UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
-
Nie dotyczy
1070 0 58

Re: O szacunku UPC do klienta

Szanowni Państwo,

 

pragnę na koniec ustosunkować się jeszcze do komentarza o następującej treści:

 

"Dlaczego pretensje zawsze mają osoby nie mające pojęcia o zachowaniu w sieci?"

 

Otóż w regulaminie niniejszego forum nie jest napisane, że korzystać z tego forum mogą wyłącznie osoby, które mają udokumentowane kwalifikacje w tym zakresie. Jeśli jednak chcecie Państwo mieć pewność, że moja osoba ma kwalifikacje do tego, aby korzystać z niniejszego narzędzia, to bardzo proszę o jasne wyartykułowanie takich wymogów w regulaminie. Dla mnie osobiście pojawienie się takiego zapisu nie stanowi żadnego problemu, ponieważ posiadam pełne kwalifikacje potwierdzone certyfikatem, a certyfikat ten dotyczy metodyki zdalnej obsługi klienta. Oprócz kwalifikacji formalnych posiadam również kompetencje w rzeczonym obszarze potwierdzone doświadczeniem praktycznym - od 2007 roku w każdym roku obsługuję zawodowo około dwustu klientów, a wykorzystuję do tego celu internet (obsługuję między innymi czat i forum na platformie Moodle, a wcześniej na platformie Oracle). Ani razu do żadnego z obsługiwanych przeze mnie klientów nie zwróciłam się w drugiej osobie, ponieważ ja akurat wiem o tym, że każdy człowiek zasługuje na szacunek bez względu na swoje wykształcenie.

 

Jeśli jednak w UPC brakuje wiedzy w zakresie etykiety, to służę pomocą - obowiązują w tym zakresie dwie następujące zasady dobrego wychowania:

  1. w miejscu pracy bez względu na płeć, wiek czy poziom wykształcenia zawsze osoba wyższa stanowiskiem proponuje przejście na "Ty" osobie na niższym stanowisku (nigdy na odwrót);
  2. natomiast poza miejscem pracy zawsze kobieta proponuje mężczyźnie oraz osoba starsza proponuje osobie młodszej i oczywiście wyłącznie wówczas, jeśli taka jest jej wola.
Profesor
1621 418 83

Re: O szacunku UPC do klienta

Tu nie chodzi o kwalifikacje, a o tzw "netykietę internetową". Według niej w sieci do każdego zwracamy się na "ty" ponieważ nie wiemy kto siedzi po drugiej stronie. To co opisujesz to zachowania w świecie realnym. Inne są zachowania w świecie realnym, a inne w sieci. To tyle. Z mojej strony EOT.

https://zanimnapiszesz.info
-
Nie dotyczy
1070 0 58

Re: O szacunku UPC do klienta

Jeśli nie wiemy, kto siedzi po drugiej stronie, to tym bardziej należy się do tej osoby zwrócić Pan / Pani, a nie używając "Ty".

-
Nie dotyczy
1070 0 58

Re: O szacunku UPC do klienta

@- eh... zrozum w końcu, że regulamin to jedno, a zasady ogólnie panujące w sieci to drugie...Tu jesteś taką samą osobą jak ja, czy kto kolwiek inny. 

 

Na dodatek zobacz, moich wypowiedzi możesz się czepiać, ale @GDA chciał Ci pomóc, zaczął od początku bo założył, że jako debiutant możesz nie wiedzieć o ofertach w Moim UPC. Więc po co ten atak na niego? Człowiek chciał dobrze....a wiesz po co ja oznaczyłem Kamila i Mateusza? Po to, by im powiadomienie wyskoczyło i szybciej znaleźli twój problem w gąszczu innych postów na forum, też chciałem źle? Czasami warto zapomnieć o tytułach a być poprostu człowiekiem...


 

P.S.

Jeśli nie wiemy, kto siedzi po drugiej stronie, to tym bardziej należy się do tej osoby zwrócić Pan / Pani, a nie używając "Ty".

Takie zachowanie przyjęte jest wszędzie w sieci, na całym świecie i nikt nie będzie tego zmieniał dla jednostki.

-
Nie dotyczy
1070 0 58

Re: O szacunku UPC do klienta

Ani razu nikogo tutaj nie zaatakowałam, jak również ani razu nie minęłam się tutaj z prawdą. Biorę odpowiedzialność za wszystkie moje słowa.

 

Natomiast uważam, że wypisywanie zdań typu: "Dlaczego pretensje ZAWSZE mają osoby nie mające pojęcia o zachowaniu w sieci?" to duża nieodpowiedzialność. "Zawsze" to znaczy tyle co "zawsze", czyli 100%. A skoro wszyscy się tutaj zgadzają, że nie wiemy, kto siedzi po drugiej stronie, to nikt nie ma prawa napisać, że ZAWSZE pretensje mają osoby nie mające pojęcia o zachowaniu w sieci (bo może być akurat tak, że klient ma większe o tym pojęcie niż się by Autorowi wyżej przytoczonych słów wydawało).

