UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
Highlighted
Inspirator
6 2 0

Od 4 miesięcy brak sług a dział techniczny milczy

Od 20 czerwca br.  wskutek awarii kabla jestem odcięta od „świata” i nie mam dostępu do usłg UPC: internet, TV i telefon.

Od tamtego czasu pomimo wielokrotnych kontaktów przez CallCenter oraz   UPC –kontakt  (w sumie ok. 11 ) nie otrzymałam informacji o postępie w załatwieniu sprawy . W odpowiedzi na pismo z  Działu technicznego  UPC,  dniu 6.07. br. zarządca budynku wyraził   zgodę  na  instalacje  nowego kabla do mojego lokalu i dał  warunek  uporządkowania obecnej sieci, która jest w fatalnym stanie technicznym. Administracja jest przychylna do szybkiego załatwienia sprawy w celu przywrócenia usług w mieszkaniu, ale dział techniczny UPC  milczy i nie  nawiązuje żadnego kontaktu  w tej sprawie choć technicy, którzy byli robili dokumentacje fotograficzną sieci.

W lipcu i wrześniu  otrzymałam dwie informacje mailowe w tej sprawie, ale  dotyczyły przede wszystkim sposobu naliczania opłat i  wizyty techników. 

 

Dlaczego UPC  jest opieszałe w  załatwieniu tej sprawy?  Co mam robić, by  wreszcie ktoś odpowiedzialny za ten stan rzeczy wziął się do roboty?

24 ODPOW. 24
Moderator
932 600 151

Re: Od 4 miesięcy brak sług a dział techniczny milczy

@Wodnik witamy w Społeczności UPC! Wyślij mi proszę w prywatnej wiadomości dane, które pozwolą na identyfikacje konta abonenckiego w naszym systemie (ID klienta/numer pesel + imię i nazwisko), a zweryfikuję Twoją sprawę.

Moderator
932 600 151

Re: Od 4 miesięcy brak sług a dział techniczny milczy

@Wodnik nie mogę odpisać na Twój priv więc napiszę tutaj. Z góry przepraszam za wydłużony czas odpowiedzi na Twoje zgłoszenie. Z tego co widzę, wszystkie reklamacje zostały już rozpatrzone, jednakże wadliwe okablowanie nadal nie zostało wymienione. Postaram się uzyskać dodatkowe informacje od osób, które pilotują Twoją sprawę. Gdy tylko się czegoś dowiem to wrócę z informacjami.

 

Tagi (1)
Inspirator
6 2 0

Re: Od 4 miesięcy brak sług a dział techniczny milczy

 

Inspirator
6 2 0

Re: Od 4 miesięcy brak sług a dział techniczny milczy


@Wodniknapisał(a):

 


GMateusz  Czy jest jakaś informacja w mojej sprawie, czy firma UPC poczyniła jakieś kroki ?

  

Mija kolejny miesiąc a  na mojej klatce schodowej nic sie nie dzieje, ani  śladu jakichkolwiek robót instalacyjnych. Jak długo można ignorować  klienta, który przez kilkadziesiąt lat płacił rachunki  a teraz jest pozostawiony samemu sobie w sytuacji  gdy okazuje się, że trzeba zainwestować w przestarzałą sieć? 

Czy znów dział księgowości wystawi fakturę na kolejny miesiąc, bo nikt wcześniej nie zareagował ?  Mam juz dość składania kolejnej  reklamacji ( 12- tej  reklamacji )  lub wydzwaniania na infolinię w  sprawie płatności. 

Moderator
932 600 151

Re: Od 4 miesięcy brak sług a dział techniczny milczy

@Wodnik więcej informacji dotyczących Twojej sprawy postara się udzielić Tobie @Adam, gdy tylko się zjawi (będzie dzisiaj po 14), gdyż to on pilotuje Twoją sprawę. Zapewniam, że nasz zespół robi wszystko, aby przyśpieszyć formalności związane z wymianą uszkodzonego okablowania. 

Inspirator
6 2 0

Re: Od 4 miesięcy brak sług a dział techniczny milczy


@GMateusznapisał(a):

@Wodnik więcej informacji dotyczących Twojej sprawy postara się udzielić Tobie @Adam, gdy tylko się zjawi (będzie dzisiaj po 14), gdyż to on pilotuje Twoją sprawę. Zapewniam, że nasz zespół robi wszystko, aby przyśpieszyć formalności związane z wymianą uszkodzonego okablowania. 


Kiedy będzie finał tej sprawy? Ile można jeszcze czekać. Od czerwca nie mam usług a UPC nawet nie raczy mnie poinformować co zrobiła/jeśli cokolwiek zrobiła ? w celu doprowadzenia nowego kabla do mieszkania.

