03-03-2018 12:32
Przedwczoraj zaczął mnie "nękać" dziwny numer telefonu.
Gdy dzwonił już trzeci raz postaniwiłem odebrać i okazuję się że to konsultant UPC z ofertą przedłużeniową.
Jak już kiedyś pisałem mam tylko IT i to jako backup.
W sumie przedstawił całkiem niezła ofertę ale....
1. Chciał mi upchnąć tego nieszczęsnego Compala...niestety nie miał nic w zamian. W takim wypadku to już wolę obniżyć prędkość ale zostać przy obecnym modemie.
2. Nie chciał przesłać mi oferty na maila tłumacząc się że nie może, ponieważ mają wyłączoną funkcję maili wychodzących na zewnątrz.
3. Twierdził że przedłużenie może być tylko na 24 miesiące.
Pytanie do szaconych przedstawicieli UPC, czy punkt 2 oraz 3 mojej wypowiedzi to prawda ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
04-03-2018 17:40
Temat dopiero zobaczyłem bo zamieściłeś go w HP. Przenoszę bo to może przydać się innym.
2. Nie wysyłamy ofert mailem. Jeśli jakiś agent wysyła oferty mailem, to ponosi za to pełną odpowiedzialność bo nie ma na to przyzwolenia i łamie tym samym postanowienia umowy.
3. Tutaj opcji jest kilka. Jedynie oferty na 24 miesiące zostały przygotowane w systemie i konsultant widząc to przekazał Tobie takie informacje. Nie ma co ukrywać, że to są najczęściej występujące oferty. Czasami są jednak dostępne oferty np. na 12 miesięcy lub bezterminowe, ale mogły być one nie widoczne lub niedostępne dla Ciebie i co za tym idzie konsultant nie mógł ich zaproponować.
Skontaktowałem się także z Tobą na priv.