UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja umowa z UPC

Highlighted
Inspirator
9 1 0

Opłata za przedłużanie umowy

Dzwonilem ostatnio do DUK UPC a oni ze przedłuża mi umowe ale za aneks do umowy chca pobrac 29 zl jednorazowej oplaty spotkal die ktoś z taką ofertą? 

12 ODPOW. 12
Highlighted
Ekspert
79 20 4

Re: Opłata za przedłużanie umowy

To jest tzw. opłata aktywacyjna , obecna przy przedłużaniu umowy. Jak już dzwoniłeś do DOK-u, to trzeba było twardo pertraktować, nie daj się

Highlighted
Inspirator
9 1 0

Re: Opłata za przedłużanie umowy

Powiedziałem im ze nie przedłużę umowy o oni ze ok ale z oplaty nie zejdą. Mogą zejsc z oplaty jesli wezme u nich usługi komórkowe

Highlighted
Ekspert
79 20 4

Re: Opłata za przedłużanie umowy

Ja też płaciłem przedłużając, ale i coś ugrałem  Tobie zaproponowali usługi komórkowe w pakiecie, więc może warto się zastanowić, czy decydując się, w dłuższym okresie czasowym, nie zyskasz więcej  ?

Highlighted
Użytkownik
12 0 0

Re: Opłata za przedłużanie umowy

Też zażądali 29,90zł "opłaty aktywacyjnej" - dot. umowy od końca marca 2020r. Przełknąłbym to, że biorą za nic, niestety jest jeszcze gorzej bo nową umowę mam już bez pakietu bezpieczeństwa {tak jak było uzgodnione z przedstawicielem UPC) a na nowej fakturze doliczyli za ten pakiet.

Nie każdy jest młodzianem (ponad 10 lat jestem na emeryturze) i byłem na tyle naiwnym, że myślałem, iż jeżeli mam usługę włączoną i płacę to jestem automatycznie chroniony. Tymczasem przypadkowo się dowiedziałem (w czasie rozmowy na temat przedłużenia umowy), że trzeba samodzielnie zainstalować pakiet bezpieczeństwa na swoim komputerze. W sumie przez 2 lata płaciłem 9zł miesięcznie nie korzystając z niego. Uważam, że w ramach opłaty aktywacyjnej ich przedstawiciel powinien samodzielnie instalować pakiet bezpieczeństwa. Tymczasem UPC nie raczyło nawet poinformować o istniejącej procedurze instalacji (odinstalowanie Avasta a nastepnie instalacja pakietu...). Dzisiaj przedstawiłem sprawę konsulantowi UPC i obiecał sprawę wyjaśnić. Nie są to powalające kwoty ale sposób działania UPC w tym zakresie jest oburzający.

Highlighted
Ekspert
79 20 4

Re: Opłata za przedłużanie umowy

Tak, w nowych umowach Pakiet Bezpieczeństwa liczony jest oddzielnie, jako dodatkowa usługa, kiedyś było inaczej.

Tak, trzeba samemu zainstalować poprzez Moje UPC. Poprawnie zainstalowany, informuje nas o tym stosowną ikonką na pulpicie, i w "trayu", czyli na pasku narzędzi, w prawym dolnym rogu.

Nie ma możliwości, by przedstawiciel niejako "zdalnie" zainstalował nam ten pakiet na komputerze. Każde dodatkowe oprogramowanie instalujemy na swoim komputerze, tablecie, smartfonie, z a w s z e we własnym zakresie.

 

Instrukcja dotycząca instalacji na różne systemy jest tu :

 

 - https://pytania.upc.pl/?q=Instalacja+pakietu+bezpieczeństwa

 

 

Highlighted
Użytkownik
12 0 0

Re: Opłata za przedłużanie umowy

Takie informacje powinienem uzyskać na samym początku. Opłatę powinni naliczać dopiero po przekazaniu/pobraniu programu instalacyjnego i wtedy dla mnie sprawa byłaby jasna.  Dopiero przekazanie/pobranie programu instalacyjnego z instrukcją instalacyjną powinno być uznane za włączenie usługi Pakietu bezpieczeństwa. Tutaj procedury działania UPC są błędne

Przykładowo płacę za samochód dostaję do ręki instrukcję a dealer w salonie bez zadawania pytań przez godzinę zapoznaje mnie z działaniem jego systemów. 

 Nas chyba dzieli przynajmniej jedno pokolenie.

Highlighted
Ekspert
79 20 4

Re: Opłata za przedłużanie umowy


@plouhbeam1napisał(a):

... niestety jest jeszcze gorzej bo nową umowę mam już bez pakietu bezpieczeństwa {tak jak było uzgodnione z przedstawicielem UPC) a na nowej fakturze doliczyli za ten pakiet.

Tu pytanie jest, czy nowa umowa już obowiązuje, czy też opłata miesięczna za Pakiet Bezpieczeństwa dotyczy jeszcze poprzedniego zobowiązania.

Jeśli poprzednia umowa jeszcze nie wygasła, to płaci Pan za ten pakiet, tak jak było w aktualnej umowie, bo rozumiem, że Pakiet Bezpieczeństwa UPC był w niej uwzględniony, tylko Pan nie zainstalował oprogramowania.

 

Jeśli natomiast nowa umowa już obowiązuje, i dostał pan nową fakturę, w której jest wyszczególniony Pakiet Bezpieczeństwa UPC, a którego Pan nie chciał w nowej umowie, to wina jest po stronie konsultanta UPC, z którym zawierał Pan nową umowę.

 

W takim przypadku dzwoniłbym na 813-813-813 i prosił z działem utrzymania klienta, w celu wyjaśnienia nieporozumienia 

 

Highlighted
Ekspert
79 20 4

Re: Opłata za przedłużanie umowy


@plouhbeam1napisał(a):

Opłatę powinni naliczać dopiero po przekazaniu/pobraniu programu instalacyjnego i wtedy dla mnie sprawa byłaby jasna.  Dopiero przekazanie/pobranie programu instalacyjnego z instrukcją instalacyjną powinno być uznane za włączenie usługi Pakietu bezpieczeństwa. Tutaj procedury działania UPC są błędne

Pakiet Bezpieczeństwa UPC jest dostępny od razu i do zainstalowania, na koncie użytkownika w Moje UPC 

Przy okazji dodam, że licencja obejmuje 3 urządzenia 

Highlighted
Użytkownik
12 0 0

Re: Opłata za przedłużanie umowy

Jestem już tak sceptyczny wobec postępowania UPC, że nie przewiduję z rozszerzenia umowy o ich pakiet bezpieczeństwa i pozostanę z Avastem. Dotrwam końca umowy i zmienię operatora, a mam wybór bo do mieszkania pociągnięte są zapasowe kabelki i światłowody. Użeranie się o rachunki (oby tylko raz), szkoda nerwów. Reklamacje w końcu daje się załatwić, ale lubię wygodę i spokój.

Highlighted
Zawodowiec
284 45 12

Re: Opłata za przedłużanie umowy

@plouhbeam1 

A nie otrzymałeś czasem maila z informacją, aby dokończyć konfigurację "Bezpiecznego Internetu"?

Highlighted
Użytkownik
12 0 0

Re: Opłata za przedłużanie umowy

Właśnie na tym polega problem, że nie dostałem żadnego maila o instalacji, żadnej ustnej sugestii od instalatorów PC gdy konfigurowali modem, dekoder Horizon itp. czy też od przedstawiciela UPC oferującego mi usługi w 2018 roku. Zorientowałem się dopiero w tym roku podczas rozmowy telefonicznej w sprawie przedłużenia umowy na kolejne 2 lata kiedy powiedziałem, że rezygnuję pakietu bezpieczeństwa, wtedy przedstawiciel UPC obiecał niezwłocznie odłączyć usługę i przysłał mailem "Potwierdzenie zmian w umowie" na nowe 2 lata licząc od marca br.  już bez opłaty za "Pakiet bezpieczeństwa", za to wymienione zostały wszystkie składniki opłat łącznie z instalacyjną. W kwietniu dostałem fakturę z opłatą za Pakiet bezpieczeństwa. Wczoraj rozmawiałem na 813-813-813 bodajże z Marcelem... o ile dobrze usłyszałem i czekam na obiecaną odpowiedź. Na szczęście komputer miałem chroniony innym programem antywirusowym. 

Highlighted
Ekspert
79 20 4

Re: Opłata za przedłużanie umowy


@plouhbeam1napisał(a):

Właśnie na tym polega problem, że nie dostałem żadnego maila o instalacji, żadnej ustnej sugestii od instalatorów PC gdy konfigurowali modem, dekoder Horizon itp. czy też od przedstawiciela UPC oferującego mi usługi w 2018 roku. 


Czyli, korzysta Pan z komputera, internetu, komp jest chroniony innym programem antywirusowym, który musiał Pan sam zainstalować(*), i którego ikonka na pulpicie i w trayu jest widoczna.
Ale w przypadku pakietu UPC, był Pan przekonany, że owy antywirus aktywował się sam, i był włączony przez cały czas obowiązywania umowy, pomimo tego, że żadnych oznak jego obecności (ikonki na pulpicie) nie było ? ...

 

A co do tej informacji od UPC, odnośnie tego pakietu ... powiem tak, że tak samo jak za pierwszym razem, podczas podpisywania umowy przeze mnie, jak i bodajże rok temu, gdy przedłużałem umowę, to za każdym razem byłem pytany o pakiet bezpieczeństwa,  i dopytywany, czy wiem skąd i jak zainstalować.
Jednakże, mogę się domyślać, że podczas dłuższej rozmowy z konsultantem, i natłoku różnych informacji, które pojawiają się w ilościach hurtowych, zwyczajnie można przeoczyć taki szczegół w sumie, jak info odnośnie tego pakietu F-Secure.

 

(*) ja swoje kompy kupuję systemowo czyste, dlatego nie wiem, czy dodatkowe oprogramowanie antywirusowe jest już zainstalowane domyślnie, czy też należy samemu sobie wykupić/pobrać i doinstalować