 

Postępowanie firmy jest karygodne i ciekawa jestem jaką rekompensatę dostanę za "utracone korzyści" w związku z brakiem usług,a zwłaszcza brakiem dostepu do internetu co jest bardzo uciążliwe. Zaproponowano mi we wrześniu,  jako jedyną rekompensatę darmowy dostęp do HBO do końca roku  (co za ironia losu), bo abonament oczywiście po przywróceniu sygnału musze płacić, nie ma zmiłuj się.

Firmo wstydź się z takim podejściem do klienta, bo przecież jesteś   Gwiazda Jakości Obsługi 2017 w kategorii Dostawcy rozwiązań telewizyjno-internetowych.  

 

Nauczyciel
561 391 48

Re: Od 4 miesięcy brak sług a dział techniczny milczy

Jeżeli sprawa jest wyjątkowo uciążliwa to naturalnym kolejnym krokiem jest wypowiedzenie umowy.

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Wykładowca
754 175 32

Re: Od 4 miesięcy brak sług a dział techniczny milczy

@Pablo, myślę, że jeśli operator tak długo zwleka z naprawieniem usterki to po cichu właśnie liczy, że tak to się skończy. Abonent rozwiąże umowę z winy operatora, a ten nic nie będzie musiał naprawiać.

W tym przypadku wychodzi odrobinę niesymetryczność umów na usługi telekomunikacyjne. Gdyby umowa została rozwiązana z winy abonenta, operator zażyczył by sobie zwrotu sumy udzielonych ulg za niewykorzystany okres. W drugą stronę, abonent zostaje z niczym. 

Nauczyciel
561 391 48

Re: Od 4 miesięcy brak sług a dział techniczny milczy

Umowa jest jaka jest,każdy ja widzi przed podpisaniem. 

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Wykładowca
754 175 32

Re: Od 4 miesięcy brak sług a dział techniczny milczy

Owszem, ale konsument nie ma żadnego wpływu na jej treść. Trudno tutaj mówić o równości stron umowy. Dlatego jest np UKE czy inni regulatorzy rynku. 

Nauczyciel
561 391 48

Re: Od 4 miesięcy brak sług a dział techniczny milczy


@zylx napisał(a):

Owszem, ale konsument nie ma żadnego wpływu na jej treść. Trudno tutaj mówić o równości stron umowy. Dlatego jest np UKE czy inni regulatorzy rynku. 


Wybacz że tak napisze ale czasami jak Cię czytam to mam wrażenie że krzyczysz codziennie przez okno "Komuno wróc !!!"

 

Mamy kapitalizm, wolny rynek, nikt nikogo do niczego nie zmusza, nie podobają Ci się warunki umowy to jej nie akceptujesz i nie podpisujesz.

 

Wszelkie regulacje z założenia są złe bo faworyzują jakąś grupę ludzi.

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Wykładowca
754 175 32

Re: Od 4 miesięcy brak sług a dział techniczny milczy

@Pablo, Ja nie z tej epoki. I nic nie krzyczę, po prostu sobie rozważam. Ale trochę trudno mówić o kapitalizmie i wolnym rynku, gdy wiele osób ma w zasięgu tylko jednego ISP i jest na niego skazana. Oczywiście, zamiast jakichkolwiek regulacji wolał bym pełną swobodę zawierania umów z operatorem i negocjowania nnie tylko ceny, ale również zapisów OWU, regulaminu czy samej umowy. Niestety, takiej możliwości nie daje żaden ISP na rynku, więc potrzebny jest regulator który zadba o interesy konsumentów. 

-
Nie dotyczy
1070 0 58

Re: Od 4 miesięcy brak sług a dział techniczny milczy

 


@zylx napisał(a):

Ale trochę trudno mówić o kapitalizmie i wolnym rynku, gdy wiele osób ma w zasięgu tylko jednego ISP i jest na niego skazana.


a co to sąd? nie przesadzajmy z tym jednym... LTE dostępne jest na całej powierzchni kraju. Dostęp do platform cyfrowych również. Do tego dochodzą mali lokalni gracze, którzy nie raz mają fajniejsze oferty. Zawsze jest jakieś rozwiązanie... wystarczy chcieć

Nauczyciel
561 391 48

Re: Od 4 miesięcy brak sług a dział techniczny milczy

Co nie zmienia faktu że posiadanie internetu nie jest jeszcze życiowym obowiązkiem a jak się obserwuje niektórych jego użytkowników to powinni miec ucinany kabel łącznie z palcami.

EOT

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting