UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

ROZWIĄZANE
-
Nie dotyczy

Oferta przedłużenia dla stałych klientów

Dzień dobry, jestem klientem od samego początku wprowadzenia się UPC do mojej kamienicy. Właśnie skończyła mi się kolejna umowa promocyjna i pomimo zgody na przedstawianie ofert nikt nie skontaktował się ze mną. Zadzwoniłam zatem sama. I tu mam pierwsze pytanie - dlaczego konsultanci przedstawiają się tak, żeby nie zrozumieć ich nazwiska? Tylko zabełkoczą coś niezrozumiale, a prośba o przedstawienie się odbierana jest... jako agresja. A ja przecież przedstawiam się, a potem podaję jeszcze dane identyfikacyjne. Może też i dlatego dalsza rozmowa jest mało efektywna. Mnie chodzi o to, żeby oferta dla mnie - starego klienta - była podobnie atrakcyjna jak oferta dla nowego klienta. O czym na forum już nie raz było. Potwierdzam, że jak już ma się w ofercie telefon, to nie można z niego zrezygnować, zmniejszając oczywiście o te parę złotych rachunek. Dziwię się, ale ok. Zaproponowano mi gorsze warunki za kwotę wyższą o 35zł lub nawet była wersja jeszcze droższa. Naprawdę nie da się elastycznie dopasować oferty do klienta? Jak słyszę, że niektórzy nowi mają internet za mniejszy abonament 500 Mb/s, a ja prawie 10x mniej :( to jest mi przykro. Nie każdego stać na wydanie miesięcznie ok. 200 zł. Podsumowując, mam mieszane uczucia co do jakości usług. 

Tagi (2)
20 ODPOW. 20
Inspirator
9 2 1

Re: Oferta przedłużenia dla stałych klientów

Chyba najlepiej złożyć wymowienie. Ja tak zrobiłem wczoraj. A dziś dostałem już interesującą odpowiedź.

-
Nie dotyczy

Re: Oferta przedłużenia dla stałych klientów


@ratajjnapisał(a):

Chyba najlepiej złożyć wymowienie. Ja tak zrobiłem wczoraj. A dziś dostałem już interesującą odpowiedź.

Jeszcze sprawdzam Netię i Orange i być może tak właśnie zrobię. :(

Czy mogę wiedzieć, czy nowa oferta jest bogatsza i czy dużo droższa? 

Inspirator
9 2 1

Re: Oferta przedłużenia dla stałych klientów

Na jednym z forum o podobnej tematyce znajdziesz pdf z aktualną promocją dla osób zrywajacych umowy. 

Tytan
Tytan
2061 996 164

Re: Oferta przedłużenia dla stałych klientów


@-napisał(a):

Właśnie skończyła mi się kolejna umowa promocyjna i pomimo zgody na przedstawianie ofert nikt nie skontaktował się ze mną. Z. 


To nie powoduje że UPC będzie się kontaktować bo umowa cię dalej obowiązuje i do tego drozsza

 

Złóż wypowiedzenie wówczas dasz sygnał UPC że zastanawiasz się co dalej a zadzwonią na pewno

-----
Horizon | CI+| Giga Connect Box
-
Nie dotyczy

Re: Oferta przedłużenia dla stałych klientów

Wiesz, ja nie lubię "straszyć". Zadzwoniłam i nie otrzymałam satysfakcjonujacej oferty, zatem wnioskuję, że nie mają, albo konsultantom to po prostu "wisi". I tylko chciałam wyrazić tutaj moje rozczarowanie ofertą i obsługą wątpliwej jakości.  Mam nadzieję, że znajdę gdzieś indziej odpowiednią ofertę i miłą obsługę. Ciekawa też byłam, czy każde przedłużenie na kolejny okres zawsze musi być droższe   

Tytan
Tytan
2061 996 164

Re: Oferta przedłużenia dla stałych klientów

Co to znaczy straszyc?

 

Jak sobie wyobrażasz sytuację w której UPC ma obdzwaniac setki tysięcy abonentów z pytaniem czy pomimo tego że mają umowę chca coś w niej zmieniać?

 

Jeżeli sama się nie zatroszczysz o swój byt to nikt tego nie zrobi za ciebie 

 

Chcesz płacić więcej bo nie chcesz straszyć to ok - twoja decyzja.

-----
Horizon | CI+| Giga Connect Box
-
Nie dotyczy

Re: Oferta przedłużenia dla stałych klientów

Orange tak robi! Mam komórkę u nich.

Może jestem starej daty i dlatego nie potrafię zaakceptować pozorowanych działań :(. Jak znajdę lepszą ofertę - a jest to prawdopodobne - to wypowiem w UPC. Jak widzisz próbuję troszczyć się o moje sprawy. Ale dziękuję Ci za dobre rady  

Tytan
Tytan
2061 996 164

Re: Oferta przedłużenia dla stałych klientów

Życzę powodzenia

 

Dla mnie osobiście nie ma lepszej oferty od UPC zarówno cenowo jak i sprzetowo

-----
Horizon | CI+| Giga Connect Box
-
Nie dotyczy

Re: Oferta przedłużenia dla stałych klientów

Jak ja to lubię...foch i idę gdzie indziej...jak by gdzie indziej lepiej był 

 

W każdej firmie jest tak samo z "tanimi" ofertami,  jak chcesz tanio to wyślij wypowiedzenie. Proste A w UPC można mieć naprawdę fajną cenę  

 

W 100% zgadzam się z opinią @GDA, nigdzie nie znajdziecie oferty tak dobrej i cenowo i sprzętowo jak w UPC.

 

Jednak jak to mówią, wszędzie dobrze gdzie nas nie ma   

 

-
Nie dotyczy

Re: Oferta przedłużenia dla stałych klientów

Przeczytałem posty i przez chwilę nawet pomyślałem ,że to rodzaj prowokacji autorki tematu.

Ja również życzę powodzenia, żeby @- znalazła operatora, ktory bez wypowiedzenia umowy zaoferuje jej lepsze warunki umowy a jakością nie będzie ustepował UPC.

-
Nie dotyczy

Re: Oferta przedłużenia dla stałych klientów

Prowokacja? Bo powiedziałam jak najgrzeczniej, że mi coś nie podobało? Bo chciałam może usłyszeć jakie doświadczenia mają inni? Dzikuję za dobre rady i szczere życzenia i pozdrawiam. 

-
Nie dotyczy

Re: Oferta przedłużenia dla stałych klientów

Qrde naprawdę nie rozumiem takich osób. Wpaść na oficjalne forum firmy z pytaniem jak ugrać najlepszy (czytaj najtańszy) pakiet usług, po czym foch i odwrót bo nikt nie pomógł...Błagam ludzie, takich rzeczy się tu nie dowiecie. Fakt moderatorzy, jak widać, załatwiają tu takie umowy bardziej pozytywnie niż osoby z infolinii ale nie oczekujcie że ktoś tu poda "przepis" na to jak ograć UPC. 

Są miejsca w sieci gdzie się dowiecie takich rzeczy i w sumie nie jest ciężko je znaleźć, dlatego tym mocniej nie rozumiem takich postów. 

Miłego wieczoru i meczyku  

Tytan
Tytan
2061 996 164

Re: Oferta przedłużenia dla stałych klientów

Akcja typu pani profesor - ROTFL

 

wiadro pomyj wylane, konto usunięte- dobra robota w mniemaniu tego usera


-----
Horizon | CI+| Giga Connect Box
-
Nie dotyczy

Re: Oferta przedłużenia dla stałych klientów

Panowie proponuję zimne piwko na ostudzenia emocji.

Co w tych ludziach siedzi? Wpaść na oficjalne forum , popisać parę "głupotek" .Naprawdę trochę to słabe.