 

To jest dokładnie ta sama nieodpowiedzialność za słowo, jakiej się dopuściła konsultantka rozmawiająca ze mną dwa dni temu: (cyt.) NA PEWNO do Pani oddzwonimy. A NA PEWNO to nie jest na 10%, na 50% czy na 99%, ale właśnie na 100%. Chodzi więc o konsekwencję i przykładanie wagi do wypowiedzianych słów.

GDA
Pan Abonent ;-)
1259 646 103

Re: O szacunku UPC do klienta

Że co prosze? A słowa o naganiaczach personalnie uderzająe mnie i @- to co to jest jak nie atakowanie?

 

Mam do Ciebie prośbę załatwiłaś co miałaś załatwić cieszymy się twoim szczęściem i możesz już opuścić ten temat bo twój moralizatorski ton jest strasznie irytujacy

---
W internecie możesz być tym kim zechcesz.
Jednak dziwne jest to, że większość ludzi wybiera bycie debilem ...
Profesor
1621 418 83

Re: O szacunku UPC do klienta

Skoro masz TAAAAKIE pojęcie to powiedz nam dlaczego mamy w sieci mówć do każdego na Pan/Pani. Przecież skoro nie wiemy kto siedzi po drugiej stronie to możemy założyć, że po drugiej stronie siedzi jakiś dzieciak, a mówić do niego na Pan/Pani to trochę głupie nie sądzisz?

A używanie emotek też jest dozwolone czy nie?


@Klient_UPC napisał(a):

Ani razu nikogo tutaj nie zaatakowałam, jak również ani razu nie minęłam się tutaj z prawdą. Biorę odpowiedzialność za wszystkie moje słowa.

 

Natomiast uważam, że wypisywanie zdań typu: "Dlaczego pretensje ZAWSZE mają osoby nie mające pojęcia o zachowaniu w sieci?" to duża nieodpowiedzialność. "Zawsze" to znaczy tyle co "zawsze", czyli 100%. A skoro wszyscy się tutaj zgadzają, że nie wiemy, kto siedzi po drugiej stronie, to nikt nie ma prawa napisać, że ZAWSZE pretensje mają osoby nie mające pojęcia o zachowaniu w sieci (bo może być akurat tak, że klient ma większe o tym pojęcie niż się by Autorowi wyżej przytoczonych słów wydawało).

 

To jest dokładnie ta sama nieodpowiedzialność za słowo, jakiej się dopuściła konsultantka rozmawiająca ze mną dwa dni temu: (cyt.) NA PEWNO do Pani oddzwonimy. A NA PEWNO to nie jest na 10%, na 50% czy na 99%, ale właśnie na 100%. Chodzi więc o konsekwencję i przykładanie wagi do wypowiedzianych słów.


 

https://zanimnapiszesz.info
-
Nie dotyczy
1070 0 58

Re: O szacunku UPC do klienta

@GDA , @MrPepka dobra dajemy już spokój. Profesorka i tak nie rozumie, że internet a świat realny to dwie różne rzeczywistości rządzące się swoimi prawami. Tam jest jest kimś i wydaje się jej, że tu też...

Z mojej strony to koniec tematu bo i czasu szkoda i sami tylko go niepotrzebnie odświerzamy. Ostatnie godziny starego roku przed nami, lepiej je wykorzystać na coś bardziej owocnego niż tłumaczenie osobie ktora nie przyjmuje argumentów istoty sieci  
,

GDA
Pan Abonent ;-)
1259 646 103

Re: O szacunku UPC do klienta

Racja naganiaczu :-D

 

 

Jedna taka profesor w polityce już mamy

Nie wychodujmy sobie drugiej na forum ;-)

---
W internecie możesz być tym kim zechcesz.
Jednak dziwne jest to, że większość ludzi wybiera bycie debilem ...
Profesor
1621 418 83

Re: O szacunku UPC do klienta

Im więcej postów tym lepsza ranga

Ale racja. Szkoda zaśmiecać ten temat

https://zanimnapiszesz.info
Profesor
1621 418 83

Re: O szacunku UPC do klienta

No cóż. Wielce urażona Pani "Phrofesor" usunęła swoje konto więc case closed.

https://zanimnapiszesz.info
-
Nie dotyczy
1070 0 58

Re: O szacunku UPC do klienta

@GDA a co i tam.... iiiiiihhhhaaaaa jupiajajej naganiam naganiam  

tylko cholera w którym znaczeniu ? czy jako nagonka, czy no ta taka część ciała

I teraz dylemat. Obrazić się? czy nie ?

Menedżer Społeczności
232 306 77

Re: O szacunku UPC do klienta

Cieszę się, że @GMateusz ogarnął temat i pomógł naszej Klientce. Wątek zamykam, bo zaczyna się tutaj nabijanie postów  

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą