anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
Highlighted
Użytkownik
5 0 0

odsłuchanie rozmowy z konsultantem

Witam,

 

chciałby odsłuchać rozmowę, którą przeprowadziłem z konsultanem UPC. W jaki sposób mogę otrzymać taki zapis?

7 ODPOW. 7
Highlighted
Tytan
1146 608 106

Re: odsłuchanie rozmowy z konsultantem

Z tego co mi wiadomo to nie udotępnia się takich zapisów klientom, natomiast musiał by się tu wypowiedzieć któryś z moderatorów. @Adrian , @Miłosz @Adam @Natalia 

-------------------------------------------
Highlighted
Użytkownik
5 0 0

Re: odsłuchanie rozmowy z konsultantem

Wg mnie powinienem mieć możliwość odsłuchu takiej rozmowy. Proszę o odpowiedź któregoś ze wskazanych moderatorów.

Highlighted
Tytan
2253 1029 189

Re: odsłuchanie rozmowy z konsultantem

Zapis rozmowy nie jest udostępniany. Natomiast w procesie reklamacyjnym taka rozmowa jest odsłuchiwana.

 

Jeżeli uważasz ze umowa nie zgadza się z ustalonymi warunkami - ktore powinieneś otrzymać na maila - złóż reklamacje

-----
Horizon | CI+| Giga Connect Box
Highlighted
Użytkownik
5 0 0

Re: odsłuchanie rozmowy z konsultantem

Jedna z pań kosultantek zapewniała mnie przez telefon, że taką rozmowę mogę odsłuchać (następnym razem będę musiał notować imię i nazwisko Pani, albo samemu te rozmowy nagrywać).... No cóż reklamację napisałem....Tylko będę czekał pewnie 30 dni, a fakturę (z niezgadzającą mi się kwotą) już musiałem opłacić...

Highlighted
Tytan
2253 1029 189

Re: odsłuchanie rozmowy z konsultantem

Jezeli reklamacja zostanie uznana to w następnym okresie rozliczeniowym zostanie to skorygowane

-----
Horizon | CI+| Giga Connect Box
Highlighted
Moderator
27 17 13

Re: odsłuchanie rozmowy z konsultantem


@johnpe napisał(a):

Witam,

 

chciałby odsłuchać rozmowę, którą przeprowadziłem z konsultanem UPC. W jaki sposób mogę otrzymać taki zapis?


@johnpe oczywiście rozmowa może zostać udostępniona na życzenie Klienta. Taką rozmowę możesz uzyskać w Lokalnym Biurze lub na adres mailowy, po wcześniejszym zgłoszeniu.

 

Skontaktuj się ze mną poprzez priva, zweryfikuję jaki ma status Twoje zgłoszenie.

Highlighted
Użytkownik
5 0 0

Re: odsłuchanie rozmowy z konsultantem

Temat uważam za wyjaśniony!

Reklamacja rozpatrzona pozytywnie. :-)

 

Dzięki @Jaco za pomoc !!! :-)