Re: O szacunku UPC do klienta

Racja naganiaczu :-D

 

 

Jedna taka profesor w polityce już mamy

Nie wychodujmy sobie drugiej na forum ;-)

---
"Inteligentny wszystko zauważa.
Głupi wszystko komentuje".
Tytan
2337 534 105

Re: O szacunku UPC do klienta

Im więcej postów tym lepsza ranga

Ale racja. Szkoda zaśmiecać ten temat

https://zanimnapiszesz.info
Tytan
2337 534 105

Re: O szacunku UPC do klienta

No cóż. Wielce urażona Pani "Phrofesor" usunęła swoje konto więc case closed.

https://zanimnapiszesz.info
-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: O szacunku UPC do klienta

@GDA a co i tam.... iiiiiihhhhaaaaa jupiajajej naganiam naganiam  

tylko cholera w którym znaczeniu ? czy jako nagonka, czy no ta taka część ciała

I teraz dylemat. Obrazić się? czy nie ?

Menedżer Społeczności
455 411 137

Re: O szacunku UPC do klienta

Cieszę się, że @GMateusz ogarnął temat i pomógł naszej Klientce. Wątek zamykam, bo zaczyna się tutaj nabijanie postów  

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą