UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
Highlighted
-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Oferta przedłużenia dla stałych klientów

Dzień dobry, jestem klientem od samego początku wprowadzenia się UPC do mojej kamienicy. Właśnie skończyła mi się kolejna umowa promocyjna i pomimo zgody na przedstawianie ofert nikt nie skontaktował się ze mną. Zadzwoniłam zatem sama. I tu mam pierwsze pytanie - dlaczego konsultanci przedstawiają się tak, żeby nie zrozumieć ich nazwiska? Tylko zabełkoczą coś niezrozumiale, a prośba o przedstawienie się odbierana jest... jako agresja. A ja przecież przedstawiam się, a potem podaję jeszcze dane identyfikacyjne. Może też i dlatego dalsza rozmowa jest mało efektywna. Mnie chodzi o to, żeby oferta dla mnie - starego klienta - była podobnie atrakcyjna jak oferta dla nowego klienta. O czym na forum już nie raz było. Potwierdzam, że jak już ma się w ofercie telefon, to nie można z niego zrezygnować, zmniejszając oczywiście o te parę złotych rachunek. Dziwię się, ale ok. Zaproponowano mi gorsze warunki za kwotę wyższą o 35zł lub nawet była wersja jeszcze droższa. Naprawdę nie da się elastycznie dopasować oferty do klienta? Jak słyszę, że niektórzy nowi mają internet za mniejszy abonament 500 Mb/s, a ja prawie 10x mniej :( to jest mi przykro. Nie każdego stać na wydanie miesięcznie ok. 200 zł. Podsumowując, mam mieszane uczucia co do jakości usług. 

Tagi (2)
21 ODPOW. 21
Inspirator
9 2 1

Re: Oferta przedłużenia dla stałych klientów

Chyba najlepiej złożyć wymowienie. Ja tak zrobiłem wczoraj. A dziś dostałem już interesującą odpowiedź.

-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: Oferta przedłużenia dla stałych klientów


@ratajjnapisał(a):

Chyba najlepiej złożyć wymowienie. Ja tak zrobiłem wczoraj. A dziś dostałem już interesującą odpowiedź.

Jeszcze sprawdzam Netię i Orange i być może tak właśnie zrobię. :(

Czy mogę wiedzieć, czy nowa oferta jest bogatsza i czy dużo droższa? 

Inspirator
9 2 1

Re: Oferta przedłużenia dla stałych klientów

Na jednym z forum o podobnej tematyce znajdziesz pdf z aktualną promocją dla osób zrywajacych umowy. 

Tytan
Tytan
1898 951 148

Re: Oferta przedłużenia dla stałych klientów


@-napisał(a):

Właśnie skończyła mi się kolejna umowa promocyjna i pomimo zgody na przedstawianie ofert nikt nie skontaktował się ze mną. Z. 


To nie powoduje że UPC będzie się kontaktować bo umowa cię dalej obowiązuje i do tego drozsza

 

Złóż wypowiedzenie wówczas dasz sygnał UPC że zastanawiasz się co dalej a zadzwonią na pewno

---
"Inteligentny wszystko zauważa.
Głupi wszystko komentuje".
-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: Oferta przedłużenia dla stałych klientów

Wiesz, ja nie lubię "straszyć". Zadzwoniłam i nie otrzymałam satysfakcjonujacej oferty, zatem wnioskuję, że nie mają, albo konsultantom to po prostu "wisi". I tylko chciałam wyrazić tutaj moje rozczarowanie ofertą i obsługą wątpliwej jakości.  Mam nadzieję, że znajdę gdzieś indziej odpowiednią ofertę i miłą obsługę. Ciekawa też byłam, czy każde przedłużenie na kolejny okres zawsze musi być droższe   

Tytan
Tytan
1898 951 148

Re: Oferta przedłużenia dla stałych klientów

Co to znaczy straszyc?

 

Jak sobie wyobrażasz sytuację w której UPC ma obdzwaniac setki tysięcy abonentów z pytaniem czy pomimo tego że mają umowę chca coś w niej zmieniać?

 

Jeżeli sama się nie zatroszczysz o swój byt to nikt tego nie zrobi za ciebie 

 

Chcesz płacić więcej bo nie chcesz straszyć to ok - twoja decyzja.

---
"Inteligentny wszystko zauważa.
Głupi wszystko komentuje".
-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: Oferta przedłużenia dla stałych klientów

Orange tak robi! Mam komórkę u nich.

Może jestem starej daty i dlatego nie potrafię zaakceptować pozorowanych działań :(. Jak znajdę lepszą ofertę - a jest to prawdopodobne - to wypowiem w UPC. Jak widzisz próbuję troszczyć się o moje sprawy. Ale dziękuję Ci za dobre rady  

Tytan
Tytan
1898 951 148

Re: Oferta przedłużenia dla stałych klientów

Życzę powodzenia

 

Dla mnie osobiście nie ma lepszej oferty od UPC zarówno cenowo jak i sprzetowo

---
"Inteligentny wszystko zauważa.
Głupi wszystko komentuje".
-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: Oferta przedłużenia dla stałych klientów

Jak ja to lubię...foch i idę gdzie indziej...jak by gdzie indziej lepiej był 

 

W każdej firmie jest tak samo z "tanimi" ofertami,  jak chcesz tanio to wyślij wypowiedzenie. Proste A w UPC można mieć naprawdę fajną cenę  

 

W 100% zgadzam się z opinią @GDA, nigdzie nie znajdziecie oferty tak dobrej i cenowo i sprzętowo jak w UPC.

 

Jednak jak to mówią, wszędzie dobrze gdzie nas nie ma   

 

Nauczyciel
648 166 6

Re: Oferta przedłużenia dla stałych klientów

Przeczytałem posty i przez chwilę nawet pomyślałem ,że to rodzaj prowokacji autorki tematu.

Ja również życzę powodzenia, żeby @- znalazła operatora, ktory bez wypowiedzenia umowy zaoferuje jej lepsze warunki umowy a jakością nie będzie ustepował UPC.

.....................................................................................................
Max, Eleven, HBO GO, C+ Prestige, Netflix 4K, Amazon Prime Video
-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: Oferta przedłużenia dla stałych klientów

Prowokacja? Bo powiedziałam jak najgrzeczniej, że mi coś nie podobało? Bo chciałam może usłyszeć jakie doświadczenia mają inni? Dzikuję za dobre rady i szczere życzenia i pozdrawiam. 

-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: Oferta przedłużenia dla stałych klientów

Qrde naprawdę nie rozumiem takich osób. Wpaść na oficjalne forum firmy z pytaniem jak ugrać najlepszy (czytaj najtańszy) pakiet usług, po czym foch i odwrót bo nikt nie pomógł...Błagam ludzie, takich rzeczy się tu nie dowiecie. Fakt moderatorzy, jak widać, załatwiają tu takie umowy bardziej pozytywnie niż osoby z infolinii ale nie oczekujcie że ktoś tu poda "przepis" na to jak ograć UPC. 

Są miejsca w sieci gdzie się dowiecie takich rzeczy i w sumie nie jest ciężko je znaleźć, dlatego tym mocniej nie rozumiem takich postów. 

Miłego wieczoru i meczyku  

Tytan
Tytan
1898 951 148

Re: Oferta przedłużenia dla stałych klientów

Akcja typu pani profesor - ROTFL

 

wiadro pomyj wylane, konto usunięte- dobra robota w mniemaniu tego usera


---
"Inteligentny wszystko zauważa.
Głupi wszystko komentuje".
Nauczyciel
648 166 6

Re: Oferta przedłużenia dla stałych klientów

Panowie proponuję zimne piwko na ostudzenia emocji.

Co w tych ludziach siedzi? Wpaść na oficjalne forum , popisać parę "głupotek" .Naprawdę trochę to słabe.

.....................................................................................................
Max, Eleven, HBO GO, C+ Prestige, Netflix 4K, Amazon Prime Video